and another snap-on tool bites the dust

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.980
28
vlaieland
Ja hoor,6-vlakker snap-on dop gebarsten bij weerbastige kopbout.we gaan nog een keer regulier iets proberen,daarna volgen TNT aanverwante methoden.
Murph zal voor 1 maart weer rijden!!
















Al is het op een solex. *O*
 
probeer er een dop op vast te lassen
en anders toch tnt
full












wel je solex uit de buurt halen
 
dop lasse lukte niet.Pro welder heeft het geprobeerd.Weet iemand trouwens of je koelribben van een cilinder kunt vast lassen.Liggen ettelijke onder mijn werrkbank. :X
 
FF door wat foto's gebladerd.Volgens mij net een bericht van ultra gelezen toen die foto is genomen haha.
 
sjesus Murph! Het is echt een never ending story...
Die snap-onnert kan je gewoon ruilen voor een nieuwe.
 
bedoelt die gore kutbelg nou dat ik slaghoedjes moet gaan leveren ???

ik had die vieze homo z'n mayo smoel wel willen zien als ie bij die klap geweest was

pisflikker, ga je grappen botvieren op die nog achterlijkere franstalige reservaatgenoten van je joh, natte hond !!!
 
wordt dus nog een hele klus, misschien uitboren?? de koelribben er ook al af, of de kop eraf slijpen en dan later er even een tang op?? buug'n of baast'n.

en wat betreft die ultra................. opzouten, je bent makkelijker te vinden dan je denkt hoor. gewoon met een paar hog ritjes meerijden.
 
Ik zou de hele cilinder eraf schroeven zodat je veel meer ruimte hebt en dan uitboren of de 'screw extractor' kit erop los laten (soort linkse tap)...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan