radicaal XS400 choppertje

Matt Black

Die hard MF'er
7 mrt 2005
450
0
Ede
Ik kon het niet laten, net mn XS650 klaar, en net alweer een XS400 erbij gekocht. Wil er een choppertje in de stijl van http://www.bratstyle (www.bratstyle) van maken en ben al aardig op weg.
Nu zoek ik, om de draadboom wat uit te dunnen, nog het electra-schema van een '81er XS400, heeft iemand die, of weet iemand die op het web te staan??

hier alvast wat foto's

eerst zoals ie donderdag binnen kwam, de rest na wat uurtjes choppen 8-)

full
 
hmmm, steeds 'error' in beeld, maar toch geplaatst, moet nog steeds even wennen aan het nieuwe forum..

hierbij dus de rest..
full
 
nu eerst het blokje maar eens klaarmaken, hij deed het prima, liep ook mooi, alleen bij het aftappen van het blok zat er wat weinig olie in de benzine :( :( :( :(


en ik zoek dus het electra schema van dat ding....
full
 
Laatst bewerkt:
Ik kon het niet laten, net mn XS650 klaar, en net alweer een XS400 erbij gekocht. Wil er een choppertje in de stijl van http://www.bratstyle (www.bratstyle) van maken en ben al aardig op weg.
Nu zoek ik, om de draadboom wat uit te dunnen, nog het electra-schema van een '81er XS400, heeft iemand die, of weet iemand die op het web te staan??

hier alvast wat foto's

eerst zoals ie donderdag binnen kwam, de rest na wat uurtjes choppen 8-)

[afbeelding]

Hep je ook een piccie van je andere XS?
 
Wil wel even voor je kijken of ik ze vanavond op mijn werk voor je kan scannen en mailen.
Zijn iets van 5 schema's voor de 400

xs400 D en E US models
xs400 2E US model
xs400 F en 2F Models
xs400 G en SG US models
xs400 H en SJ US models

full
 
Laatst bewerkt:
@ Wilhelmina35: ik heb soms momenten dat ik wou dat ik langer was dan 1,70m ;)

@ Ruffneck: ja graag, 't is een '81er special, import in '93, zal dus wel USA zijn 8-)
 
Ziet er al goed uit Matt, zijn zelf ook met een soortgelijk project bezig, met het sub-frame op bijna exact dezelfde manier gemaakt.
Zal vanavond wel ff een piccie posten. Wat ga je in de ruimte onder de zit maken? Of komt daar helemaal nix en blijft het gewoon open?
 
Terug
Bovenaan Onderaan