Sinners deel II in BT

cooperboy

MF veteraan
6 feb 2006
1.146
2
Zuid-Holland
In de december uitgave van de BT staat een stuk over de Sinners (deel II)
Nu heb ik deel I gemist en vraag me af of iemand dat deel voor mij wil inscannen en aan mij wil mailen.
 
In welke staat deel 1 dan? Wil wel voor je kijken, heb er nog paar liggen, maar meestal eens in de zoveel tijd ruim ik op, en gaat ut naar ut werk in een kantine.
 
Zou tof zijn.
Deel I staat volgens mij in de november uitgave.
Heb al diverse boekhandels bezocht en gevraagd of ze hem nog hebben. Helaas.
 
Even op de link klikken, dan krijg je de bestanden te zien, dan op bestand klikken, en dan wachten tot orangje vakje verschijnt rechts onderin, dan erop klikken, groot wordt ie dan, en dan opslaan als, zo 1 voor 1
 
Laatst bewerkt:
Mooi, wij volgend weekend kerstboom maken
29 dec bikerfeestje uit heel het land hier int cafe (achterhuis) wordt weer lagge, doe ik elk jaar
En 31 dec boompje weer opfikken en carbid knallen, kost 3,5 € de kilo hier bij de dump, knallen doen we met een oude 6000 liter giertank

Komende zaterdag eerst eens even lekker naar de zwarte markt in Beverwijk
 
Laatst bewerkt:
Tja, Sinterklaas weg, kerstboom er in.
3,5 euries is niet veel.
Hier in de Hoeksche Waard betaal je er ruim 6 a 6,5 euries voor. (als je het uberhaubt kan vinden)
Vanuit de giertank zal wel lekker knallen.
Voorgaande jaren gingen we nog wel eens melkbussen knallen.
Deksel aan een piket gelast en in de grond verankerd, touw er aan en klappen met die handel.
Wij hebben zoals ieder jaar een paar stalen vaten van 200L/st waar we hout in stoken.
Lekker warm, biertje erbij (kanonetje Grolsch).
 
Laatst bewerkt:
Het is hier traditie

Heel leuk
Zo een batterij van 50 melkbussen, en dan op verschillende weilanden, elk land heeft zijn eigen leeftijdsgroep, en zo ook de eigen deksel halers, dat zijn de jonkies (uit veiligheid schieten ze vaak met voetbal) en hier in de tuin , doen we nu al, af en toe met een verlaste gastank die rust in een stelling

Ook leuk is, ik ben 45, maar ga nog wel eens met "de jeugd" mee, en dan melkbus en carbid in oude auto, rijden als een wilde, en bij alle vrijgezelle meiden knallen onder het slaapkamer raam, en dan gauw weer weg wezen.
De auto is dan goed gevuld met reserve ballen, en vers bier

Is gewoon lol, vindt ut mooi
 
Die burgervader kan wel roepen
Maar ik ken de cultuur hier
Dat roepen haalt niet veel uit, begint in de loop van de middag heus wel

Bug: De tent staat er dit jaar ook weer, kan 6000 personen in, en is elk jaar afgeladen, die gaat om 00.15 open als ik het goed heb
 
Hier in Limburg (NL) moet de carbid uit belgie komen, wij hebben niet de luxe dat je het bij de dump kan kopen.
Is wel lachen, kom je bij de grens met je kilo carbid, zie je ze daar staan al de stumpers die voor honderden euro's vuurwerk in Belgie gekocht hebben, en het net over de NL grens weer in mogen leveren bij de mannen met de blauwe pet.
 
ik begrijp eerlijk gezegd die hele hype om die sinners niet, een paar gasten die coole dingen bouwen en dat wordt dan opgehemeld alsof ze god zijn... :?
 
Laatst bewerkt:
Toch leuk dat ze wat aandacht krijgen, is gewoon inspiratie, ik hoef niet in hun cluppie en zijn ook geen goden ofzo, maar zolang de films en artikelen over mij nog niet uitgebracht zijn moet ik toch wat.. :9

Er is al een deel 2 van de Choppertown DVD, alleen hier nog niet gevonden... kan hem wel in de US scoren, maar die verzendkosten spreken me niet aan.. 8-)
 
ik begrijp eerlijk gezegd die hele hype om die sinners niet, een paar gasten die coole dingen bouwen en dat wordt dan opgehemeld alsof ze god zijn... :?

Klopt! Ondanks dat ze wel heel erg coole fietsen bouwen, wordt het wel een beetje gehyped...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan