Alles over de Aprilia RSV Serie #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ook bezig geweest :P

[afbeelding]

De boosdoener van het hoge olieverbruik, zwetende klepdekselpakkingen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Vette bende :X

[afbeelding]

[afbeelding]

Kan iemand mij vertellen of die "00027" de 27'ste is die de fabriek is uitgerold :?

[afbeelding]

Beetje remstof B|

[afbeelding]

Zit nog met een dilemma, kan de motor voor een appel en een ei helemaal weer matzwart laten spuite. Echter wat zal ik doen met de stickers, ben er nog niet uit, Edwards kit lijkt me ook wel gaaf, of gewoon Matzwart laten 8) (kan iemand dit niet ff fotoshoppen? :P)

Of toch weer origineel, pffffff, moeilijk, moeilijk, moeilijk -O-

Iemand nog ideeen??

Iedereen met goede smaak en verstand brengt hem in de orginele staat terug. De 2003 R is toch orgineel gewoon erg mooi. En wil je Edwards, dan koop dus de echte Edwards en geen Rep.

Trouwens, agresief goedje die remvloeistof als je er gaten van in de remschijf krijgt........................ :+
 
voeg me maar toe op MSN B-art als je iets gefotoshopt wilt hebben ;)

filipino_online @ hotmail . com

uiteraard aan elkaar *D
 
Weet iemand nog een goed adresje voor originele stickers?


Probeer eens bij MRS in Engeland: enquiries@mrsdirect.co.uk
Ze maken complete stickersets voor de 2001-R, 2002-R en 2004 Mille....
Dus waarom niet voor de 2003-R? Gewoon navragen!!

Ben nondeju dat adres in oostenrijk kwijt..... -O-


Vandaag overigens deze Tuono gekocht: *O* *O*
Foto=78MXIIJF
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens bij MRS in Engeland: enquiries@mrsdirect.co.uk
Ze maken complete stickersets voor de 2001-R, 2002-R en 2004 Mille....
Dus waarom niet voor de 2003-R? Gewoon navragen!!

Ben nondeju dat adres in oostenrijk kwijt..... -O-


Vandaag overigens deze Tuono gekocht: *O* *O*
[afbeelding]


Dat is een hele mooie :}

Ik blijf ze in deze kleurstelling echt het mooist vinden.
Je hebt de mille dus maar ingeruild ??
Aangezien ik dezelfde keus wil maken, wil ik het toch vragen................... viel de inruil prijs mee of tegen (afgestoken tegen je vraagrpijs)

voor stickersetjes:

red racingparts
webike
optitune
bikehps
stardesign
drago bike
motobike graphics
ezgraphics
omniaracing
mrs via ebay


zehebben niet allemaal even veel of mooie stickersets, maar het is een begin.

[edit] lijstje aangevuld [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Thanks heren :}

Ik ga waarschijnlijk toch voor de originele setting :Y ..................maar die Edwards houdt me bezig O-) :+
 
Zou ook voor origineel gaan B-Art, ik vind de originele bestickering al erg mooi...Volgens mij is de 2002 Mille de enige die origineel matzwart is toch ? Zou wel wat aan je onderkuip doen, al die zwarte schaafplekken zien er ook niet uit :+

@ Macmille: mooie fiets :9~
 
Zou ook voor origineel gaan B-Art, ik vind de originele bestickering al erg mooi...Volgens mij is de 2002 Mille de enige die origineel matzwart is toch ? Zou wel wat aan je onderkuip doen, al die zwarte schaafplekken zien er ook niet uit :+

@ Macmille: mooie fiets :9~~

Dat is ook 1 van de redenen dat ie weer gespoten moet worden, ziet er echt niet uit B|
+ hij is een keer van de standaard gedonderd, waardoor het kontje wat beschadigt is -O- mijn buurman wou dit wel spuiten, toen dacht ik, als hij dan toch bezig is.........:9

2001/2002 zijn helemal matzwart, bij mij is alles behalve de tank matzwart.
Bij mij is het meeste niet echt matzwart meer, dus vandaar dat ik hem helemaal wil laten spuiten :Y
 
Mille staat nog in de garage.
Er is iemand die nu héél hard aan het sparen is nadat ie een proefrit had gemaakt en met een smile van oor tot oor terug kwam.
Hij hoopt eind januari, begin februari de Mille te kopen.

De Tuono heeft lichte schade aan de andere kant, maar die is over 2 maandjes weggewerkt.

Ben nu op zoek naar een olietank, linkerradiateur met fan, schakelpookje en spiegels.
En een goede spuiter in het zuiden van het land omdat het topkuipje een schaafplekje heeft en moet worden bijgewerkt en gespoten.

Overigens gaat dat `Pan European` kuipruitje er ook vanaf.

Hier een piccie van de andere kant
Foto=THW8KB84
 
Laatst bewerkt:
@ Macmille, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ben je eindelijk er een keer vanaf.



Trouwens ik zie ook geen foto hoor.
 
psssst... alvast de beste wensen voor 2007 :W

want morgen zal ik wss TE gaar zijn om te surfen.. weet nu al niet meer hoe i k't heb na een forse dosis vodka })




mag ik jullie bij deze ook uitnodigen voor een 2de mille/tuono en andere Appie V60 fotoshoot in 2007? ( datum later ff bepalen...)

ik heb alvast deze 2 vastgelegd ... :z :+ :P

2ml1.jpg



hihihihi....
 
Mac. flapteerd met je tuono.
mooie kleurstelling .

B-art maak je brommer zoals jij hem wil hebben ...Edwards is vet mooi .. ik zou dan ook voor deze optie gaan O-)
 
psssst... alvast de beste wensen voor 2007 :W

want morgen zal ik wss TE gaar zijn om te surfen.. weet nu al niet meer hoe i k't heb na een forse dosis vodka })




mag ik jullie bij deze ook uitnodigen voor een 2de mille/tuono en andere Appie V60 fotoshoot in 2007? ( datum later ff bepalen...)

ik heb alvast deze 2 vastgelegd ... :z :+ :P

[afbeelding]


hihihihi....
Gadverpielekes :9~ , ik ben er bij *D

Ook jij en de rest hier alvast de beste wensen...en pas op met vuurwerk, knallen doe je maar op de motor ;)
 
Laatst bewerkt:
nah vuurwerk is voor mietjes

pak straxx de mille mee naar Taboo lol en maak 'n leuke burnout in't midde van de keet :9~
 
Zo beter? (scroll naar boven)

Ja veel beter :Y
Zo dat is een vette Tuono!!!!!!!! Dat rijdt ook super goed, een maat van me heeft ook een Tuono.
Als ik de RSV zat ben komt er een Tuono, ben nu nog jong dus wil een sport bike, straks als ik wat ouder wordt komt ern zeker een Tuono :}
 
Laatst bewerkt:
Ben nu op zoek naar een olietank, linkerradiateur met fan, schakelpookje en spiegels.
En een goede spuiter in het zuiden van het land omdat het topkuipje een schaafplekje heeft en moet worden bijgewerkt en gespoten.

Je moet ff op ebay.de kijken, daar staan ook vaak heel wat mooie onderdeeltjes te koop ;)
 
Laatst bewerkt:
@ Mac mooi ding

@ B-art ik heb ook nog wat spuitwerk. doet die buurman dat ook voor een vriendenprijsje?

@ Atmoz nice babes Ben benieuwd naar de datum

@ Trasos Kun je Haaksbergen niet vinden B| :+
zou altijd nog langskomen met die rijdende reklamezuil

@ Alemaal...............................................................................

DE BESTE WENSEN ALVAST *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan