Alles over de Aprilia RSV Serie #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
jadajadajada... druk druk druk .... je kend het wel .

tuurlijk :j ;)

Ben de laatste maanden ook alleen maar druk. Eerst een baan in Lichtenvoorde en sinds kort begonnen bij een leuk bedrijf als hoofd inkoop/logistiek.
Daar ben ik het komende jaar ook meer dan druk. Heb er wel zin in *O*
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk :j ;)

Ben de laatste maanden ook alleen maar druk. Eerst een baan in Lichtenvoorde en sinds kort begonnen bij een leuk bedrijf als hoofd inkoop/logistiek.
Daar ben ik het komende jaar ook meer dan druk. Heb er wel zin in *O*

ken dat

2 fulltime jobs ( bij ARTE => exclusief behang,magzijnier / Taboo club & de platenfima waar mijne maat bij zit getekend promoten ) hierro :W

enkele maanden geleden was het wel anders B| ( weten jullie nog....)

ik ga 2007 beginne met een nieuw jaar vol kansen en dat ellendige kut 2006 ergens heel diep begraven :r

zo nou maar eerst eens goed vreten })
 
ken dat

2 fulltime jobs ( bij ARTE => exclusief behang,magzijnier / Taboo club & de platenfima waar mijne maat bij zit getekend promoten ) hierro :W

enkele maanden geleden was het wel anders B| ( weten jullie nog....)

ik ga 2007 beginne met een nieuw jaar vol kansen en dat ellendige kut 2006 ergens heel diep begraven :r

zo nou maar eerst eens goed vreten })
Even tussendoor: Hoe zit het eigenlijk met jouw foto's voor in de startpost?! :P
 
Heren, alvast allemaal de beste (motor)WENSEN voor 2007!!!!!!!

Grtz, Bart *O*
 
full


Iedereen de beste wensen en ik hoop jullie eens te ontmoeten
op een meeting of zo iets in het nieuwe jaar :W
 
Allemaal een gelukkig MMVII, en dat we een mooi voorjaar, zomer en najaar mogen krijgen.

Met een beetje geluk wordt het gat in de ozonlaag nog groter.....


thumb-happynewyearsmall.jpg
 
Laatst bewerkt:
Allemaal gelukkig nieuwjaar...

Voor de startpost.... er staat dat de r uit 2002 maar 1 zitplaats zou hebben. Maar die van mij heeft dat zeker wel ;) . Volgens mij moet dat tot 2000 zijn...
 
Eej iedereen, de mist en de kater trekt hier langzaamaan weer op.


Een gelukkig nieuwjaar en dat iedereen weinig post vanuit Leeuwarden krijgt dit jaar.



@Macmille, een mooie ouwe-lullenfiets (:+)
 
Allemaal, gelukkig Nieuwjaar en dat er maar veel mooie km's mogen komen, lekker cliche :+
 
Allemaal gelukkig nieuwjaar...

Voor de startpost.... er staat dat de r uit 2002 maar 1 zitplaats zou hebben. Maar die van mij heeft dat zeker wel ;) . Volgens mij moet dat tot 2000 zijn...
Yep, je hebt gelijk. :Y
In de folder van zowel de 2001 als van de 2002 staat het volgende:

Frame: Dubbel boxframe van aluminiumlegering; demontabel subframe voor het zadel (R: eenpersoons zadel, instelbare Öhlins Racing stuurdemper)

Ik neem aan dat Aprilia zelf wel weet wat ze hebben gemonteerd? Op de foto's in diezelfde folders hebben de RSV R's ook een passagierssteunen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan