radicaal XS400 choppertje

Ik heb het frame van mijn XS400 omgeruild met die van een XS360, die is geloof ik 23kW.
Heb ik toen gedaan voor mijn vriendin...maar daar had ik later weer een Savage voor geregeld...dus gaat de XS360/400 naar haar neefje,mzzzls,Rob.
 
Dat lijkt mij ook :9 Maar opzich niets mis mee, àls je het aandurft. En ik dus niet *D Maar er is dus een XS360? Ik ga eens kijken of die een beetje te vinden zijn en eventueel betaalbaar. Maar hardstikke bedankt voor de info!
 
Oh mag het niet???? 8-) WTF }) . Het frame is bijna hetzelfde alleen luchtfilterhuis- en accubakbevestiging zit op een andere plaats maar dat is te doen met beugeltjes enzo..evt lassen..heb verder zoveel mogelijk eraf geslepen..en als je echt wilt verbouwen dan gebruik je een kleine gelaccu ,sportfilters en sloop je de startmotor eraf(niet waar Mattblack? :} ).
Succes ,mzzzls,Rob.
 
Thnx Al ,klopt helemaal...maar de XS250 en 360 zijn geen zg.SE's dus geen choppermodellen maar frame is bijna hetzelfde..achterkantje iets anders door het langere vlakke zadel en iets andere spatbord..die je trouwens mooi kan gebruiken als kort spatbord,mzzzls,Rob.
 
thanx!

is een leuk item geworden, dank aan Floris!

de nieuwe eigenaar is er ook blij mee....
 
_O- een teller??? _O-

was je ook op zoek naar de spiegels, knippers en het voorspatbord zeker..?


Nee, die shit zit er niet op..
 
radio heb ik niet nodig, ik vraag gewoon aan 1 van de vele stemmetjes in mn hoofd of dr wat gezongen kan worden... :9
 
Hee ehm.. Matt? Ik weet dat ik nu een oud topic bovenhaal maar kon even geen PB/PM functie vinden. :/ Maargoed, vraagje: Vanmiddag op de Vehikelbeurs liep je met je maten langs een klein, paars ééncilinder Kawasaki 250 LTD'tje, (waar ik toevallig bij stond) en toen zei je tegen iemand: "hier, daar ken je leuk wheelies mee maken!"
Tot zover gaat het mij weinig aan. MAAR: ik heb m vlak daarna gekocht, en mijn vraag is: Lukt dat echt met zo'n dingetje? :+
 
Laatst bewerkt:
Wat wou je dan anders met je geld doen? Matt gedag zeggen? Haha sorry ik kon het echt niet laten. Als jullie elkaar kennen, heb ik niks gezegd. :+
Maargoed, zou dat lukken met zo'n klein fietsje?
 
Hoi Matt. Ik mag waarschijnlijk toch de motor houden omdat mijn vrouw een lease peugeot krijgt...yeah....Man, ik ben zo blij. En bedankt dat je me bro noemt. Dat geeft een warm gevoel en het idee dat ik welkom ben in de wereld van de choppers...:-)
 
tuurlijk ben je welkom, ook al kan je niks zelf, kies je de verkeerde zooi, heb je geen smaak en heb je een midlifecrisis..... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan