tering

Vanmorgen nog zo maar na 41 jaar weer asfalt onder de wielen.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/446740/48ee49755898453dc6d4d6ee512d02e2 (oto.JPG)​
 
full
 
ik heb ook nog zo'n ding gehad
die op de motorheftafel dan he , die ernaast staat jammer genoeg niet.





hangt die plank waterpas ??? _O-
 
Plank hing al zo 13 jaar geleden toen ik het huis kocht.en toen hing ie ook al 14 jaar.Oude kwaliteit spaan.Niet kapot te krijgen.Lekker laten hangen.
 
Ik wist het ook niet toen ik die Harlie kocht maar als ze kapot gaan moet je ze weggooien want je kunt schroeven en bouten niet losmaken. |( |(
Heb ik met den Solex geen last van.
 

'T zijn leuke dingetjes die Solexen. Heb als jong ventje ook een paar van die dingetjes versleten. Verbruik aan benzine destijds ( circa 1971 ) was omgerekend €2,- per week. :Y Verbruik aan voorbanden was wel iets hoger aangezien toen al 'burn-out's' geoefend werden door de motor op de voorband te laten slippen.
_O-

gr. HD4ever.
 
Is die kop er nou nog niet vanaf?? }) ;)
Ligt aan mij Knuckle.Ik ben niet sterk genoeg.Ben met nieuw programma op de sportschool bezig.Zwaar deadliften en veel bentover-rows doen.Vooral de latisimus moet beter ontwikkeld zijn .Doe nu bankdrukken met 115 kg.Op het moment dat ik serietjes van 8 met 120kg kan maken kan ik pas aan de kopbouten beginnen.was mijn fout ,want ik wist dit niet.Denk nog 3 maanden trainen in combi met wat deca en testos will do the trick. :Y

Vanmorgen in 25 minuten tijd twee keer kop los en kop vast en twee keer proefrijden.Benodigde matrialen:Een 9 mm ringsleuteltje. :} :}
 
Laatst bewerkt:
en een joint erbij

Ik ben gek op de geur van wiet.Ga nogal eens naar de koffieshop ,maar dan voor de koffie en de wietlucht.Soms rol ik een joint en steek hem in de kamer op als wierook.Teringastma.


















al is het enkel voor het zicht wand je mag niet meer blowen he O-) O-) O-) :X :X
:?
 
Uh...Murph...waarom mag jij niet meer blowen?!


En vette solex trouwens :}
Ik heb al 2 jaar astma.Als ik een trek van een sigaret neem is het al niet te best,maar als ik een joint opsteek ga ik plat.Ben maar helemaal gestopt met roken.
Was wel een liefhebber van het plantje. :z
 
hep je al een vaporiser geprobeerd is ook goed te doen
(Afbeelding)
Ik heb astmatische bronchitis.Vap.ken ik ook niet tegen.Toen ik gestopt was heb ik een tijdje cakes gebakken.Leidde tot een aantal hilarische situaties.Als toen ik een verjaardag had en een paar uur van tevoren bij de koffie twee vette plakken cake gegeten had omdat ik honger had.Ik zie me nog in die woonkamer zitten en opeens ....BAM!!!Dat heb je met cake.Dat komt ineenkeer over je...duurt miusschien 3 seconden.Was een 10 gram cakie.Heb daar 30 minuten zitten flippen.Dacht dat ik ging sterven.Daarna wel lache.... O-) :X _O-

Mistte het blowevooral van de zomer als je s'avonds lekker buiten zit.En dan een joint... :z :z
Maar is niet anders.
 
he leuke solex.
ben er vroeger eens een keer mee op mijn muil gegaan.
sindsdien nooit meer mee gereden.

oja, tip van Flip: neem eem spacecake :)
 
he leuke solex.
ben er vroeger eens een keer mee op mijn muil gegaan.
sindsdien nooit meer mee gereden.

oja, tip van Flip: neem eem spacecake :)
Zoals ik al zei werkt een cake bij mij pas na een dik uur.Dan zit ik inmiddels misschien alweer in de auto of op der Solex.Als ik een joint opsteek krijg ik de high al na een paar trekke.Na een klein uurtje ken ik weer wat anders gaan doen.
Ben wel gek op cake.Lekkere geur en smaak.. :z :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan