Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Balen dat je niet mee kan met Karten had je graag van de Baan gereden }) :+

Maar zo te zien heeft die communicatie cursus zijn vruchten afgeworpen.
In twee posts klaar en dan nog in korte duidelijke zinnen ook toppie hoor. ;)
Van de baan rijden? :( Lekker hoor! :N Ben je bang dat je het anders niet redt? :Y
Wacht maar....ik ga eens even contact opnemen met Bokkie.
 
Bokkie; hoe laat gaan jullie rijden en waar? Ik vind Delft heeeeel centraal liggen. En als het dan niet te laat in de avond is.......
 
quote:
Z 1000 MUIS schreef op 20 december 2006 @ 20:15:
Dames en Heren Z-etters

Uw aandacht hiervoor.


Z1000 - Z750 - Z750S Meetings en ritten 2007


[afbeelding]
Februari


3 februari karten met de Z-etters

DnBoK
Z1000muis
Jason
FfTzZ
Diavolo di Velocita
Bohica
Ad/Z-1000


Ik wil graag meekarten alleen is mijn vraag waar er gekart gaat worden????

owja het gaat lekker met mijn zed, en heeft iemand een idee waar ik de radiateurcover aan de zijkanten bij normale z1000 grijs kan kopen??? wil ik namelijk wanneer mogelijk op mijn z750 maken

grrrrrr kawazed

iedereen fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar:D:D
 
Zit er ook best wel mee '( -O- , volgende keer roosters maar effe naast elkaar leggen
Ach, als je niet bang bent om te verliezen...... O-) O-)



Maar je moet er zeker niet mee zitten. Ik heb tenslotte zelf gekozen voor de ploegendienst en dan weet je van tevoren dat je regelmatig ergens naast grijpt.
Er komen nog meetings zat.....
 
quote:
Z 1000 MUIS schreef op 20 december 2006 @ 20:15:
Dames en Heren Z-etters

Uw aandacht hiervoor.


Z1000 - Z750 - Z750S Meetings en ritten 2007


[afbeelding]
Februari


3 februari karten met de Z-etters

DnBoK
Z1000muis
Jason
FfTzZ
Diavolo di Velocita
Bohica
Ad/Z-1000


Ik wil graag meekarten alleen is mijn vraag waar er gekart gaat worden????

owja het gaat lekker met mijn zed, en heeft iemand een idee waar ik de radiateurcover aan de zijkanten bij normale z1000 grijs kan kopen??? wil ik namelijk wanneer mogelijk op mijn z750 maken

grrrrrr kawazed

iedereen fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar:D:D


Voor de zijkappen kan je hier eens kijken
zijkappen

Voor het karten was/is voorlopig een kartbaan in mijdrecht afgesproken, maar als we met z'n allen Sutra een kans willen geven kan dit nog veranderen
kijk ook anders hier even
Z1000 - Z750 - Z750S Meetings 2007 topic
 
kan ik snel horen welke kartbaan het wordt. O-)

@ andré,

miss. bijdrage vragen voor een eerste prijs bv. een echte beker of een z onderdeel op een plankje :+
Of zo'n Z modelletje in het goud gespoten.......
 
Laatst bewerkt:
kan ik snel horen welke kartbaan het wordt. O-)

@ andré,

miss. bijdrage vragen voor een eerste prijs bv. een echte beker of een z onderdeel op een plankje :+
Of zo'n Z modelletje in het goud gespoten.......


ik heb wel een plankie :+



en de locatie mot ik nog ff wachten op de rest welke zich al hebben aangemeld, dus in eerste instantie wordt het raceplanet in mijdrecht
 
@
Jason; Stickervellen zien er gaaf uit. En de 600 moet nog opgeknapt worden dus wat mij betreft hoef je helemaal niets weg te gooien... O-)
En ja, je brommert ziet er gaaf uit....heb je al een foto met een totaaloverzicht?

Hij zit nog niet helemaal in elkaar..., nog geen tijd gehad deze week verder, de stickervellen, daar missen een paar stickers van, deze heb ik toen gebruikt voor mijn onderkuip, ik laat ze wel liggen, en dan neem ik ze wel mee, want jij hebt toch ook nog iets van mij.. :z :z :z
 
@ All..........

Bedankt voor alle felicitaties! :Y :Y :Y
Vanmorgen toch nog even stiekum in de garage gekeken, of er iets anders stond / veranderd was. Was helaas / gelukkig niet zo; ben nog steeds errug blij met m'n groene Zetje.

Zo...........ga nu slapen; 't is mooi geweest voor vandaag :Z :W
 
Bohica & RaptoRemus wensen alle lezers en gebruikers van dit Topic een Vreetzame Kerst en een gelukkig Nieuwjaar toe.

*D



full
 
Jullie ook hele fijne dagen,en eet maar goed want jullie kijken
een beetje bleekjes :W :W

groetjes liZard en crazy girly
 
allemaal fijne dagen gewenst! (dit kun je op meerdere manieren lezen...)

full



3 feb kan ik niet, is de jongste telg jarig...
 
Laatst bewerkt:
Hij zit nog niet helemaal in elkaar..., nog geen tijd gehad deze week verder, de stickervellen, daar missen een paar stickers van, deze heb ik toen gebruikt voor mijn onderkuip, ik laat ze wel liggen, en dan neem ik ze wel mee, want jij hebt toch ook nog iets van mij.. :z :z :z
Hoe doe je dat? Je laat ze liggen en neemt ze toch mee? Ga ik ook proberen; ik laat je steun liggen en geef hem toch terug.. :? Krijg je hem dan maar heb je hem niet? _O-
Ben ik er mooi vanaf maar ik hou hem toch. :W

:? :+
 
En vanuit Schiedam wens ik ook iedereen prettige dagen en een heel goed 2007 en dat we elkaar volgend jaar rond deze tijd nog steeds in volle gezondheid mogen spreken......

En dat er maar leuke cadeau's onder de boom mogen liggen!
full
 
Namens de gehele familie wensen wij U allen hier een................


full


:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan