OBT Drenthe??

OBT Drenthe

  • zaterdag 3 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 4 maart

    Stemmen: 1 2,3%
  • zondag 11 maart

    Stemmen: 2 4,7%
  • zaterdag 17 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 18 maart

    Stemmen: 7 16,3%
  • zaterdag 24 maart

    Stemmen: 12 27,9%
  • maakt me niet uit, ik rij wel mee

    Stemmen: 18 41,9%
  • maakt me niet uit, ik rij niet mee

    Stemmen: 3 7,0%

  • Totaal aantal stemmers
    43
langzaam , maar goed minimaal 3 maand kan ik niks doen, ga wel binnen kort met de fysio beginnen maar goed verder is het rust houden
-O- rustig opbouwen hoor, niet overhaasten, maar dat is vast al een keer tegen je gezegd.
Sterkte de komende tijd en succes met de revalidatie.

:W
 
Dat zou het dan dus niet kunnen zijn... bij gebrek aan follow-up systeem steeds dezelfde Bakfiets voor m'n camera :PTrue and false, die aanrij kilometers gingen meestal over de snelweg,
dat waren er nu hooguit 30. Dus ±370 km over dijkjes, binnenwegen, stukje bospad etc. :]
Toch goed voor zo'n 9,5 uur :] :o :YDank je, heb ook zitten genieten van jou foto's uit de Eifel :9~
:N de Duc is niet zo'n goede camera-motor :X

Jammer trouwens dat je niet bent meegereden, maar ik zag in het OBW topic dat je goed excuus had :Y

:W

Ja, R'dam inc. and me wil niet echt lukken. Duurtocht trekt me niet zo. Na 170 km. heb ik het meestal wel gezien en ben ik hard aan een goed gesprek toe! :X
 
Ja, R'dam inc. and me wil niet echt lukken. Duurtocht trekt me niet zo. Na 170 km. heb ik het meestal wel gezien en ben ik hard aan een goed gesprek toe! :X
Dan heb je bij R'dam inc. idd weinig te zoeken :X ;)

maaruh, heb in dat topic wel de vraag neergelegd of er iemand nog leuke routes weet voor een weekendje ardennen/luxemburg/eifel... misschien kunnen we daar even goed over spreken ¿ :)

:W
 
Dan heb je bij R'dam inc. idd weinig te zoeken :X ;)

maaruh, heb in dat topic wel de vraag neergelegd of er iemand nog leuke routes weet voor een weekendje ardennen/luxemburg/eifel... misschien kunnen we daar even goed over spreken ¿ :)

:W

Ik heb daar al wat vrijblijvend op gereageerd. Zelf wil ik een keer over Maastricht en via de Hoge Venen naar Vianden rijden en zit dan meteen kort bij Utscheid. Andere route hebben we verleden jaar op weg naar OBT XXL 1 gereden en die gaat langs de Rursee. In dat gebied is ook nog wel een mooi alternatief te vinden, met hele knappe bochtjes.

Verder wil ik de koppen mbt de Eifel best wel even bij elkaar steken en aan de hand van een kaart met tig motorroutes wat brainstormen. :W
 
Ik heb daar al wat vrijblijvend op gereageerd. Zelf wil ik een keer over Maastricht en via de Hoge Venen naar Vianden rijden en zit dan meteen kort bij Utscheid. Andere route hebben we verleden jaar op weg naar OBT XXL 1 gereden en die gaat langs de Rursee. In dat gebied is ook nog wel een mooi alternatief te vinden, met hele knappe bochtjes.

Verder wil ik de koppen mbt de Eifel best wel even bij elkaar steken en aan de hand van een kaart met tig motorroutes wat brainstormen. :W


hallo een vraag ting laatst ben je bij utscheid geweest heb je daar een tocht gemaakt
heb je die op papier of iets dergelijks
kan je mij daar een koppie van doen
gr mart
 
hallo een vraag ting laatst ben je bij utscheid geweest heb je daar een tocht gemaakt
heb je die op papier of iets dergelijks
kan je mij daar een koppie van doen
gr mart

Ik heb inmiddels enige toertjes gemaakt maar niks nie op papier. Voor de laatst gereden toer heb ik gebruikt gemaakt van de 'Motorradkarte Eifel' die ik op de camping heb gekocht. Daarop staan aardig wat routes en daarvan heb ik delen aaneengeregen gereden. Ouderwets met de kaart op de tanktas en af en toe stoppen, kijken, zoeken en weer doorgaan! Een linkje levert misschien wat op!?

Eifel : wat je iig "gezien" moet hebben ...

:W
 
Ik heb inmiddels enige toertjes gemaakt maar niks nie op papier. Voor de laatst gereden toer heb ik gebruikt gemaakt van de 'Motorradkarte Eifel' die ik op de camping heb gekocht. Daarop staan aardig wat routes en daarvan heb ik delen aaneengeregen gereden. Ouderwets met de kaart op de tanktas en af en toe stoppen, kijken, zoeken en weer doorgaan! Een linkje levert misschien wat op!?

Eifel : wat je iig "gezien" moet hebben ...

:W
okee bedankt al vast we gaan eens kijken
Ik heb wel ergens de route van afgelopen obw.


hier dus: (inclusief gps track)
Build a Free Website with Web Hosting | Tripod

die heb ik nog van je vande laatste keer ook bedankt
die heb ik al in de gps aangepast met wat van andere gekoppeld
denk dat ik eens daar een vvv gaat op zoeken voor wat cultureels met wat inhoud
 
Laatst bewerkt:
Gewoon lekker op de bonnefooi

Doe ik ook nog regelmatig en kom na al die jaren nog steeds nieuwe leuke stukjes tegen.
Zijn weinig plekken in de eifel die niet mooi of saai zijn.
Maar misschien ben ik wel bevoordeeld
 
je bedoelt een film van een motorrijder die slingerend als een dronken slingeraap op de A28 tussen Hoogeveen en Beilen reed?
 
het filmpje heb ik nog steeds niet gezien, maar om het archief wel even compleet te houden heb ik mijn oude foto's (die weg gevallen waren) weer even opgezocht

[pictures=motorstek,3380]
 
het filmpje heb ik nog steeds niet gezien, maar om het archief wel even compleet te houden heb ik mijn oude foto's (die weg gevallen waren) weer even opgezocht

[pictures=motorstek,3380]

leuke foto's :}

en die film . . . 'k vraag me af of ooit iemand die gezien heeft :?

ik ben er in elk geval nog steeds benieuwd naar :Y
 
Dat wordt gewoon de tocht opnieuw rijden. Met camera. Die het doet. En iemand die het op MF zet.

Hebben we dat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan