Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
en nu dus zo.., heel anders

full
 
Kon je in motorpaleis gsm nog wat info rapen ? Blijkbaar is de geshowde fiets dezelfde die al in Milaan en Utrecht te zien was.

en dan begint het nu tijd te worden voor actiepics, tests ,... |(
[afbeelding]

Hoi,

ze wisten(of ze wilden het niet zeggen) niet meer dan wat er op internet staat eigenlijk.
Ze konden niets vertellen over vermogen, gewicht ed. en ook niet wanneer de eerste geleverd worden.
Je mocht er zelfs nog niet opzitten. De nieuwe Zetjes stonden op tapijt achter een koord. Ik vroeg hun hoe de motor klinkt met standaard demper en ik kreeg als antwoord dat het een dummie is en dat er zelfs geen sleutels bijzitten. Ik vroeg of het dezelfde was als in Utrecht en de verkoper zei dat dat zou kunnen, maar dat wist hij niet zeker. Ik dacht in eerste instantie van wel maar later ging ik twijfelen omdat er in Utrecht een uitgebreide tankpad opzat. Thuisgekomen nog eens de pics. bekeken en volgens mij ook andere knipperlichten en andere kentekenplaathouder. Het doet er verder niet toe, ze is nu toch besteld en veranderingen aan de Z denk ik nog even over.
Ik vind het inderdaad tijd worden voor een testverslag en vergelijk met de FZ6 en HORNET. Het is alleen hopen dat we na het lezen van de tests geen spijt krijgen van onze aankoop, maar daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor of toch...........
ps. de prijzen in België zijn om jaloers op te worden, maar de verzekeringen zijn nog duurder dan bij ons, heel veel Belgen zijn ook met nieuwe motor maar WA verzekerd.
Maar met de BPM is het niet interessant om een nieuwe in te voeren, 2e hands vaak wel.
full
 
Hoi,

ze wisten(of ze wilden het niet zeggen) niet meer dan wat er op internet staat eigenlijk.
Ze konden niets vertellen over vermogen, gewicht ed. en ook niet wanneer de eerste geleverd worden.
Je mocht er zelfs nog niet opzitten. De nieuwe Zetjes stonden op tapijt achter een koord. Ik vroeg hun hoe de motor klinkt met standaard demper en ik kreeg als antwoord dat het een dummie is en dat er zelfs geen sleutels bijzitten. Ik vroeg of het dezelfde was als in Utrecht en de verkoper zei dat dat zou kunnen, maar dat wist hij niet zeker. Ik dacht in eerste instantie van wel maar later ging ik twijfelen omdat er in Utrecht een uitgebreide tankpad opzat. Thuisgekomen nog eens de pics. bekeken en volgens mij ook andere knipperlichten en andere kentekenplaathouder. Het doet er verder niet toe, ze is nu toch besteld en veranderingen aan de Z denk ik nog even over.
Ik vind het inderdaad tijd worden voor een testverslag en vergelijk met de FZ6 en HORNET. Het is alleen hopen dat we na het lezen van de tests geen spijt krijgen van onze aankoop, maar daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor of toch...........
ps. de prijzen in België zijn om jaloers op te worden, maar de verzekeringen zijn nog duurder dan bij ons, heel veel Belgen zijn ook met nieuwe motor maar WA verzekerd.
Maar met de BPM is het niet interessant om een nieuwe in te voeren, 2e hands vaak wel.
[afbeelding]
full
 
en nu dus zo.., heel anders

[afbeelding]

Ik vind jou Z nu toch wel wat stoerder 8-) , mss zou ik de velgranden gepolijst gelaten hebben met zwarte spaken, ik vind de velgen op de 1000(oud en nieuw) toch wel mooier dan op de 750 maarja je kunt niet alles hebben.
Zelf weet ik nog niet of ik een motorspoiler monteer, ik wacht eerst nog even af wat er allemaal nog op de markt komt en als mijn Z er is, eerst eens uren er naar kijken en brainstormen wat ik wil. Ik wil het ook niet te duur maken. Ik wil wel andere knippers, mss de valstoppers zoals op de beurs in Utrecht, mss andere spiegels of spiegelstelen(want volgens mij zie je alleen je armen), kuipruitje weet ik nog niet, eerst eens rijden zonder want ruitje neemt zicht weg op mooie(vind ik he :) ) nieuwe cockpitje. De dealer maakt wel ff dat beide koplampen branden.
 
na.......

[afbeelding]

ook mooi :P


Hey Jason,

ik vind je Z nu mooier, ook rustiger om naar te kijken. Ik zie dat je een motorlift hebt, die wil ik ook nog kopen, omdat mijn nieuwe Z geen middenbok heeft.
Weet jij (of iemand anders) welk systeem het beste en veiligste is? Die doppen die je in je achterbrug schroeft moet je apart aanschaffen neem ik aan. Kun je nu makkelijk zonder hulp die lift onder je motor zetten? Ik moet er niet aan denken dat mijn motor omvalt '( .
 
Hey Jason,

ik vind je Z nu mooier, ook rustiger om naar te kijken. Ik zie dat je een motorlift hebt, die wil ik ook nog kopen, omdat mijn nieuwe Z geen middenbok heeft.
Weet jij (of iemand anders) welk systeem het beste en veiligste is? Die doppen die je in je achterbrug schroeft moet je apart aanschaffen neem ik aan. Kun je nu makkelijk zonder hulp die lift onder je motor zetten? Ik moet er niet aan denken dat mijn motor omvalt '( .


Ik zou kijken op de motorbeurs in Utrecht, daar hebben ze vaak goede aanbiedingen, vriend van mij kocht daar een bok, met de schroeven/doppen voor in je achterbrug voor nog geen €45,-

De beurs is in Februari
 
Ik zou kijken op de motorbeurs in Utrecht, daar hebben ze vaak goede aanbiedingen, vriend van mij kocht daar een bok, met de schroeven/doppen voor in je achterbrug voor nog geen €45,-


Beste/veilge weet ik niet, het principe is zo'n beetje overal hetzelfde, hangers in je brug, en haken op de bok..
De beurs is in Februari
 
Hey Jason,

ik vind je Z nu mooier, ook rustiger om naar te kijken. Ik zie dat je een motorlift hebt, die wil ik ook nog kopen, omdat mijn nieuwe Z geen middenbok heeft.
Weet jij (of iemand anders) welk systeem het beste en veiligste is? Die doppen die je in je achterbrug schroeft moet je apart aanschaffen neem ik aan. Kun je nu makkelijk zonder hulp die lift onder je motor zetten? Ik moet er niet aan denken dat mijn motor omvalt '( .

Hier een foto van mijn VFR in betere tijden. Weet iemand of de zadeltassen die er hier opzitten te monteren zullen zijn op mijn nieuwe Z vooral ivm de uitlaat? De magneettanktas zal wel geen probleem zijn, mss alleen om de tellers te kunnen aflezen.
full
 
Hier een foto van mijn VFR in betere tijden. Weet iemand of de zadeltassen die er hier opzitten te monteren zullen zijn op mijn nieuwe Z vooral ivm de uitlaat? De magneettanktas zal wel geen probleem zijn, mss alleen om de tellers te kunnen aflezen.
[afbeelding]
teller aflezen is altijd n probleem....


full



:+
 
... Het doet er verder niet toe, ze is nu toch besteld en veranderingen aan de Z denk ik nog even over.
Ik vind het inderdaad tijd worden voor een testverslag en vergelijk met de FZ6 en HORNET. Het is alleen hopen dat we na het lezen van de tests geen spijt krijgen van onze aankoop, maar daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor of toch...
[afbeelding]

Hornet : bij ons in Belgie alvast 500 Euro duurder voor een 600 cc die 103 pk heeft . (Z wsch opnieuw 110 pk en bovenal 150 cc en enkele Nm extra. Lijning is niet mis maar toch zeker niet zo scherp als Z.

FZ6 : nog steeds 98 Pk , enkel verbeterd dashboard en mooiere achterbrug. Niet echt een nieuwe fiets dus.


We gaan het ons zeker niet beklagen . ;)


Het oranje van vroeger was pearl blazing orange, het nieuwe is minder fel. Al gezien op ER6.

Ons groen is candy lime green (idem aan ZX12r bij lancering) , het groen vd Z1000 2005 en huidige ZX6R bvb is 'lime green'.


:W O-)
 
Girlie was best bijtijds naar bedje gegaan :Y
en mijn dromen weet ik normaal al helemaal noooooit meer :N
Nou droomde ik dat KPL mijn Z in elkaar reed :X hij was dan wel groen, maaaaar toch was ik klaarwakker :z :z
Eigenlijk zeg je nu dus dat je liever een groene Z zou hebben..... *D

Er is nog hoop voor je... :} :} :} *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan