Het grote motorscooter topic deel 2

full
 
Als het echt zo eenvoudig is, is het het eerste wat ik doe als ik mn bev500 heb. De reden dat ik dit vraag is dat ik al eens een poging heb gewaagd met een setje op een bromscooter, wat toen niet werkte ivm een AC/DC verschil..

En voor je grootlicht issue, je kunt toch gewoon bixenon monteren?..

zie de post hierboven, past altijd......Do :Y :Y :Y

Maak nog wel een mooi plaatje als het gaat schemeren..
 
Laatst bewerkt:
Ik stond gisteren bij Rijsbergen Automaterialen in Leiden.

Wilde net weggaan, komt er iemand naar me toe, hij zei: ik sta al een tijdje naar die fiets te kijken, maar wat een machtig ding.

Er ontstond een heel gesprek, met de vraag, wat kost dat nou, enz.

Ik zei, voor hetzelfde geld had ik ook een SV1000S kunnen kopen, nog meer power enz.

Ha, zei hij, die heb ik nu, maar ik ga toch een proefrit maken op een Max.

Weer een potentiële maxer :]
 
Ik kan alleen maar reageren op een topic die ik niet zelf gestart heb, als ik wil reageren op mn eigen topic word ik vanzelf uitgelogd, ook na 10 keer proberen.

Anyway, de schade aan mijn bev 500 is 1000 euro omdat er voor 700 euro aan onderdelen besteld moet worden. Zegt de scooterzaak.

Zelf heb ik hem uitgelegd dat easyparts veel goedkoper is, ook gaf ik aan dat hij best wat geld bij de prijs op mag drukken maar hij wil geen zaken doen met dat SOORT bedrijven en weet zeker dat het niet origineel kan zijn, zelf lees ik positieve dingen op internet over www.easyparts.nl.

De scooterzaak wil dus geen materiaal monteren van easyparts omdat het niet origineel kan zijn, hoe krijg je de garantie of iets wel of niet origineel is ?

Zelf monteren is geen optie, ik zou naar een andere scooterzaak kunnen gaan, en hun de materialen laten monteren.

Hoe denken jullie hierover.
 
nou kijk als je zelf die nos heb geinstaleerd kan je dus wel wat :Y
ik zou het daar niet laten doen en dan maar zelf gaan sleutelen vind het echt een hele arogante houding van die zaak
ik had dat bij motorport wateringen vroeg om een paar banden om te laten zetten nou dat ging dus echt niet (niet bij hun gekocht) ik daar aan de overkant naar van veen motoren en gelijk tuurlijk geen probleem .. :}
nee persoonlijk zou ik het zelf doen alleen ligt volgens buikschuiver heel italie op zijn gat dus duurt het tog wel een poos voor je je spullen krijgt heellaas.. ik heb het zelfde probleem '(
heb nog mijn multivar er niet op zitten..
maar de rest wel gedaan en daar ben ik al super blij mee dus ben wel weer aan het sturen .. :]
zou wel ALS je het gaat doen zorgen voor veel ruimte en veel licht ..
ik denk dat ik van de winter mijn schuur opruim en dan ook die nokas ga instaleren...
je moet geen haast hebben denk ik maar het is opzeker te doen ..
mocht dat dus echt geen optie zijn voor je zou ik als ik jou was 1000% bij een andere motorzaak effe kijken .. kijken kost niks
snap alleen echt. niet waarom die motorzaak van jou zoooooo moeilijk moet doen. |(
 
ik wil niemand zijn brood uit de mond stoten maar zag ook deze setjes
www.xenonstore.nl
lijkt er heeeeel veel op en voor de motor maar 119 euri vind ik wel te doen.. :Y

Bestel het via mij anders, ik betaal er minder voor nml.
Mischien kunnen we het met z'n allen doen, ikzelf niet meer, maar misschien kan ik jullie helpen.

Mail maar evt. op amstelveen49[@]hotmail.com
 
Easyparts levert bij mijn weten wel degelijk ook originele onderdelen, ze hebben toch ook een Piaggio/Gilera/Vespa-shop ;die merken zijn geregistreerd dus als het Piaggio of Gilera merkje erop staat is het wél origineel! :)
De prijzen van die onderdelen verschillen niet veel met die van de importeur alleen heb je ze veel sneller.
Die motorzaak deed gewoon lullig, wat wel vaker gebeurt als je met een motorscooter aan komt zetten.
 
Zo daar ben ik dan weer. terug van weg geweest. Italie... heerlijk land. Ontzettend veel scooters. De 1 nog mooier dan de andere en.... de 1 nog afgeragder dan de ander. Zelf rijd ik dus vespa,... DE vespa die ik als tiener meisje overal tegen kwam in italie. (oke oke de modernere versie ) maar nu... bijna geen 1 vespa meer te zien. Net als met het vrij geven van de auto markt zodat ze daar nu niet allemaal meer in een italiaans barreltje rijden zo is het dus ook met de scooters... ze willen wel eens wat anders dan vespa en nu zie je er allerlij bekende en voor mij onbekende merken.

Waar je ook kijkt... in de stad, bij de supermarkt, langs het strand... scooters !! En wat je dan meteen opvalt... geen ENKEL slot !! Als ik mijn fiets alleen al op slot zet met een ketting kijken ze je vreemd aan hahaha.

En in het winkelcentrum... scooters te koop in de supermarkt !! Wel zo'n supermarkt zoals Maxis en aldi etc met allerlij andere dingen behalve etens waren. Ik heb deze scooters nog niet voorbij zien gaan op dit forum. Motom.

Motom scooter trancity 125 cc slechts 990,00 euro

Ik ben nog steeds SUPER BLIJ met mijn echt italiaans fabrikaat hoor :-) Ook al ben ik de mijne maar 1 keer tegen gekomen,.... het is en blijft een stukje italie voor mij :-)
 
Ik ben nog steeds SUPER BLIJ met mijn echt italiaans fabrikaat hoor :-) Ook al ben ik de mijne maar 1 keer tegen gekomen,.... het is en blijft een stukje italie voor mij :-)

Scooters moeten Italiaans zijn... niet Italiaanse merken zijn allemaal wannabe's ;)

Welkom terug ! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan