Alles over de Aprilia RSV Serie #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Oke, ik ga toch maar eens op zoek naar zo'n ruitje. Het orginele ruitje vind ik egt ruk. Vol met je harses in de wind. Boven de 220 is het niet leuk meer, hopen dat zo'n ruitje iets beter is ;)
 
Oke, ik ga toch maar eens op zoek naar zo'n ruitje. Het orginele ruitje vind ik egt ruk. Vol met je harses in de wind. Boven de 220 is het niet leuk meer, hopen dat zo'n ruitje iets beter is ;)

Ik vond het vanaf 200 al vrij lawaaierig,

Nu met bubbel ruitje van fabri is 240 stillen dan 180 met origineel.
 
Ik wil niet stoken in een goed huwelijk, maar heren RSV rijders, kijk hier eens even, en doe eens een leuk verhaaltje eventueel ;)

mouse22r6 in "wat is de beste zware sportmotor rond de..."
mouse22r6 in "wat is de beste zware sportmotor rond de..."

Twins zijn echt de helft sneller ;)

Tegen zo iemand kun je toch niks beginnen, mocht je hem er van kunnen overtuigen dat je RSV sneller is dan zijn R6 komt ie vast met zijn scootah aanzetten die elke R1 eruit trekt...
 
Tegen zo iemand kun je toch niks beginnen, mocht je hem er van kunnen overtuigen dat je RSV sneller is dan zijn R6 komt ie vast met zijn scootah aanzetten die elke R1 eruit trekt...
Is dat niet zo dan?

_O-

Nee, wordt een beetje simpel van dat soort personen die denken dat "Hun" fiets de enigste en snelste is, en praten als een kip zonder kop. Ik weet zelf heel goed hoe snel een RSV is dus nee, hij praat wat ontlasting ;)

Zal jullie topic verder niet vervuilen, gegroet *D
 
Is dat niet zo dan?

_O-

Nee, wordt een beetje simpel van dat soort personen die denken dat "Hun" fiets de enigste en snelste is, en praten als een kip zonder kop. Ik weet zelf heel goed hoe snel een RSV is dus nee, hij praat wat ontlasting ;)

Zal jullie topic verder niet vervuilen, gegroet *D
RSV Mille = Masterbike 2006 met o.a. snelste rondetijden...zegt genoeg :Y En uiteindelijk hangt het toch allemaal van de klootviool die er op zit af ;)
 
Laatst bewerkt:
Is dat met of zonder dat rondje plaatje :?


Da's zonder dat plaatje. Maar jij weet dus waar dat voor is ? We hebben 't neem ik aan over dat rondje plaatje met gaatjes ?


Ohw, overigens.. M.b.t. Assen : Ik heb ook een K&N Filter , maar nog wel een volledige Airbox (scheelt ook enorm).
 
Laatst bewerkt:
Da's zonder dat plaatje. Maar jij weet dus waar dat voor is ? We hebben 't neem ik aan over dat rondje plaatje met gaatjes ?


Ohw, overigens.. M.b.t. Assen : Ik heb ook een K&N Filter , maar nog wel een volledige Airbox (scheelt ook enorm).


Dat plaatje moet tussen de linkpijp en de demper, maar dat staat nergens op bouwtekeningen en certificaten ed. en is waarschijnlijk alleen als je echt op safe wil spelen :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat plaatje moet tussen de linkpijp en de demper, maar dat staat nergens op bouwtekeningen en certificaten ed. en is waarschijnlijk alleen als je echt op safe wil spelen :Y

En als je graag 10pk wilt inleveren... (en een dip ter grootte van een badkuip |( )
 
Hmmm, dat hebben ze je dan verkeerd wijs gemaakt. Ik rijdt altijd wel stevig en vooral in de Eifel in Duitsland maar nog en dan ook egt nog nooit een blokerend achterwiel gehad. je kan hem bijna zo naar z'n 1 trappen. Dus is weer een broodje aap verhaal :P

De 4 cilinders zoals een R1 bijv. die geen slipperclutch hebben die krijgen wel veel last van een blokerend achterwiel.
 
Hmmm, dat hebben ze je dan verkeerd wijs gemaakt. Ik rijdt altijd wel stevig en vooral in de Eifel in Duitsland maar nog en dan ook egt nog nooit een blokerend achterwiel gehad. je kan hem bijna zo naar z'n 1 trappen. Dus is weer een broodje aap verhaal :P

De 4 cilinders zoals een R1 bijv. die geen slipperclutch hebben die krijgen wel veel last van een blokerend achterwiel.
niks broodje aap verhaal ... te laag in de versnelling trappen .... blokkerend achterwiel .
gegarandeerd , wel een paar keer gehad met mijn 2002 O-)
 
@ trasos:

Sorry maar ik heb er echt nog nooit geen last van gehad en in de eifel een paar keer gehad ff terug naar een hele lage versnelling voor de haarspeld en lekker wheelyénd eruit komen. Zal ik wel een andere slipperclutch hebben :P .
Maar goed iedereen heeft zijn eigen ervaringen en dit is mijn ervaring :W
 
Laatst bewerkt:
nog ff een vraagje hoor;

mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat je met een RSV 98' t/m 2003,...bij een beetje stevig terugschakelen al snel met een blokkerend achterwiel aan het vechten bent,....in tegenstelling tot de 4cilinders,,...?

wat doet die slipkoppeling dan,....en waarom heeft de 2005-7 dat dan niet?


hij kan wel blokkeren... lukt mij ook wel. Maar alleen als ik het express doe. ;)
 
Je achterwiel blokkeren gaat alleen als je héél erg je best doet, bij een 4-cilinder zonder slipper clutch gaat dat een stuk makkelijker :Y

Ik heb het ook op een natte weg iig nog niet meegemaakt, terwijl het met de ZXR en de GSX altijd zomaar gebeurde bij wat harder remmen op de motor -O-
 
nog ff een vraagje hoor;

mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat je met een RSV 98' t/m 2003,...bij een beetje stevig terugschakelen al snel met een blokkerend achterwiel aan het vechten bent,....in tegenstelling tot de 4cilinders,,...?

wat doet die slipkoppeling dan,....en waarom heeft de 2005-7 dat dan niet?

Als je wilt kun je hem bij bijna elke motor op die manier laten blokeren, maar het huidige model (grofweg 2004 / nu ) heeft wel een slipperclutch , althans mijn 2004 heeft er een.
Die zorgt er dus voor dat mocht je als een baviaan terugschakelen, de koppeling gaat slippen zodat het achterwiel niet gaat blokkeren.
 
Als je wilt kun je hem bij bijna elke motor op die manier laten blokeren, maar het huidige model (grofweg 2004 / nu ) heeft wel een slipperclutch , althans mijn 2004 heeft er een.
Die zorgt er dus voor dat mocht je als een baviaan terugschakelen, de koppeling gaat slippen zodat het achterwiel niet gaat blokkeren.

De Rsv Mille heeft van af het eerste model '99 een slipperclutch deze werkt op het vacuum van het gasklephuis.
Dat wil zeggen dat als je het gashendel volledig dicht draaid er een vacuum onstaat wat gebruikt word om de koppeling iets te lichten.
Hou je het gas dus iets te veel open dan werkt het dus niet en volgens mij heeft olie daar ook nog wel invloed op ( hoe makkelijk komen de platen los)plakken

Op de beide 02 die ik heb staan werkt het gewoon goed op het circuit
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan