Alles over de Aprilia RSV Serie #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, wel mijn eerste Tuono, niet mijn eerste Appie. Van '99 tot'05 een Mille gereden.
Vanwege alle verhalen rond problemen met de achtereem/koppeling met het 2004 model in '05 niet meer gekozen voor een Mille.

En nu maar hopen dat het bij de Tuono wel opgelost is :Y

Heb je hiervoor 1 Mille gehad of meerdere in die 6 jaar?
 
één Mille in die 6 jaar. Een blauw/rode (oranje?). Goed bevallen, maar zoals eerder gemeld dufde ik de overstap naar het 2005 model niet te maken. Van Tuono-problemen heb ik niets gehoord.

Bij de mille heb ik het tandwiel voor laten wijzigen in 15-tands. is dat voor de Tuono ook een optie?
 
Laatst bewerkt:
één Mille in die 6 jaar. Een blauw/rode (oranje?). Goed bevallen, maar zoals eerder gemeld dufde ik de overstap naar het 2005 model niet te maken. Van Tuono-problemen heb ik niets gehoord.

Bij de mille heb ik het tandwiel voor laten wijzigen in 15-tands. is dat voor de Tuono ook een optie?

Ah daar ben ik ook mee begonnen in 2000, met dezelfde kleurstelling. Heb nu mijn vierde Mille, maar ook nog niet gezwicht voor het model 2004 of jonger. Sterker nog, na model 99 kwam er en matzwarte 2001, toen een gele R 2001 en nu pas een matzwarte R 2002, omgebouwd tot Tuono. Rustig opbouwen dus ;)

Weet je zeker dat je 15-tands gemonteerd had? Standaard was 17-tands en gebruikelijke vervanging was 16-tands. Door andere overbrengingsverhouding is tegenwoordig 16-tands standaard en vervanging dan 15-tands (correct me when I'm wrong).
 
Had dit ook al in het technische gedeelte gevraagd, maar komt ie:

Hee daar,

Is er toevallig een DB-killer te krijgen voor mijn RSV MILLE R uit 2000
Er zit een Titanium uitlaat onder, dus geen EVO.
De gene met het grotere gat achter???
Wil namelijk zoiets hebben voor als we op vakantie gaan.
En misschien heeft iemand wel wat liggen

Ik hoor graag van jullie of het mogelijk is???

Gr.
Johan
 
Hé, Timmax leef jij ook nog of was je slapende :z :z


hey cbx blakkie

ik las ergens dat je een stinger gemonteerd hebt op je bike..
wel een tijdje geleden..

ik wil er ook eentje opzetten...moe van al die P.V. tjes

heb je het luidsprekertje gewoon vervangen door een lampje??
een LEDje of wat voor soort lampje?? kun je dit zien als je rijd??
 
Had dit ook al in het technische gedeelte gevraagd, maar komt ie:

Hee daar,

Is er toevallig een DB-killer te krijgen voor mijn RSV MILLE R uit 2000
Er zit een Titanium uitlaat onder, dus geen EVO.
De gene met het grotere gat achter???
Wil namelijk zoiets hebben voor als we op vakantie gaan.
En misschien heeft iemand wel wat liggen

Ik hoor graag van jullie of het mogelijk is???

Gr.
Johan
Vroeg ik me ook af voor de SP...en dan heb ik er nog 2 nodig ook :P Ben bang dat ik de originele demper er maar op moet zetten voor het circuit dan. Originele eprom er ook in of kan de eprom van de SP er wel in blijven ?
 
Vroeg ik me ook af voor de SP...en dan heb ik er nog 2 nodig ook :P Ben bang dat ik de originele demper er maar op moet zetten voor het circuit dan. Originele eprom er ook in of kan de eprom van de SP er wel in blijven ?

Eprom kan er in blijven, heb nu de paar keren dat ik op het circuit ben geweest gewoon de originele kachelpijp eropgezet (damn, wat is dat ding toch groot en zwaar ivm de SP), je merkt wel dat hij wat minder mooi loopt, maar valt goed mee te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Vroeg ik me ook af voor de SP...en dan heb ik er nog 2 nodig ook :P Ben bang dat ik de originele demper er maar op moet zetten voor het circuit dan. Originele eprom er ook in of kan de eprom van de SP er wel in blijven ?

Ik heb dezelfde SP en laat ook lekker de originele eprom zitten als ik de vrachtwagendemper er weer op zet. Denk niet dat het kwaad kan.
 
hey cbx blakkie

ik las ergens dat je een stinger gemonteerd hebt op je bike..
wel een tijdje geleden..

ik wil er ook eentje opzetten...moe van al die P.V. tjes

heb je het luidsprekertje gewoon vervangen door een lampje??
een LEDje of wat voor soort lampje?? kun je dit zien als je rijd??

Klopt, ik heb de zgn. motor uitvoering. De grote lamp die er bij zat heb ik vervangen voor twee zeer heldere en felle leds.
 
Vandaag ook bezig geweest :P

Foto=LDPOLXYS


De boosdoener van het hoge olieverbruik, zwetende klepdekselpakkingen.

Foto=XEH47MZW


Foto=FJZZD4PP


Vette bende :X

Foto=TQLMZMBC


Foto=4PE63AKL


Kan iemand mij vertellen of die "00027" de 27'ste is die de fabriek is uitgerold :?

Foto=8IOYTZUA


Beetje remstof B|

Foto=CEM7D6XS


Zit nog met een dilemma, kan de motor voor een appel en een ei helemaal weer matzwart laten spuite. Echter wat zal ik doen met de stickers, ben er nog niet uit, Edwards kit lijkt me ook wel gaaf, of gewoon Matzwart laten 8) (kan iemand dit niet ff fotoshoppen? :P)

Of toch weer origineel, pffffff, moeilijk, moeilijk, moeilijk -O-

Iemand nog ideeen??
 
Hee B-Art:

Dat E11*00027* is de typegoedkeuring van de motor.
Zonder typegoedkeuring is hij toegelaten op de openbare weg. :W

Ik ben niet van het mat zwart, dus aan mij heb je niks ;) Doe mij maar
glimmend *O* *O* *O* *O*
Daarom heb ik gekozen voor een 2000 model, en omdat hij de vinnetjes
boven de achterlichten heeft ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou hem niet helemaal matzwart laten :N

ik wilde dat ook toen ik hem heb laten spuiten, maar uiteindelijk viel het me tegen.

ik heb vervolgens voor de haga-kit gekozen, maar een Edwards is ook :9~

Als je hem ooit nog wil verkopen is de originele trim aan te raden, niet iedereen is van van een replica -O-

showfoto.php



p.s. Bedenk je goed voordat je hem laat spuiten, mijn spuiter (profesioneel) heeft hem 3x moeten spuiten voordat hij netjes matzwart was.
 
Ik zou hem niet helemaal matzwart laten :N

ik wilde dat ook toen ik hem heb laten spuiten, maar uiteindelijk viel het me tegen.

ik heb vervolgens voor de haga-kit gekozen, maar een Edwards is ook :9~

Als je hem ooit nog wil verkopen is de originele trim aan te raden, niet iedereen is van van een replica -O-

[afbeelding]


p.s. Bedenk je goed voordat je hem laat spuiten, mijn spuiter (profesioneel) heeft hem 3x moeten spuiten voordat hij netjes matzwart was.



Ik vind hem zo zeker wel mooi maar met enkele stickers erbij zou hij in mijn ogen af zijn :Y
 
Ik zou hem niet helemaal matzwart laten :N

ik wilde dat ook toen ik hem heb laten spuiten, maar uiteindelijk viel het me tegen.

ik heb vervolgens voor de haga-kit gekozen, maar een Edwards is ook :9~

Als je hem ooit nog wil verkopen is de originele trim aan te raden, niet iedereen is van van een replica -O-

p.s. Bedenk je goed voordat je hem laat spuiten, mijn spuiter (profesioneel) heeft hem 3x moeten spuiten voordat hij netjes matzwart was.

Thanks Tuupke :) Valt idd beetje tegen nu ik het zo zoe, helemaal mat zwart...

Dat gezeur met de verkoop, tja ik weet het, origineel verkoopt beter. Maar ik wil ook wel eens wat anders :P

Die spuiter is m'n buurman, en dat is echt een vakman, dus dat komt wel goed 8-)
Als ik hem weer origineel besticker laat ik meteen de stickers onder de blanke lak zetten :Y

Edwards vind ik echt :9~ maar dan zit je weer met het gezeik dat het geen "echte" replica -O-

Weet iemand nog een goed adresje voor originele stickers?
Bij Motor2000 ben ik 250,- kwijt -O-

Marcel, kun jij niet iets regelen? Jij had daar toch gewerkt :P
 
Schaam je! Die wielen verdienen beter :9

Weet iemand nog een goed adresje voor originele stickers?
Bij Motor2000 ben ik 250,- kwijt -O-

Marcel, kun jij niet iets regelen? Jij had daar toch gewerkt :P
Ik heb er nooit echt gewerkt, ik ben eens bezig geweest een website voor ze op te zetten, dat heeft echter nooit definitief vorm gekregen. Ik kom er wel zo nu en dan nog 's :)

Persoonlijk vind ik de RSV R van 2003 het mooiste in de originele kleuren en met de originele bestickering, mooiste RSV van de oude serie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan