Gatverdamme ranzige zooi over me heen gekregen

SparkyGSX

Die hard MF'er
23 mei 2005
466
0
Ewijk
Stel, je rijdt vanochtend op de A50, waar het flink druk is.
Stel, je rijdt daar een tankwagen voorbij.
Stel, deze tankwagen zit tot de nok toe gevuld met vloeibare mest.
Stel, de chauffeur van deze tankwagen heeft niet de moeite genomen om het mangat aan de bovenkant goed af te sluiten.

Nou, dan zitten jij en je motor dus helemaal onder de dunne, stinkende bruine derrie.

KLOOTHOMMEL!


Ik heb een poging gedaan de chauffeur duidelijk te maken wat er aan de hand was, maar blijkbaar kon het hem niets schelen en zonder vluchtstrook aan het eind van de spits is het best lastig om iemand aan de kant te zetten om verhaal te halen.
Ik heb geen kans gehad om een kenteken te lezen, en ik heb geen naam op de wagen gezien.
Volgens mij moeten er tientallen auto's zijn die onder de zooi zitten, want er kwam een flinke spray uit die wagen. In de paar seconden dat ik er doorheen reed, zat m'n kuipruit al helemaal vol.

Owja, ik reed natuurlijk net met mijn vizier open B|
 
shitface.jpg
 
Nou, ik ben blij dat jullie er in ieder geval om kunnen lachen, ik vond het zelf wat minder grappig eigenlijk.
Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd, maar dit had best fout af kunnen lopen, als ik iets meer van die zooi in m'n ogen had gekregen.
Is inderdaad best kl*te kom zo op school aan te komen (moest eerst nog naar school, daarna naar mn werk).

Ik was wel blij met mijn lelijke hoge kuipruitje; die heeft een heleboel opgevangen.
Om de motor maak ik me niet zo'n zorgen, die krijg ik nog wel schoon, maar met mijn pak heb ik iets meer moeite. Het is nu lekker opgedroogt (nog geen tijd gehad om het schoon te maken), en m'n helm stinkt ook flink aan de binnenkant.
 
_O-

Je moet maar zo denken het is goed voor de huid en weer eens wat anders dan ruitesproeiervloeistof.
 
Bah Bah, smerig zeg, maar wees blij dat 't geen bijtende rommel was, of Diesel




*Shit does not happen by its self, it always needs an asshole

*It's OK for shit to happen, it will decompose eventually
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-

Maar zag je die spray niet voordat je ging inhalen :?

Spetterschijt of racekak :?

Nee, die spray kon je echt niet zien, zelfs niet toe ik er doorheen reed. De dunne zooi komt natuurlijk boven als de dikke, zwaardere zooi naar beneden zakt.
Ik wil niet weten wat die kerel in de bochten achtergelaten heeft; als je daar over gaat glijden heb je echt geen schijn van kans meer.
 
Als je slim bent haal je die troep wel ff van je lak af...
Bijt in als de ziekte... :Y
Kijk maar naar vogelstront... ammoniak
 
Terug
Bovenaan Onderaan