Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 25

Wat gaan we doen voor het jubileum

  • karten

    Stemmen: 13 76,5%
  • lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • kleiduivenschieten

    Stemmen: 4 23,5%
  • snowworld

    Stemmen: 0 0,0%
  • waterworld zoetermeer

    Stemmen: 0 0,0%
  • elk ander goed idee

    Stemmen: 0 0,0%
  • minibiken (ben zoekende)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallooo,

Ik verkoop mn GSje om een Z750 aan te schaffen. Mooie upgrade denk ik :] 8-)

Nu hmmm twijfel ik ferm om hem nu kopen, of gewooon te wachten tot het 2007 model...

*twijfel* *twijfel*

Weet iemend de richtprijs voor het 2007 model?

O-)
 
Hallooo,

Ik verkoop mn GSje om een Z750 aan te schaffen. Mooie upgrade denk ik :] 8-)

Nu hmmm twijfel ik ferm om hem nu kopen, of gewooon te wachten tot het 2007 model...

*twijfel* *twijfel*

Weet iemend de richtprijs voor het 2007 model?

O-)

rond de 7600 geloof ik, heb 't in einde van deel 24 voorbij zien komen
 
DSC02356.jpg

Deze komen dr Woensdag onder..... *O*
 
Gisteren ging ik mijn Shell easy pay uitproberen, even lekker snel tanken dacht ik nog, sleutelhanger voor de lezer, pin intoetsen, m`n tank open :? , m`n tank open :? , ik kreeg m`n sleutel niet omgedraaid en heb daar wel 5 min staan te kloten voordat ie open was :( . Heeft iemand dit ook eer keer gehad? Ik hoop dit niet een keer te hebben als ik MOET tanken, want dat is niet lekker :] :]
Ik heb dat nog nooit gehad. Lijkt me ook niet echt lekker.
 
Gisteren ging ik mijn Shell easy pay uitproberen, even lekker snel tanken dacht ik nog, sleutelhanger voor de lezer, pin intoetsen, m`n tank open :? , m`n tank open :? , ik kreeg m`n sleutel niet omgedraaid en heb daar wel 5 min staan te kloten voordat ie open was :( . Heeft iemand dit ook eer keer gehad? Ik hoop dit niet een keer te hebben als ik MOET tanken, want dat is niet lekker :] :]
ff lippie invetten,ik heb het ook gehad :Y
 
Afgezien van het geweldige laswerk & missende veeroogje, zitten de gemonteerde veeroogjes te dicht op elkaar (of de veren zijn te lang :) )
Wel geschikt om door het raam van de leverancier te werpen? En hier heb je al die tijd op zitten wachten? Wat een blamage voor zo'n bedrijf.

En ernstig balen voor jou! En nu?
 

zeker een stuk beter :9~ :9~


Wel geschikt om door het raam van de leverancier te werpen? En hier heb je al die tijd op zitten wachten? Wat een blamage voor zo'n bedrijf.

En ernstig balen voor jou! En nu?


totaal 5 maanden(wat een geduld he :9 ) heb 2 weken geleden al verzocht om restitutie van het aankoopbedrag. Ze konden de week daarop leveren zeiden ze, of ik nog 1 week wilde wachten. Zo gezegd zo gedaan, met dit resultaat als gevolg. Uitlaat is gisteren direct teruggegaan met een mailtje met de uitleg en verzoek tot restitutie.
Baal er wel van want uitlaat is nog steeds :9~ :9~ . Ga weer eens rustig verder kijken. Misschien die Campbells .
 
:W mogge allemaal :W

Miller klinkt niet bekent :N

raad plaatje; wat is er mis met deze uitlaat??

(Afbeelding)

:( grrrr
Gaat lekker snel hier....


Oppakken die uitlaat, caterpilar huren, en vol gas de voorpui eruit rijden........................uitlaat naar binnen gooien, en daarna de sloopbal erdoorheen.............


Wat een stelletje klerelijers..........daar :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan