Betreft !Pepe!

http://www.powertrike.tk/

Helemaal goed ding!
not-tagged-smiley-12340.gif
 
Ik zou voor een rat-&survival chair gaan, een trekker-seat, gasmasker koplampen, alles camouflage kleuren, paar jerrycans met de nodige bier voorraad en klaar is kees! :Y
 
Ik mis de strijkplank waar de plakkelarij normaal gesproken op wordt tentoongesteld, maar een strak karretje!! ;)
 
He Pepe, blij om te lezen dat het alweer een stuk beter met je gaat. Hopelijk komt alles weer goed tenminste zo te lezen gebeurt dat ook met de tijd. Mocht je zin hebben in visite kom ik graag langs om een bakkie te doen.

Sterkte man
P.S tof gepimpte rolstoel
 
FF een kleine update.

Schijnbaar gaat het zo goed met me dat Anja en ik het afgelopen weekend samen in een aangepaste woning door konden brengen.

Dat is een appartement hier in het gebouw naast het centrum dat er speciaal is voor mensen die eigenlijk goed genoeg zijn om een weekend naar huis te kunnen maar daar geen aanpassingen hebben en zo.

Al met al was het heerlijk om weer eens wat tijd samen met mijn meissie door te kunnen brengen.
Al kwam er door een paar gekneusde ribben (ik ben vrijdag achterover uit mijn stoel gelazerd.....) niet veel van al te uitgebreide romantiek, was het toch wel even een lekker gevoel.

Toch maar naar de cursus rolstoelrijden en valtechnieken...

Gr. Pepe
 
FF een kleine update.

Schijnbaar gaat het zo goed met me dat Anja en ik het afgelopen weekend samen in een aangepaste woning door konden brengen.

Dat is een appartement hier in het gebouw naast het centrum dat er speciaal is voor mensen die eigenlijk goed genoeg zijn om een weekend naar huis te kunnen maar daar geen aanpassingen hebben en zo.

Al met al was het heerlijk om weer eens wat tijd samen met mijn meissie door te kunnen brengen.
Al kwam er door een paar gekneusde ribben (ik ben vrijdag achterover uit mijn stoel gelazerd.....) niet veel van al te uitgebreide romantiek, was het toch wel even een lekker gevoel.

Toch maar naar de cursus rolstoelrijden en valtechnieken...

Gr. Pepe

mooi zo,
goed om te lezen dat het beter gaat.

:)
 
" ik ben vrijdag achterover uit mijn stoel gelazerd "

Eerst stoppies, dan pas wheely's.... :9

Blij om te horen dat het goed gaat...
 
FF een kleine update.

Schijnbaar gaat het zo goed met me dat Anja en ik het afgelopen weekend samen in een aangepaste woning door konden brengen.

Dat is een appartement hier in het gebouw naast het centrum dat er speciaal is voor mensen die eigenlijk goed genoeg zijn om een weekend naar huis te kunnen maar daar geen aanpassingen hebben en zo.

Al met al was het heerlijk om weer eens wat tijd samen met mijn meissie door te kunnen brengen.
Al kwam er door een paar gekneusde ribben (ik ben vrijdag achterover uit mijn stoel gelazerd.....) niet veel van al te uitgebreide romantiek, was het toch wel even een lekker gevoel.

Toch maar naar de cursus rolstoelrijden en valtechnieken...

Gr. Pepe

_O-
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan