Slechte ervaringen rijschool bruinsma te utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

excalibur01

Rookie
29 nov 2006
1
0
Hilversum
Hoi

Zijn er meer mensen die het afgelopen jaar bij bruinsma gelest hebben en hier net als ik zeer ontevreden over zijn? En net als ik willen dat dit anderen niet overkomt?

De instructeur (die met niet zoveel haar in z'n auto) gaf mij absoluut geen feedback waardoor ik dus mezelf dingen verkeerd heb aangeleerd en daar dus achter kwam op het examen en dus zakte. Een teleurstelling rijker en een zak geld armer.
Bovendien moet ik dus nu die dingen die ik fout heb aangeleerd weer afleren.
Mijn lijst met klachten groter dan hierboven, maar dit is de belangrijkste

Ik heb hierover geklaagt, maar dat is blijkbaar tegen het zere been want een echte serieuse reactie heb ik nooit gehad op mijn brief. Ook telefonisch wilde het niet echt lukken om over mijn klachten te spreken. Hierdoor heb ik besloten niet meer bij Brijnsma te lessen.

Er zullen vast een heleboel mensen zijn die wel hun motorrijbewijs hebben gehaald bij Bruinsma en daar ook tevreden over zijn. Ik ben dat dus absoluut niet, maar ben ik de enige?
 
Heb er zowel mn A als B gehaald,beide in een keer, en was over het geheel tevreden.
Was niet super persoonlijk (grote organisatie) maar dat hoeft van mij ook niet zo.

Verder altijd goed les gehad op een keer na van de zelfde kerel die jij bedoelt (denk ik), maar die had ik gelukkig maar voor 2 uurtjes omdat mijn normale instructeur niet kon.
 
Klote voor je dat het slecht is bevallen , Ik zou je wel een school willen aanraden en dat is SAFETY in vianen ,zit naast motoport.Is een kleine school met 2 topinstructeurs!!!de eigenaar is een oud politie agent die dit een hele tijd naast de politie baan heeft gedaan en nu sinds een paar jaar echt fulltime me de rijschool bezig is.Ze rijden altijd met de motor mee tijdens het lessen!

Mijn ervaringen zijn daar voor 250% positief!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan