XS 650chopper hardtailproject

Knap Chopachop
Denk je nog aan mijn voorspatje?
Heb op Vehikel een kettingkast geschoord
En ben verf en dergelijke gaan kopen en koppelstukjes voor op de metalen remleidingen
voor de voorrem

Gr. Luke
 
Zeg Luke,

k Vin ze prach-tig!..die wielen zo met die naaf...veuls te duur voor mij maar goed.(k zie dat spul nog wel 'ns in n motorzaakie in Z'sluis liggen...k durruf nie eens te v r a g e n wat zoiets kost !?)

Maareh...ziet er mooi uit , klasse!

Vraagje ..als jij nou t o c h zulke mooie wielen in je 'projectje'gehangen hebt-dan doe je vast niks meer met de oorspronkelijke XS-spaakwielen...als je nou van die lelijke...ouwe...vieze...gedateerde prut af wil.. :+
...laat dan es effe weten wat je daar voor hebben wil ok ??

Veel succes met bouwen!
 
denk je dat da goed gaat met zo'n lange ketting of komt er nog iets van een automatische spanner op ofzo ?

De oplossing:


full
 
Bij downhill mountainbikes gebruiken ze als spanners vaak gelijksoortige wieltjes maar dan in het midden uitgefreesd zodat de ketting er idd. niet af kan glijden.
 
op de site van yamaha twin klub nederland staat een ketting verlening dat lijkt mij iet mooier en veiliger
 
op de site van yamaha twin klub nederland staat een ketting verlening dat lijkt mij iet mooier en veiliger

ik denk dat je dat systeempje met een paar lagers en dubbele tandwielen bedoeld???
das meer bedoelt om een breder achterwiel er in te lepelen.
 
die ketting gaat wel goed hoor!hij is niet langer als die op mijn andere xs en daar heb ik ook geen problemen mee gehad.
@oldskool (ik denk tenmindte dat je mij bedoelt??/chopachop is the name)die wieletjes wil ik niet kwijt,ik heb nl meerdere xs'en dus dan kan ik nog es wat uitwisselen.
bovendien die wieltjes zijn steeds moeilijker te vinden check trouwens ff mp daar staan nog een paar te koop.
 
Chopachop, hij wil jou hebben, heb juist jou mailtje gelezen en 10 euro bijgestort,
maar ik hoop dat het daar bij blijft.
Waar staan die andere wieltjes?

Gr. Luke
 
Chopachop, hij wil jou hebben, heb juist jou mailtje gelezen en 10 euro bijgestort,
maar ik hoop dat het daar bij blijft.
Waar staan die andere wieltjes?

Gr. Luke


haha!ja het blijft bij dat tientje,welkom in de wondere wereld van het toetsenbord!
die wieltjes staan op marktplaats er is iemand die een hele bult xs onderdelen heeft en op de foto zijn ook een paar spaakwieltjes te zien.
 
Nice !!
Bedankt voor de tip ..sorry voor de 'persoonsverwisseling'..kweet nu effe niet w i e van jullie er n xsje an an t ver-herbouwen is maar succes iig,de pics zien r errrrg goed uit..

I'm off to mp nu..

(es kijken of k wel mee kan komen met jullie biedingen..stelletje rockefellers :+
 
Nice !!
Bedankt voor de tip ..sorry voor de 'persoonsverwisseling'..kweet nu effe niet w i e van jullie er n xsje an an t ver-herbouwen is maar succes iig,de pics zien r errrrg goed uit..

I'm off to mp nu..

(es kijken of k wel mee kan komen met jullie biedingen..stelletje rockefellers :+


persoonsverwisseling geeft niks,is mijn eigen schuld ,te lui om een eigen topic te maken dus ik heb die van luke een beetje gekaapt(sorry luke)
is trouwens ook wel leuk een xs verzamelplaats.
ik ben in ieder geval niet aan het bieden!!! O-)
doe trouwens ook eens een plaatje van jouw xs 8-)
later! chopachop
 
N e t te laat..grtvrredmme%$@# ..de een of andere handelaar was me voor,bied 2 tientjes voor de 2 (twee..!?) wielen bij mekaar en komt ze vervolgens ook nog es niet ophalen..Mijn aanbod om ze desnoods met 'de olle fietse' meteen op te komen halen en 50 E per stuk te betalen ..(hell!..tot 75 was k ook wel gegaan..) daar k o n de eerlijke verkoper (heus..) niet op ingaan. eerlijk=eerlijk was zn motto en wie t eerst komt enz enz.. Jammer maaaarrr helaas.

Word k alleen nog maar meer sjacherijnig naar bep. tiepes toe die w e l de wielen in de schuur hebben staan maar ze niet willen missen , voor als- ...later... wanneer ze ooit nog es zo'n xs-choppertje gaan bouwen, misschien wel ...bah! :+


jullui veel succes met de verdere fietsen-bouw, fotootjes van mijn 'ding' post ik wel n keer..als t wat lijkt-nu nog laaang niet dus.. |(

Heb al wel besloten (en inmiddels ook al WEL kunnen kopen) dat er v o o r een 19 incher v harley inkomt..k moet deze nog spaken dus k ga daar zo'n 'kale' naaf voor zoeken-zonder remmerij of andere ontsierende shit .
En achter ga k probeeeeren n oud X-nog-wat model wiel ..van n honda.crosser in te maken..ander asje laten draaien.Ziet er mooi uit nog,kost geen ene drol,heeel mooi klein remtrommeltje en wel ff 18 inch !

Lijkt me wel wat..maar k ben al weer veel te lang an t l*llen hier Dusseh-terug de schuur in en verder 'zagen..slijpen..en bakken&braden"!

gegroet.
 
hey,oldscool als ik had geweten dat je zo gefrustreerd zou worden had ik de tip niet gegeven :X _O-
ik ga geen dingen verkopen die ik zelf nog nodig heb })
tip 1: goed zoeken de afgelopen maand hebben er in iedergeval wel 3 setjes op mp gestaan.
tip 2 zorg dat je er snel bij bent er zijn meer kapers op de kust!
tip 3 haal ff diep adem ,in/uit/in/uit etc.
tip 4 er zijn evt ook wel andere types wielen met de zelfde asmaat!
 
Tja, ik heb ook een beetje het idee dat deze mug het zichzelf allemaal wel heel erg moeilijk maakt. Voor een paar joetjes heb je toch ook een wiel wat in 1 keer past? Dan ga je toch niet moeilijk lopen doen met velgen, spaken, asjes draaien en weet ik al niet meer?
:?
 
Ik wilde gisteren die opmerking al maken, maar bedacht me net dat hij het nog geen minuut er voor had gepost.
Je kan het je net zo makkelijk maken als je maar wilt. (geldt ook voor moeilijk natuurlijk) :W
 
Als jullie mij kunnen vertellen w a a r je spaakwielen voor n XS-je vinden kan...en ook nog es voor "een paar joetjes" dan praten we verder... ;)

Bedankt voor t meedenken iig - 'dat dan weer wel'..
 
Lijkt me wel wat..maar k ben al weer veel te lang an t l*llen hier Dusseh-terug de schuur in en verder 'zagen..slijpen..en bakken&braden"!

gegroet.

Haha lekker he, alles afreageren met een slijptol en lasapparaat! _O- Dan krijg je de beste resultaten. ;) Ben benieuwd :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan