wie heeft er nog tips om oldscoolbike of te bouwen

Scallops zijn zeevruchten.Schelpdieren om precies te zijn .Je verwijdert uiteraard eerst de schelp.Dan neem je de scallop,verwijdert alle ingewanden en de tong.Wat overblijft is mooi wit vlees.Ff afdippen op keukenpapier.Anti-aanbakpan heet laten worden,boter en beetje olijfolie in de pan en aanbakken.KORT.Draaien en klaar.Uiteraard peper en zout.Niet te lang op het vuur.Wordt dan droog en dan zijn ze voor de hond.Serveer ong.drie a vier op een borsd.Saus na inzicht.Doe er echter niet teveel omheen.
Smakelijk eten.


Yummie :9

maar gaat wel dus meuren als je ze op je tank plakt... :)
 
je bedoelt dat je blijft sleutelen?? of dat het onder je kont wegrot?
Dat rotten ken ik niet.Maar toch een beetje van je koopt iets,rijdt een paar weken rond ,er is iets niet goed,je herstelt dat ,weer iets en drie maanden later ligt ie totaal uit elkaar op de werkbank.
Maar is het continue sleutelen aan zo'n eend of valt dat wel mee?
 
nee hoor, valt heel erg mee, eigenlijk superbetrouwbaar, mits je het maar met originele onderdelen onderhoud, imitatie meuk geeft altijd problemen..

Eendje kopen? ;)
 
verzekering v.a 38,50 per jaar! als 2e voertuig, wegenbelasting 26,- euro per kwartaal..
't is gewoon overdekt motorrijden.. luchtgekoeld, 2 cilinder, 4-takt.. :}
wat wil je nog meer?
 
Heb er 20 jaar geleden een gehad.Was toen veel aan het windsurfen.op de terugweg lekkte die zoveel wind dat mijn haren bij thuiskomst droog waren.maar twee maanden gereden .Werd letterlijk zeeziek.Nu denk ik "had ik hem maar gehouden"
 
Heb er 20 jaar geleden een gehad.Was toen veel aan het windsurfen.op de terugweg lekkte die zoveel wind dat mijn haren bij thuiskomst droog waren.maar twee maanden gereden .Werd letterlijk zeeziek.Nu denk ik "had ik hem maar gehouden"


ja, dat hoor ik vaker :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan