XTZ 750 Super Tenere - Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij de meeste motor ritjes (tour ritjes heb ik het gebruikt en ik moet zeggen , eerst was ik sceptisch maar het werkt perfect ook over een aantal kilometers en hoge snelheid.
alleen is de aanschaf (ik was 2e hands 125 euri kwijt (incl. headset en op geschroefde kenwood)) een beetje aan de prijzige kant.
maar daar aantegen heb je op de 466 mhz heb je geen last van overige zend amateurs etc etc .
 
Valbeugels

Gisteren ben ik met mijn motormaat (diegene die afgelopen zondag met 110km/h op de snelweg op een bus is gebotst) naar zijn Suzuki DR 800s wezen kijken. Bizar hoe die er uitziet (zowel motor als motormaat)= in verhouding erg beperkte beschadiging. (Zowel artsen als ook politie zei dat het misschien 2x per jaar voorkomt dat een motorist er zo van afkomt.)

Wél is duidelijk dat zijn valbeugels er toe bijgedragen hebben dat de schade zo beperkt is gebleven. (en die had hij de dag ervoor opgezet!) Na het zien van de motor was mijn eerste gedachte "ik wil valbeugels voor mijn XTZ!"

Heeft er iemand nog beugels liggen of een goede tip voor mij waar ik zou kunnen kijken?

@kluphuis: GEFELICITEERD en VEEL PLEZIER ermee!!
 
bij de meeste motor ritjes (tour ritjes heb ik het gebruikt en ik moet zeggen , eerst was ik sceptisch maar het werkt perfect ook over een aantal kilometers en hoge snelheid.
alleen is de aanschaf (ik was 2e hands 125 euri kwijt (incl. headset en op geschroefde kenwood)) een beetje aan de prijzige kant.
maar daar aantegen heb je op de 466 mhz heb je geen last van overige zend amateurs etc etc .

Ron, heb je een link waar zoiets te koop is?
Misschien wel handig voor mij, ik ga nog met een vriend uit de UK naar Sauerland later dit jaar.
 
Valbeugels
Wél is duidelijk dat zijn valbeugels er toe bijgedragen hebben dat de schade zo beperkt is gebleven. (en die had hij de dag ervoor opgezet!) Na het zien van de motor was mijn eerste gedachte "ik wil valbeugels voor mijn XTZ!"

Heeft er iemand nog beugels liggen of een goede tip voor mij waar ik zou kunnen kijken
Ik heb mijn valbeugels er net afgehaald. Zat te denken om ze op e-bay te zetten maar als je direct een goeie prijs biedt :Y

Het zijn mooie matte rvs exemplaren.
 
Ik heb mijn valbeugels er net afgehaald. Zat te denken om ze op e-bay te zetten maar als je direct een goeie prijs biedt :Y

Het zijn mooie matte rvs exemplaren.

moet ik eerst even op het net speuren hoe duur die dingen zijn. (= geen idee dus)
laat zeker van mij horen Bal! :Y
 
valbeugels.... Hepco en Becker nieuw 155 euro via motozoom. Ook 2e hands zeeeeeeeer gewild. Op de duitse ebay gaan ze vaak nog voor forse prijzen weg. In Nl loop je er 2ehands niet of nauwelijks tegenaan.
Ik heb mijn valbeugels er net afgehaald. Zat te denken om ze op e-bay te zetten maar als je direct een goeie prijs biedt Het zijn mooie matte rvs exemplaren.
Heb ook interesse, maar vooruit, nummer 2 in de rij.
 
valbeugels.... Hepco en Becker nieuw 155 euro via motozoom. Ook 2e hands zeeeeeeeer gewild. Op de duitse ebay gaan ze vaak nog voor forse prijzen weg. In Nl loop je er 2ehands niet of nauwelijks tegenaan.
Ik heb mijn valbeugels er net afgehaald. Zat te denken om ze op e-bay te zetten maar als je direct een goeie prijs biedt Het zijn mooie matte rvs exemplaren.
Heb ook interesse, maar vooruit, nummer 2 in de rij.

@Bal; laat maar weten wat jij ervoor wilt hebben. Waarscheinlijk moet ik gezien de kosten van mijn aanstaande skydive opleiding deze deal aan mij voorbij laten gaan en moet mattijsw er maar van genieten :]
Ik hoor het wel :W
 
Laatst bewerkt:
@Bal; laat maar weten wat jij ervoor wilt hebben. Waarscheinlijk moet ik gezien de kosten van mijn aanstaande skydive opleiding deze deal aan mij voorbij laten gaan en moet mattijsw er maar van genieten :]
Ik hoor het wel :W
Ik zou het geld lekker aan je Skydive opleiding besteden! Gewoon niet vallen.. dan heb je ze niet nodig. Ik zet de valbeugels wel op e-bay. Heeft iedereen een eerlijke kans om ze te bemachtigen (ik ben niet goed in prijzen noemen.. vandaar)
 
Ron, heb je een link waar zoiets te koop is?
Misschien wel handig voor mij, ik ga nog met een vriend uit de UK naar Sauerland later dit jaar.

ja dan moet ik ff speuren in mijn gmail bestanden, hier in de buurt zit een winkel die ze nieuw of 2e hands verkoopt en stelt ze gelijk af wat vermogen betreft etc.
 
valbeugels.... Hepco en Becker nieuw 155 euro via motozoom. Ook 2e hands zeeeeeeeer gewild. Op de duitse ebay gaan ze vaak nog voor forse prijzen weg. In Nl loop je er 2ehands niet of nauwelijks tegenaan.
Ik heb mijn valbeugels er net afgehaald. Zat te denken om ze op e-bay te zetten maar als je direct een goeie prijs biedt Het zijn mooie matte rvs exemplaren.
Heb ook interesse, maar vooruit, nummer 2 in de rij.
Zowieso nooit iets bij motozoom kopen, bij Louis is hetzelfde goedkoper, soms de verzendkosten ook!
 
17 aug lijkt me top. Start, lunch en finish in Blokzijl? Iets anders: ben met een half oog aan t kijken naar een andere uitlaat of bochten. Een van mn voorbochten pruttelt een beetje bij de krans. Zit wrs wel een scheurtje in. Nou kun je voor minder dan 200 euro nieuwe rvs bochten kopen in duitsland en kan ik de orig uitlaat laten zitten zolang die het doet. Of... ebay.de http://cgi.ebay.de/Yamaha-XTZ-750-T...ryZ49781QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Kan iemand beoordelen of het de moeite is om daarop te bieden?
dank voor het meedenken!

We hebben een sleutel klupje waarbij er voor de sleutelaars gratis gelast word door deskundige en gecertificeerde lassers.
dat betekent wel dat je de bocht moet missen want hij doet ut waarschijnlijk op zijn werk en ook alleen als de tijd het toe laat.

is dat een optie ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog wel een rechter valbeugel liggen. :P
De linker is ooit eens gesneuveld maar de rechter is nog prima. Staat alleen zo lullig met maar aan 1 kant een valbeugel. Mocht je een linker kunnen vinden heb ik de rechter voor je.

Het is er 1 van dit type:
1cfc_1.JPG

foto van ebayobject:150260906835

(het is niet helemaal dezelfde maar mocht iemand interesse hebben maak ik wel een fototje)
 
2592 posts en nog niemand heeft een nieuw topic aangemaakt en een slotje gevraagd?
Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan