Betreft !Pepe!

bartholomeus

Die hard MF'er
19 dec 2004
490
0
Medemblik
Dit stond bij de ioch site.

Hallo allemaal,

bedankt voor jullie reactie's ik heb ze allemaal doorgegeven aan Pepe.

Na overleg met Peter hebben we besloten iets meer te vertellen over de oorzaak en de aard van zijn verwondingen.

Na een lange periode van tegenslag zag Peter het leven niet meer echt zitten. Met de donkere wintermaanden in het verschiet verergerde dit gevoel dusdanig dat hij in een opwelling op dinsdag 27 november laat in de avond heeft besloten een eind aan zijn leven te maken door voor de trein te gaan liggen.
Door een samenloop van omstandigheden is hij daarbij niet om het leven gekomen maar heeft hij wel zijn beide benen verloren.
Verder heeft hij wonderbaarlijk genoeg geen noemenswaardige verwondingen opgelopen, m.u.v. een paar schrammen.
Na een spoedoperatie ter plekke, een opname op de IC en een aantal vervolgoperaties zijn de vooruitzichten op herstel sterk verbeterd.
Alhoewel er nog vele operaties zullen volgen gaan we ervanuit dat Peter op de lange termijn toch weer naar huis zal komen -onvoorziene complicaties en/of gebeurtenissen daargelaten-, en in de toekomst na revalidatie een redelijk volwaardig leven kan leiden.
Zijn rechterbeen is geamputeerd tot op plm. 30 cm onder de lies en zijn linker been tot op plm 20 cm onder de lies. Dit baart ons de meeste zorgen omdat deze wond nog steeds niet gesloten is, de kans dat hij nog normaal kan zitten is twijfelachtig. Of motor rijden (op een trike bijvoorbeeld) tot de mogelijkheden hoort moeten we nog afwachten.
Uiteraard heeft hij van het hele gebeuren een trauma opgelopen, maar hij is zowel geestelijk als lichamelijk sterk, en kan er goed over praten.
We beseffen dat deze komende tijd niet makkelijk zal worden maar hij/we vechten er voor om er toch het beste uit te halen, alle (kleine en grote) vorderingen zien we dan ook als een pluspunt, en helpt mee aan het genezingsproces.

Op dit moment ligt hij nog op de trauma afdeling van het Erasmus MC, is vandaag nogmaals geopereerd en zal en hij deze week nog een zware operatie moeten ondergaan. Waarna in de komende tijd nog een aantal herstel operaties zullen volgen. Hij slaapt veel (oa door de morfine) maar verder is hij behoorlijk bij zijn positieven ondanks de pijn die hij moet ondergaan.
Hij is intussen begonnen met fysiotherapie en dat gaat goed. Voorlopig heeft hij absolute bedrust en kan nog steeds geen bezoek ontvangen (muv naaste familie). Mocht dit in de toekomst wel kunnen dan laat ik dat via dit forum weten.

Zoals jullie begrijpen kunnen we alle steun en goede wensen gebruiken en stellen we het zeer op prijs dat jullie meeleven.

Zodra er meer nieuws is laat ik dat jullie weten.

Groetjes Anja, Peter (aka Pepe) & de kids
 
Laatst bewerkt:
ik schrik me eigen kapot, zeg....

Pepe en Anja, heel veel sterkte toegewenst in deze zeer moeilijke periode !!!!
Matoe
 
Laatst bewerkt:
Tjesus... hier ben ik dus echt even stil van geworden en begrijp de eerste terughoudendheid in de berichtgeving volledig...

Ik heb hem slechts een paar keer gesproken en ken hem amper, maar dit komt toch echt effe aan...

Pfffff...

Nogmaals veel sterkte voor Peter, Anja, z'n kinderen en iedereen in z'n directe omgeving in deze tijden!
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp nu ook waarom er weinig over het ongeval werd verteld. IS altijd moeilijk te begrijpen hoe iemand zover komt om dit als enige uitweg te zien. Heb dit ook van dichtbij meegemaakt en weet dat zijn keuze niet zoals vaak gedacht wordt een gemakkelijke keuze is. Peter ik hoop dat je toch weer de moed mag vinden om te vechten voor jezelf en je gezin. Anja en de kids ook sterkte in deze moeilijke tijd.
 
Pfffff...... Wat een heftig verhaal en inderdaad: begrijpelijk dat er even "geheimzinnig" werd gedaan.

Ik wens alle betrokkenen heel veel sterkte en kracht toe!
 
Djiezus, da's ff rauw op het dak, zoiets.

'Begrijp de stilte rondom het hele geval nu ook. Uiteraard wens ik Anja en de kids heel veel sterkte, en Pepe de kracht om dit weer te boven te komen, en hopelijk een nieuwe start te maken.
 
Zeer heftig. Ik heb iets soortgelijks helaas ook eens mee mogen maken waarbij het nog niet eens directe familie betrof, en ik kan me voorstellen hoe vreselijk hard zoiets aankomt.

Heel veel sterkte voor Pepe en de familie!
 
:o


..............................................Sterkte aan degenen die het nodig hebben.....................
 
:o :o :o :o

"Ken" Pepe wel, vaak samen wat staan lullen op een meeting, nog niet zo lang geleden heeft'ie m'n motoraanhangertje nog geleend en hebben we ff staan bomen over "de dingen des levens" zoals ze ervoor stonden. Dit had ik echter nooit verwacht :o

Heel veel sterkte aan Peter en z'n gezin !!!!!!!!!!
 
:o


..............................................Sterkte aan degenen die het nodig hebben.....................

:^...
391.gif
 
Laatst bewerkt:
Damn '(
Pepe, ontzettend veel sterkte met alles... Ik hoop dat je de kracht weer kunt vinden om hier samen met je vrouw en kinderen uit te komen. En natuurlijk ook heel veel sterkte voor je vrouw en je kinderen!
 
Ik sta niet gauw met mijn bek vol tanden maar nu ff wel...

Peter, Anja en alle betrokken, vanuit het Drentse alle kracht en sterkte toegewenst...
Hoop je toch vlug weer ergens te ontmoeten....
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan