quote:Als je geen wachtwoord invoert, krijg je een hele cryptische foutmelding
quote:Als men zich wil registreren (http://www.motor-forum.nl/forum/create_user) en je hebt geen wachtwoord ingevoerd, dan krijg je een hele cryptische foutmelding "Invoer ontbreekt".
quote:Oppie schreef op 19 december 2006 @ 16:38:
Ik krijg niet alle berichten te zien in de topics
Als ik ergens op reageer dan zie ik daarna dat er dus nog meer posts waren die al 1,5 uur ervoor waren getypt ofzo
Kweenie of het al bekend was maar anders bij deze
quote:Ad/Z-1000 schreef op 19 december 2006 @ 19:23:
is er iets gewijzigd in de pagina indeling per onderwerp?
verse topics stonden bovenaan (nieuw naar oud) en nu in alle onderwerpen gaat het van oud naar nieuw
en nee, heb niks gewijzigd in men instellingen.
quote:Ad/Z-1000 schreef op 19 december 2006 @ 19:23:
is er iets gewijzigd in de pagina indeling per onderwerp?
verse topics stonden bovenaan (nieuw naar oud) en nu in alle onderwerpen gaat het van oud naar nieuw
en nee, heb niks gewijzigd in men instellingen.
quote:T.nar schreef op 19 december 2006 @ 16:23:
Hallo,
Nieuwe forum ziet er mooi uit, alleen met de nieuwe software heb ik wat problemen met het browsen van het forum. Elke keer als ik op een topic klik valt mijn internetconnectie 15 seconden uit. Of als ik naar een subforum wil gaan. Na elke klik gaat ie wel naar de pagina, maar als ik dan verder klik valt de connectie weg. Daarna doet ie het weer, kan ik 1 keer klikken, nog een keer klikken valt ie weer weg.
Ik heb het alleen op deze site, als de connectie weg is kan ik nog wel mijn e-mail checken met Outlook.
Hopelijk weten jullie hoe dit probleem verholpen kan worden.
Gr, Tenar
Dè [Banned User]
Dè [Banned User]
quote:Pierre schreef op 19 december 2006 @ 20:58:
Zoals jullie zojuist hebben gezien ging het overstappen naar de nieuwe versie van React niet helemaal vlekkeloos. We draaien daarom nu weer de oude versie, hierdoor moeten jullie nog wat langer wachten op enkele eerder aangekondigde nieuwe toevoegingen (zoals het onderwerp titel in de E-mail notificaties).
quote:Rob RD schreef op 19 december 2006 @ 22:03:
Heeeeeejjjjj, een nieuw wensen forum
'tis meer een vraag, maar ben ik de enige die zijn achtergrondkleur niet kan veranderen
Wel zo laten hoor!!
quote:Pierre schreef op 19 december 2006 @ 20:58:
Zoals jullie zojuist hebben gezien ging het overstappen naar de nieuwe versie van React niet helemaal vlekkeloos. We draaien daarom nu weer de oude versie, hierdoor moeten jullie nog wat langer wachten op enkele eerder aangekondigde nieuwe toevoegingen (zoals het onderwerp titel in de E-mail notificaties).
quote:Gman schreef op 20 december 2006 @ 20:36:
Wordt de email-notificatie nog aangepast ?
Voorheen kreeg als subject/onderwerp het topic waar je op geabonneerd was in je mailbox.
Nu krijg je alleen maar: "Notification of Motor-Forum"
quote:Oppie schreef op 19 december 2006 @ 16:38:
Ik krijg niet alle berichten te zien in de topics
Als ik ergens op reageer dan zie ik daarna dat er dus nog meer posts waren die al 1,5 uur ervoor waren getypt ofzo
Kweenie of het al bekend was maar anders bij deze

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1