wie heeft er nog tips om oldscoolbike of te bouwen

Is dit alleen voor incrowd? Word nu toch wel een beetje nieuwsgierig ...
 
Ik heb ook een poging gedaan, zie hier de uitslag:

Complimenten voor de motor die je aan het bouwen bent!
In de klasse choppers een gaaf exemplaar.

Wij richten ons uitsluitend op zuivere bobbers, early choppers en old skool
choppers
en hanteren daarbij een zo zuiver mogelijke lijn in wat wij toelaten op het
forum.
Naar onze bescheiden mening past jouw motor daar niet in thuis.
Er zullen voldoende andere forums zijn waar je terecht kunt.

Buiten 'the box' denken wordt hier blijkbaar niet gewaardeerd, waar blijft de creativiteit als je volgens strakke richtlijnen een motorfiets bouwt?.. naja moeten ze zelf weten, het is hun forum..
 
Wat is een zuivere lijn en waarop is dit gebaseerd.
Foto's als vergelijkingsmateriaal of werken ze met maten die ergens op een blauwdruk staan.
 
Ik heb ook een poging gedaan, zie hier de uitslag:Buiten 'the box' denken wordt hier blijkbaar niet gewaardeerd, waar blijft de creativiteit als je volgens strakke richtlijnen een motorfiets bouwt?.. naja moeten ze zelf weten, het is hun forum..
als ze zo doen mag je blij zijn dat je er niet bij mag
full
 
als er nog mensen bezig zijn met een 70,s chop op basis van een amen plunjerframe heb ik nog een paar onderdelen die mischien intresant zijn zoals een chrome sissybar en een chrome elektrikbox, dit zijn overblijvselen van men bike vroeger toen ik hem verbouwd heb, waar ik nu reeds spijt van heb |(
 
daar mag jij toch niet op, dat is voor lieden met een hagelnieuw softail sportster choppertje met startmotor,schijfremmen en handschakeling, lekker old school weetjewel })

_O- ..is dat ontstaan onder het mom van ik mag niet op FUCK!... dan mijn mijn eigen FUCK! proberen op te zetten? Maar ik snap het wel hoor.. ik zou Bral er ook niet bij willen hebben... hij reageerd vaak zo plat en grof O-) 8-)
En zo hoog is het nivo niet hier 8-) :) (komt door van die Dragstar figuren... sukkels 8-)
 
Laatst bewerkt:
adresje voor metal flaces
full
je zou 't eens hier kunnen proberen. [ www.motorspuiterij.nl] hij heb al meer ervaring met flaces.. en ik heb begrepen dat ie ze ook los verkoopt, maar da weet ik nie zeker want da heb ik alleen van horen zegen, maar verspuiten doet ie 't in ieder geval goed.
 
Ik heb ook een poging gedaan, zie hier de uitslag:Buiten 'the box' denken wordt hier blijkbaar niet gewaardeerd, waar blijft de creativiteit als je volgens strakke richtlijnen een motorfiets bouwt?.. naja moeten ze zelf weten, het is hun forum..
I got the picture .... is dus net zoiets als HOG, daar wil je ook alleen maar je lid laten zien als je vindt dat je er bij moet horen.
Ieder zijn ding, toch?
 
wat dacht je van scallops? was eind60/begin 79, en je ziet ut bijna nooit meer... lekker simpele paintjob ook


Scallops? daar wordt je mee dood gegooid toch? of ben ik de enige die ze altijd en overal ziet? Niet verkeerd bedoelt hoor staat errug vet, maar niet echt uniek....
 
Kan iemand mij vertellen wat Scallops zijn , ik heb er nog nooit van gehoord
 
Juist ja , dat zie ik ook veel ik kan ook niet zeggen dat ik het mooi vind dal liever flake's dat doet mij toch wat meer
 
Hey Boys! Harding heeft dit toch ook op een ander forum geplaatst? Leuk dat de reacties hetzelfde blijven. GLITTERS!!!!! GOLDLEAF!!!!!! :W
 
Kan iemand mij vertellen wat Scallops zijn , ik heb er nog nooit van gehoord
Scallops zijn zeevruchten.Schelpdieren om precies te zijn .Je verwijdert uiteraard eerst de schelp.Dan neem je de scallop,verwijdert alle ingewanden en de tong.Wat overblijft is mooi wit vlees.Ff afdippen op keukenpapier.Anti-aanbakpan heet laten worden,boter en beetje olijfolie in de pan en aanbakken.KORT.Draaien en klaar.Uiteraard peper en zout.Niet te lang op het vuur.Wordt dan droog en dan zijn ze voor de hond.Serveer ong.drie a vier op een borsd.Saus na inzicht.Doe er echter niet teveel omheen.
Smakelijk eten.


Stijlzuivere bobbers bestaan bijna niet meer.Vereiste zijn dan Originele hd.Uiteraard een flathead maar wel nog met de originele lak en banden.Flikker er wat blik af en klaar is kees.Echter 100% authentieke HD's uit die tijd zijn gewoonweg niet te vinden.Als je wat vind moet je hem rijdbaar maken.Dat doe je met aftermarketspul.Maar dan is ie dus niet meer zuiver.Misschien wel stijlzuiver maar het is een Hd met Jap bolt-on crap.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan