Race-Academy Circuit Ales Fr 2007

Hagasan de eerste

MF veteraan
20 mrt 2003
1.588
0
NH
Even geleend van Pietje 41 van MotorMaf


Pietje41
ZAC/ CUP#45


Door Pietje41 op 15-12-2006 10:30



Race-Academy gaat volgendjaar naar Ales i.pl.v Mas du Clos!

Data's zijn 25 t/m 27juli en 31 juli t/m 2 augustus 2007!!

Dus mocht je je willen vermaken volgendjaar op een mooi circuit in Frankrijk kijk dan even op de site van de Race-Academy :]


[bericht gewijzigd door Pietje41 op zaterdag 16 december 2006 12:56]


Grtjs Hagasan ;)
 
Potver.... Het zal toch niet zo zijn dat ik de 3-daagse training hierdoor wéér over moet slaan dit jaar (3 keer op een rij...)? Mn circuitmaatje en ik waren uitgegaan van 18-20 juli op Mas du Clos en mijn circuitmaatje heeft op basis daarvan al wat dingen geregeld. Hopelijk kan ie dat nu nog omdraaien, zodat we mee kunnen.

Anders wordt het hem denk ik weer niet, tenzij iemand nog een plekje in de auto en op de trailer over heeft. Op de motor naar Ales kachelen en vervolgens weer terug is niet echt een optie. :9
 
Ik hoop toch dat het nu wel definitief is.....ik ga daar in elk geval vanuit

Volgens de eigenaar is het gewoon zeker, als dat niet zo is dan kan ik thuis blijven.
Heb van de week die dure camper afgezegd die nodig was voor Mas du Clos.
Ga daar morgen een andere fiets voor kopen om te voorkomen dat ik weer met die haga in de grindbak kom te staan op Ales bij de één na laatste rechtse B|

Denk er om Ales heeft officieel een geluids norm!!
De laatste keer dat de R/A daar was hadden verschillende duc's maar ook de milles met Akra's een probleem!
Er word (toen) maar één keer gemeten en dat is bij de keuring, daar na kun(kon) jje je gang gaan.

grtjs Hagasan
 
Begreep van Jan dat er volgende week een mailing de deur uit gaat. Ik had hem even gemaild, aangezien ik zelf ook duidelijkheid wilde.
 
Gaat hij hem wegdoen dan??



Helemaal of alleen de uitlaat?? 8-)

Lijkt mij niet want niemand wil dat orgel hebben/krijgen laat staan KOPEN :W :X ;)

Bij de weg, als we het over een orgel hebben, hebben we het dan alleen over de uitlaat of over de hele fiets :X O-)
 
Laatst bewerkt:
Denk er om Ales heeft officieel een geluids norm!!
De laatste keer dat de R/A daar was hadden verschillende duc's maar ook de milles met Akra's een probleem!
Er word (toen) maar één keer gemeten en dat is bij de keuring, daar na kun(kon) jje je gang gaan.

grtjs Hagasan


laatste keer was dit 100 dBa.
Mr TT, het pisbakken ijzer levert momenteel aardig wat op per kg O-)
 
Vandaag hebben Karen en ik de inschrijvingsbevestiging ontvangen voor RA op Ales in juli 2007.

Wij zijn er dus in ieder geval bij! *O* *O*

T.a.v. paddock: weet iemand hoe het zit met stroom?

We hebben al een appartementje op steenworp afstand op het oog dus overnachting is ook al bijna in kannen en kruiken.
 
'( :Y :X :Z

Och, ze blijven mooi, ook kapot!! :} *O*

Maar weer op de weg hoor! Nieuwe krukas, koppeling en drijfstangen en het loopt weer!! Advies van de fabriek, gas erop volgende keer, dan blijft ie heel (lol). })

O-) O-) Volgens mij waren alle MVs op Pau kapot _O-
Ze zijn ook zo mooi, je kunt ze inderdaad beter stilstaand, zonder olie rook, bekijken _O-
 
Laatst bewerkt:
Paddock van Ales!

full


:)
 
Wie staan er eigenlijk op de motorbeurs van Utrecht voor de R/A volgende maand?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan