Vraag over km teller Triumph

Jozzie

Rookie
19 nov 2006
24
0
Beverwijk
Op het achterwiel van mijn triumph bevond zich al een aansluiting voor een km teller. (zie foto)Nu wil ik daar een teller op aansluiten, maar weet niet precies hoe dat nou zit met de "ratio". Als ik een schroevendraaier voorzichtig in het gat van de behuizing steek en het wiel 1x rond draai, dan draaid de schroevendraaier 1x & een kwart. Weet iemand wat voor een teller daarbij past?
Op dit moment gebruik ik een fietstellertje (zie foto) en wil dat vervangen voor een mini speedo, rond 48, mits dat mogelijk is. Kan iemand mij dus vertellen wat de ratio is (het schijnt niet 2:1 of 1:1 te zijn)en waar ik op moet letten bij het aanschaffen van de benodigde materialen. Alvast bedankt!!!

Jozzie 8-)
huidige%20teller.jpg

km%20teller.jpg
 
Ik dacht dat ik redelijk veel sites inmiddels bezocht had over dit onderwerp, maar deze kon ik nog niet....thanks!!! :Y
Ben dus een stapje verder, nu op zoek naar een (kleine) teller....

wordt vervolgd.... :Z

Ik heb nog ergens een kleine teller liggen, het chroom is alleen niet mooi meer.. laat het maar effe weten als je interesse hebt

edit: maar die komt van een honda, dus een andere ratio neem ik aan..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog ergens een kleine teller liggen, het chroom is alleen niet mooi meer.. laat het maar effe weten als je interesse hebt

edit: maar die komt van een honda, dus een andere ratio neem ik aan..
Op zich een mooi aanbod, maar als die inderdaad van een honda af komt is de kans groot dat de ratio niet overeen komt....... Toch bedankt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan