Uurtje kijkplezier ?

Holy shit wat hebben die gasten het goed voor elkaar :} :} :} :} :}

zoveel chops waren er niet eens op Paso Robles...

Ook wel wat bekenden rods uit de hardcore rods & customs
 
AAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrghhh

Fuckin' Orgasmic :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

:}
 
Feitelijk is het nu wel duidelijk.Dat de Jappe de beste buikschuivers bouwen was al duidelijk.Maar ze bouwen ook al de coolste old school shit.Heb ik nog nergens anders gezien.Denk dat de westerlingen wel kunnen inpakken.
Bonzai!!
 
Heb de dvd van The Sinners gezien en moet zeggen dat ze in het land met de grootste hotdogs ook aardige fietsen weten te maken.
Maar eerlijk is eerlijk, die jappen kunnen er inderdaad wel wat van.
 
toch maar eens rond gaan kijken voor een SR400 als klein stadsfietsje erbij :]
iemand nog iets staan..?
 
toch maar eens rond gaan kijken voor een SR400 als klein stadsfietsje erbij :]
iemand nog iets staan..?
Denk dat een SR 500 makkelijker te vinden is ...... ;)


Probeer anders eens een (goedkoper/nog makkelijker te vinden) alternatief te bedenken. Ik zie er ook aardig wat leuke creaties tussen staan op basis van een XS 250/400 bijvoobeeld.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat een SR 500 makkelijker te vinden is ...... ;)


Probeer anders eens een (goedkoper/nog makkelijker te vinden) alternatief te bedenken. Ik zie er ook aardig wat leuke creaties tussen staan op basis van een XS 250/400 bijvoobeeld.

SR500, bedoel ik ook.. tiepvaudje O-)

XS250.. ook leuk, weer brommer-rijden :]
 
SR500, bedoel ik ook.. tiepvaudje O-)

XS250.. ook leuk, weer brommer-rijden :]
Die Jappen hebben wel een SR 400. Die kom je hier niet tegen, maar ik dacht dat je het daarvan had.
Jammer dat zo'n SR een soort cult-status heeft en ze daardoor redelijk aan de prijs zijn, want dat zijn geweldig leuke fietsjes.

Volgens mij heeft een verbouwde XS 250 nog een aardige funfactor om te rijden (mits je niet op de snelweg komt). Inderdaad meer als brommerren, gas vol open en vol op de achterrem om te stoppen ..... :+
 
Yep, ben nog niet vaak een 400 tegengekomen.
Een SR500 weet ik nog wel te staan maar die kost dan meteen weer 1750,- :(
En dan betaal je dus voor allemaal meuk die je er toch afsloopt :)
Morgen maar eens over 'Vehikel' struinen, kijken wat daar nog voor leuks ligt, nog anderen die morgen gaan? :W
 
Niet iedereen slaagt erin om een SR mooi te maken, trouwens...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan