Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

XTZ 750 Super Tenere - Deel 2

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

geblokkeerd account

Reg. datum:
23 jul. 2007
Functie:
geblokkeerd account
bij de meeste motor ritjes (tour ritjes heb ik het gebruikt en ik moet zeggen , eerst was ik sceptisch maar het werkt perfect ook over een aantal kilometers en hoge snelheid.
alleen is de aanschaf (ik was 2e hands 125 euri kwijt (incl. headset en op geschroefde kenwood)) een beetje aan de prijzige kant.
maar daar aantegen heb je op de 466 mhz heb je geen last van overige zend amateurs etc etc .

BMW 650 Funduro

Reg. datum:
22 apr. 2008
Valbeugels

Gisteren ben ik met mijn motormaat (diegene die afgelopen zondag met 110km/h op de snelweg op een bus is gebotst) naar zijn Suzuki DR 800s wezen kijken. Bizar hoe die er uitziet (zowel motor als motormaat)= in verhouding erg beperkte beschadiging. (Zowel artsen als ook politie zei dat het misschien 2x per jaar voorkomt dat een motorist er zo van afkomt.)

Wél is duidelijk dat zijn valbeugels er toe bijgedragen hebben dat de schade zo beperkt is gebleven. (en die had hij de dag ervoor opgezet!) Na het zien van de motor was mijn eerste gedachte "ik wil valbeugels voor mijn XTZ!"

Heeft er iemand nog beugels liggen of een goede tip voor mij waar ik zou kunnen kijken?

@kluphuis: GEFELICITEERD en VEEL PLEZIER ermee!!

Super Ténéré

Reg. datum:
07 okt. 2004
quote:
kluphuis schreef op 27 juni 2008 @ 10:40:
bij de meeste motor ritjes (tour ritjes heb ik het gebruikt en ik moet zeggen , eerst was ik sceptisch maar het werkt perfect ook over een aantal kilometers en hoge snelheid.
alleen is de aanschaf (ik was 2e hands 125 euri kwijt (incl. headset en op geschroefde kenwood)) een beetje aan de prijzige kant.
maar daar aantegen heb je op de 466 mhz heb je geen last van overige zend amateurs etc etc .

Ron, heb je een link waar zoiets te koop is?
Misschien wel handig voor mij, ik ga nog met een vriend uit de UK naar Sauerland later dit jaar.
Jeden Tag erhöht sich zwangsläufig die Zahl derer die mich am Arsch lecken können!

Galespeed type R

Reg. datum:
10 nov. 2003
wie opent deel 3? :+
ZX 10,5

XTZ 850

Reg. datum:
28 apr. 2005
quote:

Goeie vraag.
@ Relaxtz: wilde jij dat nog doen, of was je al begonnen?
Anders ga ik er even mee aan de slag.
Onderdelen nodig voor je XTZ?

Bal

Reg. datum:
22 jan. 2007
quote:
kiwibybike schreef op 27 juni 2008 @ 11:03:
Valbeugels
Wél is duidelijk dat zijn valbeugels er toe bijgedragen hebben dat de schade zo beperkt is gebleven. (en die had hij de dag ervoor opgezet!) Na het zien van de motor was mijn eerste gedachte "ik wil valbeugels voor mijn XTZ!"

Heeft er iemand nog beugels liggen of een goede tip voor mij waar ik zou kunnen kijken

Ik heb mijn valbeugels er net afgehaald. Zat te denken om ze op e-bay te zetten maar als je direct een goeie prijs biedt :Y

Het zijn mooie matte rvs exemplaren.
Bal

Galespeed type R

Reg. datum:
10 nov. 2003
ze hebben mijn xtz ook ooit eventjes mooi gehouden

in een kuiltje gestapt B| (met mn 1.76), dus plat...

(alleen al daarom :+ )
ZX 10,5

on any sunday

Reg. datum:
25 apr. 2008
quote:
3LDré schreef op 27 juni 2008 @ 13:57:

[...]

Goeie vraag.
@ Relaxtz: wilde jij dat nog doen, of was je al begonnen?
Anders ga ik er even mee aan de slag.

Ik vertrek vandaag met vakantie :W , en was er nog niet mee bezig geweest. Als jij het weer wil doen, prima 8-)
XTZ 750 / TTRE 600

BMW 650 Funduro

Reg. datum:
22 apr. 2008
quote:
Bal schreef op 27 juni 2008 @ 14:15:

[...]

Ik heb mijn valbeugels er net afgehaald. Zat te denken om ze op e-bay te zetten maar als je direct een goeie prijs biedt :Y

Het zijn mooie matte rvs exemplaren.

moet ik eerst even op het net speuren hoe duur die dingen zijn. (= geen idee dus)
laat zeker van mij horen Bal! :Y

Reg. datum:
08 mei. 2008
valbeugels.... Hepco en Becker nieuw 155 euro via motozoom. Ook 2e hands zeeeeeeeer gewild. Op de duitse ebay gaan ze vaak nog voor forse prijzen weg. In Nl loop je er 2ehands niet of nauwelijks tegenaan.
Ik heb mijn valbeugels er net afgehaald. Zat te denken om ze op e-bay te zetten maar als je direct een goeie prijs biedt Het zijn mooie matte rvs exemplaren.
Heb ook interesse, maar vooruit, nummer 2 in de rij.

BMW 650 Funduro

Reg. datum:
22 apr. 2008
quote:
mattijsw schreef op 27 juni 2008 @ 18:17:
valbeugels.... Hepco en Becker nieuw 155 euro via motozoom. Ook 2e hands zeeeeeeeer gewild. Op de duitse ebay gaan ze vaak nog voor forse prijzen weg. In Nl loop je er 2ehands niet of nauwelijks tegenaan.
Ik heb mijn valbeugels er net afgehaald. Zat te denken om ze op e-bay te zetten maar als je direct een goeie prijs biedt Het zijn mooie matte rvs exemplaren.

@Bal; laat maar weten wat jij ervoor wilt hebben. Waarscheinlijk moet ik gezien de kosten van mijn aanstaande skydive opleiding deze deal aan mij voorbij laten gaan en moet mattijsw er maar van genieten :]
Ik hoor het wel :W

Bal

Reg. datum:
22 jan. 2007
quote:
kiwibybike schreef op 27 juni 2008 @ 18:55:

@Bal; laat maar weten wat jij ervoor wilt hebben. Waarscheinlijk moet ik gezien de kosten van mijn aanstaande skydive opleiding deze deal aan mij voorbij laten gaan en moet mattijsw er maar van genieten :]
Ik hoor het wel :W

Ik zou het geld lekker aan je Skydive opleiding besteden! Gewoon niet vallen.. dan heb je ze niet nodig. Ik zet de valbeugels wel op e-bay. Heeft iedereen een eerlijke kans om ze te bemachtigen (ik ben niet goed in prijzen noemen.. vandaar)
Bal

geblokkeerd account

Reg. datum:
23 jul. 2007
Functie:
geblokkeerd account
quote:
Peke Esu schreef op 27 juni 2008 @ 11:14:

[...]

Ron, heb je een link waar zoiets te koop is?
Misschien wel handig voor mij, ik ga nog met een vriend uit de UK naar Sauerland later dit jaar.

ja dan moet ik ff speuren in mijn gmail bestanden, hier in de buurt zit een winkel die ze nieuw of 2e hands verkoopt en stelt ze gelijk af wat vermogen betreft etc.

Reg. datum:
27 feb. 2006
quote:
mattijsw schreef op 27 juni 2008 @ 18:17:

Zowieso nooit iets bij motozoom kopen, bij Louis is hetzelfde goedkoper, soms de verzendkosten ook!

BMW 650 Funduro

Reg. datum:
22 apr. 2008
quote:
KaWaReZ schreef op 27 juni 2008 @ 14:24:
ze hebben mijn xtz ook ooit eventjes mooi gehouden

in een kuiltje gestapt B| (met mn 1.76), dus plat...

(alleen al daarom :+ )

En ik ben maar 1.70 :o

@Bal : Is goed

@Bbbrum : Ja, dat is zeker zo! Kan behoorlijk schillen
kiwibybike wijzigde dit bericht op vrijdag 27 juni 2008 20:13 (12%)

geblokkeerd account

Reg. datum:
23 jul. 2007
Functie:
geblokkeerd account
quote:
mattijsw schreef op 25 juni 2008 @ 21:03:
17 aug lijkt me top. Start, lunch en finish in Blokzijl? Iets anders: ben met een half oog aan t kijken naar een andere uitlaat of bochten. Een van mn voorbochten pruttelt een beetje bij de krans. Zit wrs wel een scheurtje in. Nou kun je voor minder dan 200 euro nieuwe rvs bochten kopen in duitsland en kan ik de orig uitlaat laten zitten zolang die het doet. Of... ebay.de http://cgi.ebay.de/Yamaha...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Kan iemand beoordelen of het de moeite is om daarop te bieden?
dank voor het meedenken!

We hebben een sleutel klupje waarbij er voor de sleutelaars gratis gelast word door deskundige en gecertificeerde lassers.
dat betekent wel dat je de bocht moet missen want hij doet ut waarschijnlijk op zijn werk en ook alleen als de tijd het toe laat.

is dat een optie ?
kluphuis wijzigde dit bericht op vrijdag 27 juni 2008 20:12 (0%)
Reden: spel fouten

geblokkeerd account

Reg. datum:
23 jul. 2007
Functie:
geblokkeerd account
quote:
kiwibybike schreef op 27 juni 2008 @ 20:08:

[...]

En ik ben maar 1.70 :o

@Bal : Is goed

@Bbbrum : Ja, dat is zeker zo! Kan behoorlijk schillen

Hmmm ikke 1,73 maar kom ook niet met de voetjs op de grond of ik moet de xt schuin houden dus die valbeugels moeten er rapido op :)

XTZ 850

Reg. datum:
28 apr. 2005
Ik heb nog wel een rechter valbeugel liggen. :P
De linker is ooit eens gesneuveld maar de rechter is nog prima. Staat alleen zo lullig met maar aan 1 kant een valbeugel. Mocht je een linker kunnen vinden heb ik de rechter voor je.

Het is er 1 van dit type:
http://i21.ebayimg.com/04/i/000/c4/29/1cfc_1.JPG
foto van ebayobject:150260906835

(het is niet helemaal dezelfde maar mocht iemand interesse hebben maak ik wel een fototje)
Onderdelen nodig voor je XTZ?

Moderator

www.bolski.nl

Reg. datum:
29 okt. 2003
Functie:
Moderator
2592 posts en nog niemand heeft een nieuw topic aangemaakt en een slotje gevraagd?
Slotje
Yamaha XT600 Tenere

Leovince MIVV Akrapovic Laser Marving Remus Arrow GPR uitlaten - Excel velgen - EBC remschijven koppelingsplaten etc

Pagina's:
«
»
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Hosting by True