radiateur intruder

weed

Die hard MF'er
22 jun 2006
607
0
roosendaal
kun je een kleinere radiateur op een intruder vs700 plaatsen
of heb je dan kans dat hij te warm word
full
 
dan moed je nog minstes 1 jaar wachten maar ik wil het nu weten dan kan ik er alvast rekening houden voor de montage en zoeken naar de goede maat
 
Denk dat je nu twee dingen door elkaar haalt. Je vergelijkt een intruder vs600/700/750/800 (vloeistofkoeling) met een VS1400 (oliekoeling.)
 
Het verkleinen van je radiateur kan problemen op leveren omdat de vloeistof inhoud ook minder wordt en je blok dus minder afkoeling krijgt. de opvlakte van de raditeur is meest gekozen naar de hoeveelheid warmte die hij moet afvoeren dus wees gewaarschuwd...kon wel eens heel warm worden met alle gevolgen van dien..
gr Jaap
 
Het verkleinen van je radiateur kan problemen op leveren omdat de vloeistof inhoud ook minder wordt en je blok dus minder afkoeling krijgt. de opvlakte van de raditeur is meest gekozen naar de hoeveelheid warmte die hij moet afvoeren dus wees gewaarschuwd...kon wel eens heel warm worden met alle gevolgen van dien..
gr Jaap

Oow.. is een radiateur daarvoor bedoeld...

toch nog wat geleerd vandaag.. 8-)
 
Daarom rijd ik yamaha twin. Zijn lekker luchtgekoeld. Geen gedonder met een radiateur. Maar ik zou zeggen maak er eens iets moois van van zon ding. Wees origineel en alstjeblieft niet zo'n chromen cover eroverheen.
 
ik heb nog een nieuwe liggen in verpaking van highwayhawk
teven te koop voor intruder vs700
 
verkocht..
neem voor de zekerheid de oude wel ff voor de maten en dan vergelijken.. als het dezelfde maat is wil ik hem..
mailen morgen wel ff
zag dat je uit roosendaal komt op je profiel
kom er regelmatig..
dus dat komt wel in orde

alvast bedankt
 
verkocht..
neem voor de zekerheid de oude wel ff voor de maten en dan vergelijken.. als het dezelfde maat is wil ik hem..
mailen morgen wel ff
zag dat je uit roosendaal komt op je profiel
kom er regelmatig..
dus dat komt wel in orde

alvast bedankt
op de achterkant staat vs700 en 750 dus dat zal wel kloppen
 
dan zal het zker wel kloppen ja hahahha
ik ben volgende week in roosendaal. of anders rij ik er wel ff heen.

wist niet dat highwayhawk die dingen ook had
we hebben het toch wel over radiateur of over een cover
 
Laatst bewerkt:
er staat op radiatorcover
maar ik kon hem ook niet vinden bij h.w
het is zo`n chroomen lijst voor om je radiator niet zo`n dichte
 
Is je radiateur stuk of de beschermkap (cover.) Ik heb er nog een liggen voor een 800 intruder (cover). Origineel. Mag ook weg voor 20 pleuries. Als je het over een radiateur hebt dan ben je al gauw 300 euro kwijt. Tweedehands dan welteverstaan.
 
dan zal het zker wel kloppen ja hahahha
ik ben volgende week in roosendaal. of anders rij ik er wel ff heen.

wist niet dat highwayhawk die dingen ook had
we hebben het toch wel over radiateur of over een cover
op het plaatje staat een afbelding van radiatorcove
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan