shovelhead project started

ik kan het iedereen aanraden het is heel goed te doen z`n hardtail maken.
het resultaat vind ik in ieder geval super!! [afbeelding]
Zeg basics hoe werkt dat met de achterbrug voor de hartail. Worden die verkocht om er aan te lassen.
Of heb je die zelf moeten moeten fabriceren?

Voor duidelijke foto's moet je een account aanmaken bij fotobucket gratis natuurlijk.
http://photobucket.com/?link=topmenu
foto's uploaden televisie icoontje aan klikken en de link in plakken . Want ik ben erg nieuws gierig. ;)

Ik heb zelf twee guzzi's (spagetti harley's) één is nu een cafe racer project zat daarvoor naar shovel blokken te kijken werd me allemaal te duur. Ik zie dat jij met deze fiets de goedkoopste en kwa vormgeving de beste oplossing hebt gevonden om de kosten beneden de 9000 euro te houden. Daaraan kan ik zien dat je inderdaad wat opgestoken hebt bij oit.
Als ik dit project zie krijg ik ook zin in zo'n project. Ik denk dat er ook nog een keer een derde motor bij moet komen met shovelblok lekkervet die koppen
 
Laatst bewerkt:
Je link werkt niet (HeavyM heeft een veiligheid ingebouwd...). maar is't die Sportster met gaatjes of de Tranformer?
 
Bigtwin%20Bikeshow%202007%20-%20Part%20II%20(151).jpg


Bigtwin%20Bikeshow%202007%20-%20Part%20II%20(152).jpg



cool bike!
 
Laatst bewerkt:
wat me wel altijd opvalt is dat die choppers waarbij het kleine harleyblok groot lijkt (wel mooi maar), alleen normaal te berijden zijn door mensen niet langer dan 1.70m.
Lijkt ie mooier, maar is net zo groot als een kinderfiets.
Verder vind ik het prachtig.
Staat ook mooi op een foto maar verder hadden ze hem wel wat groter mogen maken.
En ja, ik ben zo groot, dat een hd-sportster (die ik zeer mooi vind) onder mijn lijf overkomt als een zundapp brommer.

kweetniet waarom ik dit vertel maar dat was wat me al jaren opviel :+
 
Hé Basics gave motor :P

Zou je mij een Pm kunnen sturen over info en een prijs voor zo'n Hardtail job op een Shovel :)
 
proficiat met je reportage in bigtwin.
Dat is toch deze motor he? Ik moet het nummer nog kopen maar heb het al gezien op de site.

Grtz
 
Is idd deze motor, heb hem (bigtwin)vandaag toevallig gekocht.

Wel zonde dat je hem weer uit elkaar gaat gooien zeg, mischien verkopen en met een andere beginnen?
Hoe dan ook, je hebt een prachtding gebouwd!!!!
 
Ik heb de reportage gezien in de BT. Prachtige bike!!! En dat voor iemand van 21, knap. Blij dat deze look ook nog jongeren aanspreekt. Vooral blijven bouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan