radicaal XS400 choppertje

Bral schreeuwt gewoon zo hard dat hij geen telefoon nodig heeft, haha :X
that's right...

365.gif
 
't ging over de heftafel, maar 't is misschien wel een idee... }) rob?
foutje in de opvoeding ???
juist niet dus hè... was onder strakke voorwaarden, zelf werk regelen, zorgen dat je dat werk houdt, automatische afschrijving enz enz enz.
was dus meer een test of ze die verantwoordelijkheid aankan. OK, beetje dure test, da's dan wel weer jammer.
Maar goed, ik neem aan dat kamerarrest, telefoon blijvend in beslag genomen en in beslag name van al haar inkomsten tot 't afbetaald is wel helpen... :(
 
't ging over de heftafel, maar 't is misschien wel een idee... }) rob?juist niet dus hè... was onder strakke voorwaarden, zelf werk regelen, zorgen dat je dat werk houdt, automatische afschrijving enz enz enz.
was dus meer een test of ze die verantwoordelijkheid aankan. OK, beetje dure test, da's dan wel weer jammer.
Maar goed, ik neem aan dat kamerarrest, telefoon blijvend in beslag genomen en in beslag name van al haar inkomsten tot 't afbetaald is wel helpen... :(

Wat ben ik toch blij dat ik geen kinderen heb en voorlopig ook nog geen plannen om eraan te beginnen...
 
Ohhh ging het om die heftafel Critz? :P ..Nee ik ruil geen dochters in..heb al 3 pubers thuis :X maar mail me maar ff..anders gaat Mattje weer uit zijn dak.....en beetje gelijk ook dusssss on topic,mzzzls,Rob.
 
Ohhh ging het om die heftafel Critz? :P ..Nee ik ruil geen dochters in..heb al 3 pubers thuis :X maar mail me maar ff..anders gaat Mattje weer uit zijn dak.....en beetje gelijk ook dusssss on topic,mzzzls,Rob.

Dochters te ruil? waar? Zijn ze rijk? })
 
Wilde je graag even zeggen dat ik het geweldig werk vind :}

Ik hoop later (als ik van mn fokking studentenkamer af ben en een garage heb) ook eens dit soort projecten te kunnen doen :9
Leuke stijl trouwens :Y Ik hou niet van chroom-boulevard-cruizers, maar dit is gewoon anders, erg cool! Zou ik ook best op gezien willen worden (hou eigenlijk meer van naked/fighters, niet duits btw).

Keep up the good work!
Ook gewoon fantastisch wat je kan met 1000 euro, een werkplaats en een maand tijd :Y

Ok, nu wel weer genoeg geslijmd :+

Ga je nu weer een nieuwe project starten?
 
Kan iemand misschien een topic openen, "gelul over vanalles behalve die XS400" ?? Kan iedereen daar z'n ei kwijt......
 
Terug
Bovenaan Onderaan