balhoofdplaten

Hoi Geronimo,

Waarom zaag je het frame niet aan de bovenkant in? Dat is gunstiger voor de las (duwbelasting in plaats van trekbelasting) en je hebt dan een lasrups in plaats van twee...

Daar zit wel wat in maar dan moet ik de tank plus bevestiging ook naar achteren werken anders kom je met je balhoofdplaten tegen de tank aan en aangezien dit een orgineel xv frame is heb ik weinig ruimte
 
c16ce94083e9f7da57941b3bcd55dd69


Beloofde plaatje
 
Euh, en wát had jij er ook alweer voor betaald? _O-

Wie niet rijk is moet op andere manieren iets doen; en voor mensen die iets oplossen/maken zonder ontiegelijk veel kwijt zijn, heb ik wel respect! :W
 
Euh, en wát had jij er ook alweer voor betaald? _O-

Wie niet rijk is moet op andere manieren iets doen; en voor mensen die iets oplossen/maken zonder ontiegelijk veel kwijt zijn, heb ik wel respect! :W

ik heb er 325 pleurotjes voor betaald met alu.covers dus vind ik het niet duur
en rijk ben ik al helemaal niet (blow te veel)
 
heb het schema nog niet opgezocht hoor.
maar zal proberen om deze week dat andere geval aan de praat tet krijgen en dan mail ik het aan je.
 
ik heb er 325 pleurotjes voor betaald met alu.covers dus vind ik het niet duur
en rijk ben ik al helemaal niet (blow te veel)

Niet heel duur als ik de prijzen zo gezien heb, maar voor 50,- meer had je mijn motor gehad, maar op zich gaat het daar niet om: ik weet niet of dit bericht hieronder de toon van dit forum moet voorstellen, maar opbouwende kritiek en een beetje respect voor mekaar kan volgens mij geen kwaad.


op zo`n ding pis ik

Tsja..
 
Niet heel duur als ik de prijzen zo gezien heb, maar voor 50,- meer had je mijn motor gehad, maar op zich gaat het daar niet om: ik weet niet of dit bericht hieronder de toon van dit forum moet voorstellen, maar opbouwende kritiek en een beetje respect voor mekaar kan volgens mij geen kwaad.Tsja..
zo`n ding ziet er gewoon niet uit vind ik
en volgens mij nog meer mensen hier
dus is dat opbouwende kritiek en ik heb voor iedereen respect (de een wat meer dan de ander)
 
Niet heel duur als ik de prijzen zo gezien heb, maar voor 50,- meer had je mijn motor gehad, maar op zich gaat het daar niet om: ik weet niet of dit bericht hieronder de toon van dit forum moet voorstellen, maar opbouwende kritiek en een beetje respect voor mekaar kan volgens mij geen kwaad.Tsja..



ja ieder zijn meug de ene wil zo goedkoop mogelijk en is daar tevreden mee en de ander niet.
ik vind zo'n blokje ook niet mooi(m.a.w. ik pis er ook op) maar ja wat ik er van vind is niet belangrijk als jij er maar tevreden mee bent
 
het is de toon die de muziek maakt.

"ik pis erop" is een valse noot, en da's geen muziek.
 
Laatst bewerkt:
hendrikus...

Mooie fotoshoot heb je nog meer van deze foto's ik bedoel vanuit meer hoeken genomen
en van de onderkant met afmetingen. Ben zeer nieuwsgierig hoe de kroonplaten onder en boven gedemonteerd zitten ivm de rake.
De planning is dit op tekening te zetten en voor zelfbouw te gaan.

Ik hoor het wel en anders een PB'tje misschien 8-)
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik heb er 1 foto van gemaakt, maar ik zal morgen wel een flink aantal maken van het blokje. Kzal ook de boel wel ven opmeten. PB zou wel kunnen als ik wist hoe 't moet, dus ik doe 't eerst via deze manier!


sorry ik zal er op plassen

ontzettende grapjas die je bent
 
Nou, ik heb er 1 foto van gemaakt, maar ik zal morgen wel een flink aantal maken van het blokje. Kzal ook de boel wel ven opmeten. PB zou wel kunnen als ik wist hoe 't moet, dus ik doe 't eerst via deze manier!ontzettende grapjas die je bent

volgens mij kun jij nergens tegen
}) }) }) }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan