OBT Drenthe??

OBT Drenthe

  • zaterdag 3 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 4 maart

    Stemmen: 1 2,3%
  • zondag 11 maart

    Stemmen: 2 4,7%
  • zaterdag 17 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 18 maart

    Stemmen: 7 16,3%
  • zaterdag 24 maart

    Stemmen: 12 27,9%
  • maakt me niet uit, ik rij wel mee

    Stemmen: 18 41,9%
  • maakt me niet uit, ik rij niet mee

    Stemmen: 3 7,0%

  • Totaal aantal stemmers
    43
mmmh -O- daar reed ik ook bij... B|

ik hou m'n brievenbus wel in de gaten, en ik heb al een leuk aandenken aan de OBT overgehouden... in de week na de OBT kwam ik er achter dat al mijn bankpassen niet meer werkten... bleken (waarschijnlijk) niet goed samen te kunnen met de magneten in m'n tanktas :X
Nooit eerder problemen mee gehad maar meestal zit ook eerst m'n regenoverall onder in de tanktas...

Leuk (lees; duur) geintje, allemaal nieuwe passen aanvragen, ook zakelijke... B|

heel goed mogelijk :Y
collegaatje had dat geintje met onze vorige deursleutel, was ook magneetding, ook bankpasje onbruikbaar en ook opeens terwijl ze de sleutel altijd gewoon in der tas had :X
 
en ik heb al een leuk aandenken aan de OBT overgehouden... in de week na de OBT kwam ik er achter dat al mijn bankpassen niet meer werkten... bleken (waarschijnlijk) niet goed samen te kunnen met de magneten in m'n tanktas :X
Nooit eerder problemen mee gehad maar meestal zit ook eerst m'n regenoverall onder in de tanktas...

Leuk (lees; duur) geintje, allemaal nieuwe passen aanvragen, ook zakelijke... B|
Ik heb het een keer eerder gehad- sindsdien gaan de passen in de napoleon zak van mijn jas en niet meer in de portmeknip in de tanktas. En ondanks die zorgvuldige maatregelen doet mijn nieuwe pas het ook al niet meer!!!! Grrr :( B| Nieuwe pas na de paasdagen klaar, en in de tussentijd geld halen bij de bank :X joepie
En je staat er verbaasd van hoe rood je kunt worden als de rij achter je steeds groter wordt.....
 
@ikbengek, da's goed kut! Gelukkig valt het allemaal nog mee aangezien je met 200+ bent afgestapt. Misschien toch maar een brik kopen, die gaan niet zo hard en dan val je niet zo uit de toon tijdens een obt ;)

mmmh -O- daar reed ik ook bij... B|
Volgens mij was het op het moment (9.54) dat ik en die meneer op de BMW (wie was dat ook alweer :?) jullie weer in probeerde te halen. Ik hing lekker aan het gas en toen zag ik hem opeens kleiner worden in mijn spiegel, ik dacht dat hij het te hard vond gaan maar misschien had hij de flitser wel gespot :P

Zuur van je bankpasjes trouwens :(
 
Laatst bewerkt:
[...]

Volgens mij was het op het moment (9.54) dat ik en die meneer op de BMW (wie was dat ook alweer :?) jullie weer in probeerde te halen. Ik hing lekker aan het gas en toen zag ik hem opeens kleiner worden in mijn spiegel, ik dacht dat hij het te hard vond gaan maar misschien had hij de flitser wel gespot :P

Zuur van je bankpasjes trouwens :(~[/quote]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb op dit moment nog niets binnen,

maar ik weet van die controle ook niets meer,

heb wel omdat ik vroeger op de weg zat als chauffeur,

mijzelf aangeleerd om bij viadukten, parkeerplaatsen en tankstations op te letten of daar geen

camera's in de vangrail staan.

Misschien automatisch afgeremd bij zicht op de camera???

Is een automatisme geworden.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt toch niet mijn BMW toch?? Ik kon echt niet hard langs die flitser, weet het niet meer zeker maar volgens mij zat ik ergens in een rijtje koekblikken vast.
 
zo het heeft even geduurd maar ik heb de ruwe film nu op de laptop staan, dit moest helaas via de pc die bij mij thuis staat en aangezien ik bij mijn ma in de woonkamer leef op dit moment , moest ik wachten tot ik weer in mijn eigen huisje even was.

maar goed volgende week gaan we is wat dingetjes van de film klaar maken.
 
zo het heeft even geduurd maar ik heb de ruwe film nu op de laptop staan, dit moest helaas via de pc die bij mij thuis staat en aangezien ik bij mijn ma in de woonkamer leef op dit moment , moest ik wachten tot ik weer in mijn eigen huisje even was.

maar goed volgende week gaan we is wat dingetjes van de film klaar maken.

Het wordt ongetwijfeld een topfilm voor een toptoer!
Schoppen we meteen ff dit topicje omhoog.
Beetje actie op het brikkentoerfront is niet weg.

:W
 
mwah een topfilm ik ben geen steven spielberg he ;)

Dat begint al goed, jij zit in het genre 'documentaire', Spielberg niet! Ik ben tenslotte ook geen acteur, alhoewel! O-) Nederland heeft een naam hoog te houden als het om documentaires gaat, dus, wie weet? :+ Of is het eigenlijk niet meer een journalistieke insteek, beeldverslaglegging ? In ieder geval suc6, de inzet telt!

;)
 
Laatst bewerkt:
Verdorie... verwacht je een motorfilm te gaan kijken, blijkt het opeens een natuurfilm te zijn -O- |(


;) :+ :P

Knap toch, macro-opnames op de motor van voorbijvliegende insecten! Kwestie van een vaste hand, linkeroog op het te filmen object en rechteroog op de weg eh....het bospad! :}
 
Ik zou zeggen; "Maak iedereen gek en zet hier alvast een 'teaser' neer". }) O-) *O* :9
zoiets ? O-)
let niet op het einde, het eigenlijke filmpje loopt nog een paar minuten langer door...

[me="JooGhum"]is ook wel nieuwsgierig naar z'n acteerprestaties tijden de OBT Drenthe *D[/me]


@INBENGEK
hoe gaat het herstel?
 
zoiets ? O-)
let niet op het einde, het eigenlijke filmpje loopt nog een paar minuten langer door...

[me="JooGhum"]is ook wel nieuwsgierig naar z'n acteerprestaties tijden de OBT Drenthe *D[/me]


@INBENGEK
hoe gaat het herstel?

top filmpie gemaakt met een film camera of via je foto camera
muziek ook gezelli er bij
top snelheid ook maar wel een mooie dag
:W
 
top filmpie gemaakt met een film camera of via je foto camera
muziek ook gezelli er bij
top snelheid ook maar wel een mooie dag
:W
gewoon met m'n foto camera *D
snelheid? viel mee hoor... lijkt op film harder te gaan dan het echt ging O-)
dit was ook geen OBT en er moesten aardig wat kilometers (± 400) gemaakt worden
 
Nou, eh, 't zou een OBT kunnen zijn met 'starring' the back of Bakfiets!

Met aanrijkilometers logen de diverse OBT's er ook niet om als het over aantallen gaat!

Mooi fillumpie evenzogoed en zo te zien ook een leuke toer en niet op de Duc??!

:} :W
 
Laatst bewerkt:
top filmpie gemaakt met een film camera of via je foto camera
muziek ook gezelli er bij
top snelheid ook maar wel een mooie dag
:W


ik had mijn DV camera mee ik stond ook mooi ergens boven op een hunebed te filmen waar zo'n mooi bospad liep })

en verder heeft mijn vriendin nog een beetje gefilmd vanuit de zijspan bij ??? ff naam kwijt .
 
zoiets ? O-)
let niet op het einde, het eigenlijke filmpje loopt nog een paar minuten langer door...

[me="JooGhum"]is ook wel nieuwsgierig naar z'n acteerprestaties tijden de OBT Drenthe *D[/me]


@INBENGEK
hoe gaat het herstel?

langzaam , maar goed minimaal 3 maand kan ik niks doen, ga wel binnen kort met de fysio beginnen maar goed verder is het rust houden
 
Nou, eh, 't zou een OBT kunnen zijn met 'starring' the back of Bakfiets!
Dat zou het dan dus niet kunnen zijn... bij gebrek aan follow-up systeem steeds dezelfde Bakfiets voor m'n camera :P
Met aanrijkilometers logen de diverse OBT's er ook niet om als het over aantallen gaat!
True and false, die aanrij kilometers gingen meestal over de snelweg,
dat waren er nu hooguit 30. Dus ±370 km over dijkjes, binnenwegen, stukje bospad etc. :]
Toch goed voor zo'n 9,5 uur :] :o :Y
Mooi fillumpie evenzogoed en zo te zien ook een leuke toer en niet op de Duc??!

:} :W
Dank je, heb ook zitten genieten van jou foto's uit de Eifel :9~
:N de Duc is niet zo'n goede camera-motor :X

Jammer trouwens dat je niet bent meegereden, maar ik zag in het OBW topic dat je goed excuus had :Y

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan