Het grote motorscooter topic deel 2

jason kun je een prijs indicatie geven? aantallen en korting?

Als je mee doet zitten we op 4 sets toch?

Prijs is afhankelijk van het aantal afnames..

jullie kunnen mij ook mailen op :

amstelveen49 [@] hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Zo daar ben ik dan weer. terug van weg geweest. Italie... heerlijk land. Ontzettend veel scooters. De 1 nog mooier dan de andere en.... de 1 nog afgeragder dan de ander. Zelf rijd ik dus vespa,... DE vespa die ik als tiener meisje overal tegen kwam in italie. (oke oke de modernere versie ) maar nu... bijna geen 1 vespa meer te zien. Net als met het vrij geven van de auto markt zodat ze daar nu niet allemaal meer in een italiaans barreltje rijden zo is het dus ook met de scooters... ze willen wel eens wat anders dan vespa en nu zie je er allerlij bekende en voor mij onbekende merken.

Waar je ook kijkt... in de stad, bij de supermarkt, langs het strand... scooters !! En wat je dan meteen opvalt... geen ENKEL slot !! Als ik mijn fiets alleen al op slot zet met een ketting kijken ze je vreemd aan hahaha.

En in het winkelcentrum... scooters te koop in de supermarkt !! Wel zo'n supermarkt zoals Maxis en aldi etc met allerlij andere dingen behalve etens waren. Ik heb deze scooters nog niet voorbij zien gaan op dit forum. Motom.

Motom scooter trancity 125 cc slechts 990,00 euro

Ik ben nog steeds SUPER BLIJ met mijn echt italiaans fabrikaat hoor :-) Ook al ben ik de mijne maar 1 keer tegen gekomen,.... het is en blijft een stukje italie voor mij :-)

Dan denk ik dat je niet in Rome bent geweest, daar zetten ze hem nog op slot als ze voor het rode verkeerslicht wachten... _O-
 
ik voor de 8000k de felle blauwe dus .vraag een prijsje per 10 en kleur of iets, om aan 10 te komen ben ik bereid om een andere kleur tone te kiezen. maar m'n voorkeur gaat uit naar wit/blauw
 
ik voor de 8000k de felle blauwe dus .vraag een prijsje per 10 en kleur of iets, om aan 10 te komen ben ik bereid om een andere kleur tone te kiezen. maar m'n voorkeur gaat uit naar wit/blauw


ben er mee bezig, maar hij wil niet echt veel zakken met de prijs..wanneer hij dat niet doet, is het niet veel voordeliger dan gewoon rechtstreeks bij hem te bestellen.

ga trouwens wel mijn bok eronder vandaan halen bij de Nexus, rij hem constant aan de grond, zijn er meerdere met dit probleem?
 
Marinde, je moet het uiteraard zelf weten maar ik zou een onderschrift in fout nederlands verbeteren; het is :''Marinde rijdT op een...''.
Stam+t ;) .
 
Heb zelf eens op de snelweg gereden met zo een kleine motor scooter was behoorlijk eng door de kleine wielen...
Mischien een kwestie van wennen...
Wel grappig zo een dingetje :)
 
.. De wind is je grootste vijand..
Nou ja, vijand... Ik vind het juist leuk als het stevig waait, dan ben je echt bezig met de elementen.
Trouwens; die grote BMW van mij heeft behoorlijk meer last van zijwind dan die simpele scooter... Met de BMW is stevige zijwind me soms té spannend, met de scooter is dat nog niet gebeurd terwijl ik daar veel meer mee rijd.
 
Zoals ik al zei.... deze discussie hebben we al eerder gehad. Moe moe... Het ging niet om de schrijf fouten die O ZOVELE van ons maken hier maar WAT er te lezen viel aan info.

Dat word dus met de dag minder voor mij.

Voortaan lees ik alleen nog de info onder de kop "Vespa".
 
~
Wat is er aan de hand Marinde ? Je bent toch niet beledigd ?

Beledigd.... nee... werd er alleen wel even flauw van. Zeker van jou viel het me tegen dat je dat verhaaltje zo nodig op het forum moest zetten over dat "fies naar huis" etc.

Maar goed.... om het gezeur te stoppen heb ik het maar veranderd !

(maar ik heb nog steeds abs)
 
Ik kom er niet uit met die gozer, dus je kan net zo goed rechtstreeks bestellen,

Jammer, maar helaas pindakaas.

Nou ik heb m nu besteld. ik zal een plaatje maken als ik m gemonteerd heb. Eén van voor de behandeling en één van erna.
Kan efkens duren hoor. 8-)
 
heb het idee dat er iets doorslipt in mijn motor, als ik stil sta en mijn voorrem en achterem in gedrukt hou, komt hij gewoon op toeren, net alsof hij hem ergens doorheen trekt, is dat misschien een v-snaar die vervangen moet worden, of kan dat een andere oorzaak hebben....

Begrijpen jullie 'm ?? :) :) :)
 
Jammer, maar helaas pindakaas.

Nou ik heb m nu besteld. ik zal een plaatje maken als ik m gemonteerd heb. Eén van voor de behandeling en één van erna.
Kan efkens duren hoor. 8-)

JA zeker jammer, ik had een stuk of 9 gegadigden.
 
heb het idee dat er iets doorslipt in mijn motor, als ik stil sta en mijn voorrem en achterem in gedrukt hou, komt hij gewoon op toeren, net alsof hij hem ergens doorheen trekt, is dat misschien een v-snaar die vervangen moet worden, of kan dat een andere oorzaak hebben....
Hoi jason,

De transmissie van een Gilera Nexus 500 is bij mijn weten conventioneel, dus een gewone vario met een centrifugaalkoppeling. Als er iets doorslipt kunnen het maar twee dingen zijn, de riem en de koppeling.
Een riem kan versleten zijn, maar ik betwijfel of zich dat manifesteert in slippen bij het optrekken.

Blijft over de koppeling. Wat mij wel eens is gebeurd: het oliepeil in de eindvertraging was aan de hoge kant, dat werd eruit gegooid en die olie kwam op de koppeling. Bij het optrekken kwam ik daardoor steeds moeilijker weg.
Ik zou het transmissiedeksel er eens afhalen, wellicht kun je zien wat er loos is.

Edit: je hebt natuurlijk garantie, in dat geval is het werk voor de dealer.
 
Laatst bewerkt:
Laatste keer dat ik het hier over heb.
... Zeker van jou viel het me tegen dat je dat verhaaltje zo nodig op het forum moest zetten over dat "fies naar huis" etc....

Maar goed.... om het gezeur te stoppen heb ik het maar veranderd !

(maar ik heb nog steeds abs)
Ook al schrijf je je eigen naam verkeerd, het maakt mij niet uit. Als jij dat zo wilt moet je dat vooral zo doen.
Wat mij van jou tegenvalt is dat je blijkbaar niet begrijpt of niet wílt begrijpen dat het goed bedoeld is.
Ik ben ook geen talenwonder, maar op deze manier kun je simpel zien hoe het hoort.
Maar als je je eraan stoort zal ik het wel weghalen.

En ik moet het nog even zonder ABS stellen, of ik moet WD40 op de schijfrem spuiten...
De Honda blijft het maar doen dus voorlopig niets nieuws voor mij...
 
Terug
Bovenaan Onderaan