XS 650chopper hardtailproject

Ik heb nog 2 xs wielen te koop met mooie rem naaf voor maar dan moet je de rest van het project ook overnemen incl 3xtank doe ik er ook bij(kijk maar bij brat style project)
Dan kan ik één race naaf terug kopen voor mijn andere project :+
ben weer met veels te veel bezig en moet echt wat weg doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog 2 xs wielen te koop met mooie rem naaf voor maar dan moet je de rest van het project ook overnemen incl 3xtank doe ik er ook bij(kijk maar bij brat style project)
Dan kan ik één race naaf terug kopen voor mijn andere project :+
ben weer met veels te veel bezig en moet echt wat weg doen.

Project? Rest van project?

Waar hebben we het dan over??
 
Als jullie mij kunnen vertellen w a a r je spaakwielen voor n XS-je vinden kan...en ook nog es voor "een paar joetjes" dan praten we verder... ;)

Bedankt voor t meedenken iig - 'dat dan weer wel'..

Bijvoorbeeld uit Duitsland, of anders een geil gespaakt wieltje uit de US, maar idd ik moet zeggen dat het me (achteraf) tegen valt wat er op het net wordt aangeboden.
 
..dabedoeliknouw... en a l s ze es aangeboden worden die #@%-wielen dan vragen ze dr zo effe 150 euro voor !? t stuk nog ook ...Zucht* hou k toch geen geld over voor drank en benzine ??

Volgende week maar es weer wat meer uurtjes in de skuure en sportschool doorbrengen- frustratie neemt enge vormen an en k wil e.e.a. niet af gaan reageren op de vriendelijke behulpzame lieden hier op t forum natuuurlijk!? _O-


(effe kijken wat voor verkoop-projectje dat nou was ..)

Bedankt mensen en groeten!
 
Rogue..eh- "wat" precies wil je nu verkopen dan ?? de velgen ?? of alle andere losse onderdelen of alles-bij-elkaar ??

Jamer dat je em nie afmaakt joh-begin ziet er toch goed uit ?!

@Bugeater: k lees zonet je reactie bij de 'bratstyle'- link..zocht je een adresje om wat te laten stralen dan ?? Als je onderdelen niet te groot zijn kan k misschien wel wat voor je doen ..??
 
@Bugeater: k lees zonet je reactie bij de 'bratstyle'- link..zocht je een adresje om wat te laten stralen dan ?? Als je onderdelen niet te groot zijn kan k misschien wel wat voor je doen ..??

'k Heb het spul net vanmorgen naar Reinders gebracht..... maar ik hou het wel in gedachten voor een eventuele volgende keer, bedankt.
 
Dankjewel Fishman..was een optie geweest, zeker- maar k heb nu een 21"voorwiel en n 19"achter-..eerst maar es wat afmaken nu.
Wel super-goedkoop anders !!! (kijk dat noem ik nou prijzen waar je wat mee k a n !? -
t l ij k t wel of sommige mensen nog steeds moeite hebben met de hele gulden/euro wissel en zomaar wat raak vragen...)

@Bugeater : laamaar horen als je nog es wat hebt te stralen en/of wil poedercoaten dan. Altijd makkelijk wat adresjes hier in de regio, niet dan ??
 
foto vergeten
full
 
Hij is klaar powerfilters zitten erop en het frame is daar afgedekt met alu plaat net als onder de tank.
Gaat er nog even op rijden /genieten ne dan maar weer wat aanschaffen voor de volgende winter, dus doe es een goed bod?
PUP
full
 
Ik Ben zelf aan ene bezig maar is wat tussen gekomen eerst een bootje repareren en op het ijselmeer mee gaan varen in augustus.
Ik ben dit project begonnen en nu is dit een forum in een forum geworden voor XS 650

Gr. Luke
 
Ik Ben zelf aan ene bezig maar is wat tussen gekomen eerst een bootje repareren en op het ijselmeer mee gaan varen in augustus.
Ik ben dit project begonnen en nu is dit een forum in een forum geworden voor XS 650

Gr. Luke
luke,sorry nog voor het gedeeltelijk kapen van je topic }) })
hoest met je xs?past het voorspattertje een beetje??
 
nee is toch rode ondergrond geworden,hoe vindt je de accubak van een pendaalemmer? heb hem inmiddels ook al weer verkocht. zoek nieuw project voor volgende winter.
Jullie horen er wel van ,want zo blijft het toch mooi op de weg of niet dan!
PUP
 
luke,sorry nog voor het gedeeltelijk kapen van je topic }) })
hoest met je xs?past het voorspattertje een beetje??

Ben er nog niet aan toe gekomen, heb verschrikkelijk veel werk gehad met men bootje,
Kom bij jullie op verlof aan het ijselmeer in Medemblik.
Hoop van de winter terug in gang te schieten.

Gr. Luke
 
Terug
Bovenaan Onderaan