OBT Drenthe??

OBT Drenthe

  • zaterdag 3 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 4 maart

    Stemmen: 1 2,3%
  • zondag 11 maart

    Stemmen: 2 4,7%
  • zaterdag 17 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 18 maart

    Stemmen: 7 16,3%
  • zaterdag 24 maart

    Stemmen: 12 27,9%
  • maakt me niet uit, ik rij wel mee

    Stemmen: 18 41,9%
  • maakt me niet uit, ik rij niet mee

    Stemmen: 3 7,0%

  • Totaal aantal stemmers
    43
:X toch nog mazzeltje dus :+ blijft zonde van het geld |(

maar A28 ?


Ja Rogat is een gehucht net buiten Meppel richting Hoogeveen, ze staan daar gemiddeld 2 x per week, een bekende plek voor ons.
dus wel de A 28 en ik mag hopen dat je toen niet via Arnhem gereden bent.
 
:X toch nog mazzeltje dus :+ blijft zonde van het geld |(

maar A28 ?
A28 ja, het is jammer van me geld maar ik zat eigenlijk al op een bekeuring te wachten. Op de snelweg rij ik standaard te hard en buiten de bebouwde kom wil ik ook weleens iets te hard rijden.

En het is me eerste snelheidsboete ooit *O* De keer daarvoor konden ze me niet laseren dus heb ik alleen een preek gehad :P
 
A28 ja, het is jammer van me geld maar ik zat eigenlijk al op een bekeuring te wachten. Op de snelweg rij ik standaard te hard en buiten de bebouwde kom wil ik ook weleens iets te hard rijden.

En het is me eerste snelheidsboete ooit *O* De keer daarvoor konden ze me niet laseren dus heb ik alleen een preek gehad :P


Met het koekblik al heel veel gehad :r :r :r :r , maar met de Big-One nog nooit O-) O-) , en hij gaat best wel hard 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
vanuit het ziekenhuis een klein berichtje inderdaad ben ik redelijk hard onder uitgegaan ongeveer rond de 200 + helaas reed er iemand vlak achter en schrok en is dus over mijn been heen gegaan resultaat gebroken been op 2 plaatsen.

ik moet de film thuis ophalen om te bewerken maar tijd heb ik nu wel over
 
potverdorie Jeroen, da's minder -O- heel veel sterkte gewenst en dat je maar snel en helemaal mag herstellen :Y
 
Whoeps, ben die ochtend geklokt op 133 km/uur O-)
mmmh -O- daar reed ik ook bij... B|

ik hou m'n brievenbus wel in de gaten, en ik heb al een leuk aandenken aan de OBT overgehouden... in de week na de OBT kwam ik er achter dat al mijn bankpassen niet meer werkten... bleken (waarschijnlijk) niet goed samen te kunnen met de magneten in m'n tanktas :X
Nooit eerder problemen mee gehad maar meestal zit ook eerst m'n regenoverall onder in de tanktas...

Leuk (lees; duur) geintje, allemaal nieuwe passen aanvragen, ook zakelijke... B|
 
vanuit het ziekenhuis een klein berichtje inderdaad ben ik redelijk hard onder uitgegaan ongeveer rond de 200 + helaas reed er iemand vlak achter en schrok en is dus over mijn been heen gegaan resultaat gebroken been op 2 plaatsen.

ik moet de film thuis ophalen om te bewerken maar tijd heb ik nu wel over
ppffff... da's ff schrikken... :o

beterschap en succes met herstellen! Niets forceren trouwens... :N
 
vanuit het ziekenhuis een klein berichtje inderdaad ben ik redelijk hard onder uitgegaan ongeveer rond de 200 + helaas reed er iemand vlak achter en schrok en is dus over mijn been heen gegaan resultaat gebroken been op 2 plaatsen.

ik moet de film thuis ophalen om te bewerken maar tijd heb ik nu wel over

Ik had het al gehoord... Veel sterkte met het herstel :Y ... en de film natuurlijk O-)
 
@Ikbengek; balen, succes met het herstel. Gelukkig verder geen breuken e.d.


@Jooghum; shit zeg.
Volgens de Mythbusters zou het niet moeten kunnen :? :?
 
@Jooghum; shit zeg.
Volgens de Mythbusters zou het niet moeten kunnen :? :?
vind het ook vreemd, nooit eerder problemen mee gehad, maar het is de enige verklaring die er voor kan vinden, hoewel ik die dag zelf ten minste 1 pas nog 4 keer gebruikt heb om te tanken :?

Sta je toch raar te kijken de week erna als je ergens wilt betalen en je een na de andere pas doet het niet.... passen waren zelfs zover gewist dat een pinautomaat niet eens reageerde als je één van die passen er probeerde in te doen -O-
 
vind het ook vreemd, nooit eerder problemen mee gehad, maar het is de enige verklaring die er voor kan vinden, hoewel ik die dag zelf ten minste 1 pas nog 4 keer gebruikt heb om te tanken :?

Sta je toch raar te kijken de week erna als je ergens wilt betalen en je een na de andere pas doet het niet.... passen waren zelfs zover gewist dat een pinautomaat niet eens reageerde als je één van die passen er probeerde in te doen -O-


Hmm.. ellendig -O-
 
vind het ook vreemd, nooit eerder problemen mee gehad, maar het is de enige verklaring die er voor kan vinden, hoewel ik die dag zelf ten minste 1 pas nog 4 keer gebruikt heb om te tanken :?

Sta je toch raar te kijken de week erna als je ergens wilt betalen en je een na de andere pas doet het niet.... passen waren zelfs zover gewist dat een pinautomaat niet eens reageerde als je één van die passen er probeerde in te doen -O-


Je weet dat er gisteren een betaalstoring was?
:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan