Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 25

Wat gaan we doen voor het jubileum

  • karten

    Stemmen: 13 76,5%
  • lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • kleiduivenschieten

    Stemmen: 4 23,5%
  • snowworld

    Stemmen: 0 0,0%
  • waterworld zoetermeer

    Stemmen: 0 0,0%
  • elk ander goed idee

    Stemmen: 0 0,0%
  • minibiken (ben zoekende)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg
 
Zitten er nog al wat tussen met 'mijn' puntbakkie :9 :9 :9
Valt me trouwens op, dat veel circuit-Zetjes een stuurdemper gebruiken.
Zit er over te denken, om er ook eentje op te zetten.
Vind de voorkant nog steeds erg 'licht'.
 
Shit, nu ik die foto zie bedenk ik mezelf net dat ik naar die nederlandse
importeur ergens in Tiel had moeten bellen vandaag.
Die onderkuip gaat het namelijk wel worden tbv mijn winterproject...
Jij krijgt straks mail.....kan ook morgen worden, maar krijgen zal je het.... :Y
 
Vanmiddag nog lekker stukje wezen :] :] :]
Was frisjes, maar toch volop genoten.

Begin wel te merken, dat m'n achterbandje kaal is, met alle troep op de weg.
Ga die in het voorjaar wel vervangen; samen met vóór.
Wie weet is die nieuwe Battlax BT-021 wel iets; komt in januari 2007.
Stond klein stukje over in de nieuwe KicXstart.
 
;( ;( (had in vooravond een wegtrekker op de bank, ben nu weer uurtje wakker (ben nu over slaap heen) B| B| (morgen is dochter weer vroeg duZZZZZ zo toch maar weer proberen te slapen :z :z :z (12:20 alleen Fulleke van de Z-etters online)
Nou, dan ga ik ook maar slapen...

Mazzel, :W
 
153 pk ..99nm ....aan de koppeling gemeten.

http://www.hoely.de/kawasaki/pdf/ps.pdf

superstrakke fiets zoals die daar bij staat
....gemeten aan de koppeling? Wat houdt dat in t.o.v. gemeten a.h.wiel? Als ik even snel omreken dat tussen krukas en wiel er ongeveer 12% verloren gaat, kom ik uit op 156 krukas pk's.
Tel daarbij op dat ik 104 Nm heb.....wat is dan de winst van het behandelen van de koppen en het vervangen van de nokkenassen op deze fiets?

Ps; Wat zijn jullie er belachelijk vroeg bij!? Het is zondag hoor! Of moeten de heren werken en is Girlie aan het proefdraaien voor als de kleine er is? _O-
 
....gemeten aan de koppeling? Wat houdt dat in t.o.v. gemeten a.h.wiel? Als ik even snel omreken dat tussen krukas en wiel er ongeveer 12% verloren gaat, kom ik uit op 156 krukas pk's.
Tel daarbij op dat ik 104 Nm heb.....wat is dan de winst van het behandelen van de koppen en het vervangen van de nokkenassen op deze fiets?

Ps; Wat zijn jullie er belachelijk vroeg bij!? Het is zondag hoor! Of moeten de heren werken en is Girlie aan het proefdraaien voor als de kleine er is? _O-

Mogguh Zetters en Zetta`s!

Long time no see. Was even verdwenen achter de bergen ;) Er is weer veel bij te lezen zien ik...

FF over die Höly Z1000: IK heb een test van die motor gelezen (vorig jaar al eens gepost) in t Duitse motorblad PS. En ik weet zeker dat die t hadden over ACHTERWIEL PKs :Y Dus 153 aan t achterwiel *O*

En in dat stuk hadden ze het over t bewerken van de koppen e.d. vanwege de compressie(?). Het schijnt dat die Höly bij veel standaard fietsen van klanten het blok «tuned» en dat alleen al door t «binnenwerk» te optimeren (lees beter aftsellen) vermogenswinst valt te behalen...
 
Misschien is hier meer info te vinden. Deze Kawadealert schijnt erg bekent te zijn in Duitsland.

http://www.hoely.de/

Onder DEZE link is er een PDF te downloaden met de Test in t PS blad en Custombikes
http://www.hoely.de/kawasaki/docs/umbauten.html


«Dem aufgebohrten Motor spendierte Ronny ein Motortuning und überarbeitete Kolben, Kurbel- und Nockenwelle – 160 PS spuckt Zorros Ross nun aus.»
MOTOR Vierzylinder-Viertakt-Motor, dohc-Vierventiler, 956 ccm (Bohrung/ Hub 77,2 x 50,9 mm), Kolben, Kurbel- und Nockenwelle überarbeitet, Dynojet Power Commander, K&N Luftfilter, Auspuff Akrapovic, 6-Gang-Getriebe, Kettenantrieb, 160 PS (116 kw) bei 10500/ min, 105 Nm bei 8500 /min, 260 km/h

Sorry: PS had t dus over 153 pk aan de koppeling!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan