balhoofdplaten

En anders kan het nog altijd op deze manier, dan ben je met alleen langere poten klaar.

xv750%20proj.%20066%20(Custom).jpg


xv750%20proj.%20082%20(Custom).jpg
 
Nou las ik in de bigtwin dat er setjes zijn waardoor je balhoofd onderuit gaat zonder het originele balhoofd te verzagen. (soort adaptor) Schijnt in Duitsland veel te worden toegepast. Iemand ervaring mee of weet iemand waar zulkje setjes te koop zijn?
 
Nou las ik in de bigtwin dat er setjes zijn waardoor je balhoofd onderuit gaat zonder het originele balhoofd te verzagen. (soort adaptor) Schijnt in Duitsland veel te worden toegepast. Iemand ervaring mee of weet iemand waar zulkje setjes te koop zijn?

Dat zijn kitjes van AME, o.a. hier verkrijgbaar: Chopper Kit, Harley-Davidson chopper kits, 9 deg., 14 deg., and 18 deg. rake, bolt on chopper kits for sportster, dyna, softail.
deze is wat dichter in de buurt: AME

Die dingen zijn idd wel tyfusduur :Y
 
Is ph zeeland van die VS club en werkt bij corremans metaal in Rilland en woont daar ook, en heeft um in het programma zitten, is voor um zo gebeurd doordat ie er wel meer van heeft gemaakt
Als iemand dat moet doen moet ie um eerst ontwikkelen
Voo r jongens als Suur enzo doet ie niks, maar een gewone particulier staat ie niet afwijzend tegenover
 
Laatst bewerkt:
Is ph zeeland van die VS club en werkt bij corremans metaal in Rilland en woont daar ook, en heeft um in het programma zitten, is voor um zo gebeurd doordat ie er wel meer van heeft gemaakt
Als iemand dat moet doen moet ie um eerst ontwikkelen
Voo r jongens als Suur enzo doet ie niks, maar een gewone particulier staat ie niet afwijzend tegenover
heb je voor mij een emailadres of tel nr. of kan ik iets via jou regelen
 
Staat op www.ioch.com bij provincie hoofden, daar staat zijn mail link

ph.zeeland@ioch.com
 
Laatst bewerkt:
vandaag ga ik kijken voor balhoofdplaten met alu. covers 6graden onderuit deze zijn van een intruder 750 dus neem ik mijn oude balhoofd en voorpoten mee en kan ik het passen en hoop ik dat het past
ik heb een intruder gezien op het net met balhoofdplaten 14graden onderuit
maar het is toch een raar gezicht ijgenlijk spug lelijk
net alsof hij achterover valt
 
IK moet ergens een foto hebben met 17 graden onderuit.
In Belgie rijden een paar van die extreme
Maar het schijnt niet heavy te zijn
Ik had zelf 6 graden, en dat was lekker
Maar er staat hier op het dorp al twee jaar bij een autogarage een 1400 met een erg lange vork te koop, en ut ding is niet te slijten.
Dan kan niet anders komen dan door die vork, want verder is ut een net ding, een een prijsje van ik meen 4250 kun je ook niet ales van zeggen

En ut hele lange oogt wel mooi, maar denk erom, met die moderne drempels, en met veel kilometers het gaat op den duur scheuren en ut stuurt echt voor geen meter, net als een autoband achterop, een bandje mag best 330 zijn, maar wel met ronding, anders is ut voor Schevingen Boulevard op en neer en meer niet
 
Laatst bewerkt:
ik heb de eigenaar hand geld gegeven dus als het goed is ben ik over ongeveer over 8 weken eigenaar van een balhoofd 6 graden onderuit met alu. covers
het balhoofd is ijgenlijk voor een 750 of 800 maar nu hoef ik alleen nieuwe voorpoten te scoren andere balhoofden zijn voor een 1400 en is een stukje duurder
zodra ik ze heb zal ik een foto plaatsen
 
Ik heb er zelf ook zo'n blokje tussen. Hoeveel graden het is weet ik niet, maar met een klein aantal graden lijkt het al een heel andere fiets. Ik zal proberen om een foto te maken en te laten zien. Heb 'm zo gekocht dus ik weet niets van de kosten.

Hendrik
 
ik heb de eigenaar hand geld gegeven dus als het goed is ben ik over ongeveer over 8 weken eigenaar van een balhoofd 6 graden onderuit met alu. covers
het balhoofd is ijgenlijk voor een 750 of 800 maar nu hoef ik alleen nieuwe voorpoten te scoren andere balhoofden zijn voor een 1400 en is een stukje duurder
zodra ik ze heb zal ik een foto plaatsen


Ik heb ze in het echie gezien Weed ...geloof me maar dat gaat er toppie uit zien !

greets Spike
www.reo-ic.nl
 
ik heb ze gistere avond gezien maar het ziet er zeker mooi uit
wat hij nu op zijn intruder heeft zitten ziet er ook vet uit
zijn achterbrug is verbreed en zijn cardan aangepast nu kun je zijn cardan as zien zitten(draaien) dat ziet er supper vet uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan