FZR 600 streetfighter

3 aug 2006
104
0
Den Helder
Hallo,

Ik heb een paar weekjes terug een frz 600 uit 92 gekocht, Mijn bedoeling is om er een fighter van te gaan maken.

kleine to do list


-Wielen(zitten inmiddels nieuwe banden om 110 voor 160 achter)
-Stuur
-Raisers
-Subframe
-Kont (duc 998)
-Licht unit(gekocht)
-Rem en kopeling hendels (gekocht)
-Andere uitlaat (had nog oude liggen waar we nog wel wat van kenne maken)

Tips, suggesties komentaar.... kom maar op :P


Foto hoe hij was je kent het wel oer lelijk en een hoop tubeware
full
 
Laatst bewerkt:
He black_magician leuk dat je ook een fighter gaat maken van een fzr 600 er zijn meerdere mensen die dat doen hier op dit forum waaronder ik. Ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken. Hier een foto zoals mijn fighter er nu bij staat dat geeft je misschien wat ideeen.Als je iets wilt weten of meer wil zien mijn topic heet Fzr fighter project.

Grtz Rob

full
 
Laatst bewerkt:
Idd leuke basis,

Ben benieuwd wat je met het frame gaat doen qua kleur (omdat deze zo lekker dik en opvallend is).

Iig, veel succes.
keep us updated,...ofcourse
 
De grote foto is mijn project het ik alleen even gepost als idee voor black magician zijn motor staat bij de begin post is alleen erg klein.

Grtz Rob
 
he, heb je dat ding toevallig in de buurt van Groningen gekocht? Zo ja, dan was dat degene waar ik naar ben wezen kijken en die ik heb laten staan...
 
Gaat zeker een mooie bike worden met de stuff die je hebt. Ik hou deze in de gaten, want heb zelf ook een Fzr 600.

Succes.


ps: je hebt toevallig geen rechter kuipdeel over zeker.
 
Laatst bewerkt:
Ja komt uit de buurt daar;)


Ah oke. Daar bij zo'n boerderij. Volgens mij in Aduard...
Ik heb hem toen laten staan omdat ik op zoek was naar een goed model met goede kuipen etc.. Naar mijn mening kon die ook weleens schade hebben gehad aan de kuipen etc. (frame was volgens mij wel recht en blok was volgens mij ook goed).

Voor streetfighter was die inderdaad prima. Gaaf project, ga het in de gaten houden. :}

Mag ik vragen wat je er uiteindelijk voor hebt moeten neerleggen?
 
Ah oke. Daar bij zo'n boerderij. Volgens mij in Aduard...
Ik heb hem toen laten staan omdat ik op zoek was naar een goed model met goede kuipen etc.. Naar mijn mening kon die ook weleens schade hebben gehad aan de kuipen etc. (frame was volgens mij wel recht en blok was volgens mij ook goed).

Voor streetfighter was die inderdaad prima. Gaaf project, ga het in de gaten houden. :}

Mag ik vragen wat je er uiteindelijk voor hebt moeten neerleggen?

Nee kwam niet van een boederij gewoon van een motor zaak daar,
1 schijf is krom, klein deukje in 1 uitlaat bocht verder was ie wel heel alleen niet echt netjes. Maar hij was 25kw ook op papier dus scheelt wat gezeur soms
 
Nou die clip ons vind ik afscheuwelijk :P daar moet ook wat anders op verzonnen worden, raisers ofzo op de kroon plaat maken.

kuipje komt van marktplaats staat volgens mij geen merk op zal binne kort nog is kijken.

Heeft iemand nog raisers voor een mooi prijsje?

Gr Nick

Edit ik heb een lsl plaat met raisers gekocht.

zal binne kort foto posten
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal
sorry ben ff tijdje niet op forum geweest en project stond stil omdat me vaders fighter aan de beurt was


hier even een update 1 velg is af, remschijf is gericht
En fzr is nu compleet uit elkaar

even foto van de velg met nieuwe band



 
He black magician dat ziet er goed uit. Is dat de originele velg? Welke banden maat heb je nu?

Grtz Rob
 
Kvind het maar niks een 160 band op de 4,0" velg.
Origineel zit er een 140 op dus 2 maten te groot, 150 was de max om het safe te houden!
Band vervormd teveel waardoor je bij erg sportief sturen erg weinig rubber op de weg hebt.
Nu ik toch bezig ben, ik zou ook geen raisers op de originele kroonplaat maken.
Is best een dun en zwak kroonplaatje op de fizzer.
Doe je het wel, boor SUPER recht en verstevig het goed van onderuit!


Qua looks heb je helemaal gelijk, kijkt weer net wat dikker.
Ben benieuwd wat je er van gaat maken, komt goed en succes.
 
Laatst bewerkt:
Sorry ff verkeerd gelezen. Hoop ook dat dat goed gaat 160 op die velg goed gaat. Wat ik en ik zeg over die risers is waar. Een idee is misschien een borg plaat eronder maken. Dan verdeel je de krachten.


Grtz Rob
 
Terug
Bovenaan Onderaan