yzf750r project

rs.projects

Die hard MF'er
19 sep 2006
783
0
putten
hallo fighterbouwers

heb al 1,5 jaar een yzf750r van 93 in onderdelen liggen , om ff lekker te verbouwen.. maar weinig tijd gehad enz. enz. ga nu toch beginnen en zal
af en toe het verloop van de verbouwing op het forum zetten.
van plan er een r1 kont van '04 op te bouwen en nodige polijst werk

foto's volgen
 
Dag Rob.

je voelt 'm al aankomen zeker ......

full
 
hallo fighterbouwers

heb al 1,5 jaar een yzf750r van 93 in onderdelen liggen , om ff lekker te verbouwen.. maar weinig tijd gehad enz. enz. ga nu toch beginnen en zal
af en toe het verloop van de verbouwing op het forum zetten.
van plan er een r1 kont van '04 op te bouwen en nodige polijst werk

foto's volgen
Sucsses met verbouwen !
Foto's zijn idd welkom.
 
Hoi Rob,

Da`s nou leuk, weer zo`n YZF erbij!!

Rijden er veels te weinig van als SF verbouwd.

Laat eens vast wat piccies zien.....................

Grt Bob.
 
wat is die zwarte brug op de foto?


(van welke fiets?)

ik heb misschien nog wel wat spullen voor je? wielen schijven etc?
 
gaat wel lukken dat polijst werk met een beetje geduld wil eigelijk frame,rem-schakelsetje,wielen (de velgrand},eindemper enz gepolijst hebben .
hou zometeen geen vingers over.
 
schuur ik er af en dan steeds fijner scuurpapier,dan waterproof en dan poets spul
heb al meerdere frame's ,voorvorken ,achterbrugen zo gedaan werkt perfect,kost een beetje tijd ...
 
Zo'n r1 brug heb ik er ook in gehad. is alleen veel te lang. je krijg dan een erg lange wielbasis. maar wel zuper mooie dingen zijn dat :P
 
Zo'n r1 brug heb ik er ook in gehad. is alleen veel te lang. je krijg dan een erg lange wielbasis. maar wel zuper mooie dingen zijn dat :P

Ook geprobeerd, maar je hebt een nog veel groter probleem met die brug namelijk dat de ophangpunten van de schokbreker uit het midden zit.
 
mja.

maar4 dat vond ik niet zo'n probleem. die oplossing was er al. alleen de lengte was gewoon zwaar klote. wou deze brug er zo graag in hebben. mja

zuc6 iig met je project. als je spullen nodig hebt ik heb nogal wat yzf spullen liggen.
 
schuur ik er af en dan steeds fijner scuurpapier,dan waterproof en dan poets spul
heb al meerdere frame's ,voorvorken ,achterbrugen zo gedaan werkt perfect,kost een beetje tijd ...
Zow da`s een klus!!

Er zijn mensen hier op het forum die ervaring hebben met gootsteenontstopper, dit vreet de coating er zo af.

Heb het zelf bij een kroonplaat geprobeert, en dat ging goed!
Frame is natuurlijk lastiger omdat het zo groot is, maar mss zijn er mensen die enige tips kunnen geven??

Grt Bob.
 
achter brug van r1 komt er ook niet in,is voor een ander project met als basis een gsxr1000 blok van 2004 .

maar eerst deze fiets maar in elkaar zetten,daarna staan er nog 2 gsxr750rw in m'n schuur
 
He even een vraagje he.
Ga je nu je orgineele Yzf brug gebruiken of die van de R1.
Lijkt me als je aan het polijsten gaat dat je hem dan ook in boud niet ?

Die R1 brug is meschien wel wat voor Maikel84 van het forum...
 
Zow da`s een klus!!

Er zijn mensen hier op het forum die ervaring hebben met gootsteenontstopper, dit vreet de coating er zo af.

Heb het zelf bij een kroonplaat geprobeert, en dat ging goed!
Frame is natuurlijk lastiger omdat het zo groot is, maar mss zijn er mensen die enige tips kunnen geven??

Grt Bob.

Ik heb verfafbijt gebruikt, maar ik had de mazzel dat de vorige eigenaar zelf het frame had gespoten(daarvoor was het gepolijst, kerel wist niet wat ie wou) en de verf bladderde er zo vanaf.
Met die gootsteenontstopper kan je ook een leuke bom maken trouwens, weet alleen niet precies meer hoe :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan