OBT Drenthe??

OBT Drenthe

  • zaterdag 3 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 4 maart

    Stemmen: 1 2,3%
  • zondag 11 maart

    Stemmen: 2 4,7%
  • zaterdag 17 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 18 maart

    Stemmen: 7 16,3%
  • zaterdag 24 maart

    Stemmen: 12 27,9%
  • maakt me niet uit, ik rij wel mee

    Stemmen: 18 41,9%
  • maakt me niet uit, ik rij niet mee

    Stemmen: 3 7,0%

  • Totaal aantal stemmers
    43
Kan ook de achterrem zijn.....heb dat met een CB ook wel eens gehad

Bij mij is het euvel trowens gevonden..........gebroken gaskabel
Liep dus gewoon op een pit

mooi dat jouw euvel simpel was iig ;)

hij staat nu in zijn vrij en achterwiel is geblokkeeerd alsof hij in zijn versnelling staat.
Zit dus ietsjepietsje beweging in en meer niet. Krijg van meerdere nu toch wel cardan te horen ...... gauw die andere maar weer uit de schuur halen :X
Eerst maar ff rustig rondkijken en luisteren en zien hoe of wat. voorlopig doe ik ff niks
en ach... heb het Temptertje ook nog.
 
Laatst bewerkt:
hmmm.... ik heb alleen adresjes gevonden waar ze dreads-extensions doen, ik heb niet voor niets gespaard voor haar tot halverwege mijn rug... :N

weet jij iets in de buurt? (regio Eindhoven) of die flip waar jij het hebt gedaan? weet die iets?
:?
Ik heb ze in Den Haag laten zetten bij www.dreadspullen.nl

Toen ik er was nam ze geen nieuwe klanten meer aan want ze had al werk tot Juni of Juli oid, geloof dat ze nu wel weer klanten aanneemt dus snel een afspraak maken ;) Je kan haar ook gewoon mailen want ze is erg behulpzaam en denkt met je mee. Houdt er wel rekening mee dat je er een volle dag mee bezig bent, dus geen andere dingen plannen op dezelfde dag. Ik heb er 9,5 uur gezeten...

Voor andere adressen meer in de buurt moet ik even zoeken en rondvragen.
 
Moturist, achteraf een goede beslissing,

Ondanks enkele hevige hagelbuien met windvlagen op de heenweg waardoor ik begon te twijfelen :? :? :?

Echter t.h.v. afrit Meppel werd het zienderogen beter en t.h.v. Assen brak zelfs het zonnetje door :} :} :}

U en Uw mede organisatoren bedankt voor deze mooie rit *O* *O* *O*

Bij mij sloeg de twijfel ook even toe toen @nne en dingest weer terug gingen, gelukkig had ik nog iets voor Roestendoenze bij me dus had eigenlijk geen keus. Achteraf erg blij dat ik ben geweest, ondanks dat ik bij het begin al tot me onderbroek nat was geregend heb ik de hele dag met een bigsmile op de motor gezeten. En het nieteens koud gehad.

Dus bij deze nog even voor Moturist, bedankt voor deze geweldige rit!

:o
*kijkt onschuldig weg* :+ :W ;)
Ach, toen ik 16 was reed ik ookal stiekem op de motor van mijn vader :]
 
Ik heb ze in Den Haag laten zetten bij www.dreadspullen.nl

Toen ik er was nam ze geen nieuwe klanten meer aan want ze had al werk tot Juni of Juli oid, geloof dat ze nu wel weer klanten aanneemt dus snel een afspraak maken ;) Je kan haar ook gewoon mailen want ze is erg behulpzaam en denkt met je mee. Houdt er wel rekening mee dat je er een volle dag mee bezig bent, dus geen andere dingen plannen op dezelfde dag. Ik heb er 9,5 uur gezeten...

Voor andere adressen meer in de buurt moet ik even zoeken en rondvragen.



hé bedankt! via die website kom ik op een startpagina en zo al veel verder (alleen niets in de buurt)
 
hé bedankt! via die website kom ik op een startpagina en zo al veel verder (alleen niets in de buurt)
Ik zou als ik jou was niet blindstaren op de afstand, liever wat verder reizen zodat ze gelijk goed gezet worden. Zowieso kappers vermijden, die hebben er nauwlijks/geen ervaring in en het kost je veel te veel geld.
 
hmm inderdaad dacht toch echt dat het over ene tocht ging :P
Ben blij dat ik toch lekker gereden heb, want ben bang dat het even niet helemaal lekker gaat om weer zo'n stukkie te rijden, ben gisteren (met het koekblik) vanachter aangereden en heb nu best behoorlijk last van mijn nek.
Gelukkig dit mooie ritje nog wel gedaan :+
 
hmm inderdaad dacht toch echt dat het over ene tocht ging :P
Ben blij dat ik toch lekker gereden heb, want ben bang dat het even niet helemaal lekker gaat om weer zo'n stukkie te rijden, ben gisteren (met het koekblik) vanachter aangereden en heb nu best behoorlijk last van mijn nek.
Gelukkig dit mooie ritje nog wel gedaan :+

-O- das niet leuk -O- hoop dat je niet lang last houd :X
wel mee naar de dokter geweest? zeker als het ten gevolge van aanrijding is.
sterkte er iig mee ;)
 
BOT6...

en ergens tussen 29 april en 12mei de kennemerland OBT

mij staat 29 april al erg aan, kun je de volgende dag door feesten op koninginnedag en is het mogelijk om er een etentje aan vast te knopen voor wie wil (laat thuiskomen is dan ook geen probleem)

@CB400f
open jij het topic of zal ik het doen?


voor de brikkers kan het wel maar 29 april is SBK weekend in assen.
 
mooi dat jouw euvel simpel was iig ;)

hij staat nu in zijn vrij en achterwiel is geblokkeeerd alsof hij in zijn versnelling staat.
Zit dus ietsjepietsje beweging in en meer niet. Krijg van meerdere nu toch wel cardan te horen ...... gauw die andere maar weer uit de schuur halen :X
Eerst maar ff rustig rondkijken en luisteren en zien hoe of wat. voorlopig doe ik ff niks
en ach... heb het Temptertje ook nog.

gewoon achterwiel demonteren en cardanhuis, dan kun je redelijk al bepalen wat er stuk is. Als er nog speling is in het wiel zoals je zei dan is het denk ik niet de achter rem.

Dan kunnen het drie dingen zijn:

  1. Kruiskoppeling.... dan is reparatie vrij eenvoudig en niet idioot duur
  2. Cardan..... wordt duurder maar reparatie nog steeds vrij eenvoudig
  3. Versnellingsbak... dat hoop ik niet voor je

Zelf denk ik aan de kruiskoppeling, bij guzzi en BMW willen die dingen het wel eens begeven tussen de 50000 en 100000Km.
 
hmm inderdaad dacht toch echt dat het over ene tocht ging :P
Ben blij dat ik toch lekker gereden heb, want ben bang dat het even niet helemaal lekker gaat om weer zo'n stukkie te rijden, ben gisteren (met het koekblik) vanachter aangereden en heb nu best behoorlijk last van mijn nek.
Gelukkig dit mooie ritje nog wel gedaan :+

Nee dit is het topic over de amerikaanse auto. :Y



Maar ehm, beterschap met je nek. Rustig aan doen & zeker ff laten nakijken bij doktor.
 
Ben blij dat ik toch lekker gereden heb, want ben bang dat het even niet helemaal lekker gaat om weer zo'n stukkie te rijden, ben gisteren (met het koekblik) vanachter aangereden en heb nu best behoorlijk last van mijn nek.
Gelukkig dit mooie ritje nog wel gedaan :+


Hmmm... dat zijn de minder berichten -O-

Sterkte er mee!!
 
gewoon achterwiel demonteren en cardanhuis, dan kun je redelijk al bepalen wat er stuk is. Als er nog speling is in het wiel zoals je zei dan is het denk ik niet de achter rem.

Dan kunnen het drie dingen zijn:

  1. Kruiskoppeling.... dan is reparatie vrij eenvoudig en niet idioot duur
  2. Cardan..... wordt duurder maar reparatie nog steeds vrij eenvoudig
  3. Versnellingsbak... dat hoop ik niet voor je

Zelf denk ik aan de kruiskoppeling, bij guzzi en BMW willen die dingen het wel eens begeven tussen de 50000 en 100000Km.

:Y eerst maar ff ruimte in de schuur maken, buiten is het helemaal geen doen :X
ergens toch wel nieuwsgierig naar wat het is.

maar.... zijn twee was al naar zijn grootje dus laatste optie goed mogelijk en moet zowieso dan ook wat aan gebeuren :X
heb nog een madura en mijn dochter ook... denk dat ie donor wordt voor hunnie
 
hmm inderdaad dacht toch echt dat het over ene tocht ging :P
Ben blij dat ik toch lekker gereden heb, want ben bang dat het even niet helemaal lekker gaat om weer zo'n stukkie te rijden, ben gisteren (met het koekblik) vanachter aangereden en heb nu best behoorlijk last van mijn nek.
Gelukkig dit mooie ritje nog wel gedaan :+


Da's niet zo mooi dan, beterschap en sterkte ermee en goed uitrusten.
 
Laatst bewerkt:
Ach nek valt wel weer mee, maar ben reuze benieuwd naar de film :P
Ben niet bij de dokter geweest maar verder ook geen last meer van, zodra ik last krijg ga ik wel weer
 
Terug
Bovenaan Onderaan