Betreft !Pepe!

He lui ik ben vrijdagavond nog bij Peter langsgeweest. Het is in elk geval beter dan het ziekenhuis. Alleen de bar was nog in de verbouwing 8-) . Ik vond Pepe er al een stuk beter uitzien en zoals jullie zo hier en daar gelezen hebben istie gelukkig niet zijn gevoel voor humor kwijt. Verder klaagde hij nog wel dat er overdag nog te weinig te doen is.
Komende week moet hij nog wel een keer terug naar het ziekenhuis voor controle.
Mzzls,Rob.
 
Hier is ie dan de filmster ;)

full



Peter,
Deed je goed hoor !
En je vrouw ook !
Toppie dat die jou ook zo blijft steunen in de moeilijke tijden.
 
Nou, vooruit dan maar. Ik zie er alleen nie uit zeg....

Heb ook veel fantoompijn om het moment. Heel weird. Een soort electriche pijnen in stukken been die er niet meer zijn. Maar hopen dat de medicijnen snel aan slaan.

Verder even Spike en Stoug bedanken voor het bezoek en Swagman voor weer zo'n gezellige kaart. Doen me altijd weer goed.
 
pepe, heb je de dvd's nog ontvangen?
mijn pc thuis is weereens overleden maar zodra hij het weer doet stuur ik een nieuwe batch met nog meer motorcycle fun.
 
Nou, vooruit dan maar. Ik zie er alleen nie uit zeg....

Heb ook veel fantoompijn om het moment. Heel weird. Een soort electriche pijnen in stukken been die er niet meer zijn. Maar hopen dat de medicijnen snel aan slaan.

Verder even Spike en Stoug bedanken voor het bezoek en Swagman voor weer zo'n gezellige kaart. Doen me altijd weer goed.


Your Welkom ! ;) ennn hoop voor je dat die fantoompijn gauw onder controle is !
Suc6 met de huizenjacht !.en natuurlijk de groetjes aan Anja!
Je ziet me vanzelf wel weer verschijnen !
greets Spike
 
Nou, vooruit dan maar. Ik zie er alleen nie uit zeg....

Heb ook veel fantoompijn om het moment. Heel weird. Een soort electriche pijnen in stukken been die er niet meer zijn. Maar hopen dat de medicijnen snel aan slaan.

Verder even Spike en Stoug bedanken voor het bezoek en Swagman voor weer zo'n gezellige kaart. Doen me altijd weer goed.


Pepe, dat spreekt voor zich! Heel graag gedaan, fijn je hier weer te lezen en te zien })

Medicatie zal je goed doen! Alleen niet te veel van snoepen :? :?

See you!
 
Nou, vooruit dan maar. Ik zie er alleen nie uit zeg....

Heb ook veel fantoompijn om het moment. Heel weird. Een soort electriche pijnen in stukken been die er niet meer zijn. Maar hopen dat de medicijnen snel aan slaan.

Verder even Spike en Stoug bedanken voor het bezoek en Swagman voor weer zo'n gezellige kaart. Doen me altijd weer goed.
Zo heb ik pijn in de laatste 30 cm van mijn piemel, die helemaal geen 30 cm lang is....erg vreemd ja!
 
Even een kleine update zodat jullie me niet vergeten ;)

Ik ben dit weekend voor het eerst weer even thuis. Op mijn billen tree voor tree naar boven....viel niet mee maar ik ben er. Heerlijk weer met zijn alle eten en naast mijn eigen meissie slapen. We kamperen op matrassen in de woonkamer omdat ik de trap naar boven dus helaas niet op kan.

Alles is wel vreemd als je weer in je eigen omgeving bent. Behoorlijk confronterend en ook emotioneel.

De fantoompijn is jammer genoeg nog steeds niet over en ik ga komende week een afspraak maken bij een speciale pijn poli in het Erasmus. Hopen maar dat die wat kunnen doen.

Al met al gaan we toch vooruit al is het stapje voor stapje.Vergeet niet langs te komen als je in de buurt van Rotterdam bent he?

Gr. Pepe
 
Goed te horen dat je weer thuis bent, Pepe!



........... dus als ik het goed begrijp zijn Anja's rustige nachten nu over...
8-)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan