sportster vraag??

D@vie

Die hard MF'er
7 okt 2005
353
0
Capelle aan den IJssel
Dag allemaal

Mijn zwager heeft een sportster gezien voor 4000 euro uit 1997.
Deze heeft 30000km gelopen.
Naar mij mening is deze iets te goedkoop.
Zoniet waar moeten wij op letten....
Bij voorbaat dank.

Ik heb nog gezocht met de zoekfunctie, maar deze deed het niet....

MVG
D@vie
 
Laatst bewerkt:
Is het een advertentie in duidelijke nederlandse taal, klopt er geen ruk van de zinsopbouw vergeet het dan maar. en inderdaad iets te goedkoop naar mijn zin.
 
ja ik ken het verhaal van de Nigerianen, maar deze advertentie komt van een motorzaak uit venlo..

naar mijn mening ook te goedkoop, maar je weet maar nooit.
 
ik kom wel eens bij duckers, en hay heeft vaker best nette motoren staan, met een nette prijs,
verder zijn ze altijd behulpzaam, en doen nooit moeilijk,
Maar ik heb er nooit een motor gekocht.

en heb ook nog nooit verhalen gehoord van dat ze daar de boel bezeiken,
kortom van mij alleen maar positiefs over duckers
 
Laatst bewerkt:
ik zie bij duckers, op de site alleen een
883 90er sporty van 4750 en een
1200 96er sporty van 7450


dus mischien toch een andere zaak?
 
deze sportser stond bij motorcenter in Venlo.
Toen wij belden en deze vroegen naar de reden van de goedkope prijs vertelde hun dat de motor al verkocht was terwijl deze nog geen dag op marktplaats stond.

Hij staat nog steeds op marktplaats dus volgens mij is het een lokkertje........

In ieder geval bedankt voor jullie reacties. *D

MVG
D@vie
 
Als dit er al bij staat: te koop zoals hij er staat! voor een meeneemprijsje van € 3995,-
(vooral met dat uitroepteken) komt dat bij mij over, dat je maar garantie krijgt tot aan de stoeprand. :Y
 
Als dit er al bij staat: te koop zoals hij er staat! voor een meeneemprijsje van € 3995,-
(vooral met dat uitroepteken) komt dat bij mij over, dat je maar garantie krijgt tot aan de stoeprand. :Y

kan me er wel iets bij voorstellen, motorcenter doet normaal helemaal niets met hd's,
hoofdzakelijk jappen en apprillia. dus zal wel inruilert zijn geweest waar ze snel vanaf wilden
 
Zij reageerden ook heel raar toen wij hen belden....

Ik ken de zaak verder niet, maar de eerste indruk was heel slecht.
Ik vertrouw ze voor geen meter.
 
ik heb er nooit iets gekocht geloof ik, maar staat hier in de buurt verder echt goed aangeschreven dacht ik hoor,

beter dan div, zaken die dichterbij liggen.
 
Nette Sportster, zie topic " te koop" in Maldegem, buurt van Brugge, aan de grens met Zeeland.
Poster:[+] 82dt
ReplierOfflineGeplaatst op vrijdag 22 december 2006 20:41
Citeer berichtBekijk berichtVoeg toe als favorietRapporteerAvondland, Stand And Defend!

Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:306
Reg. datum:26 apr. 2004
Locatie:Adegem, BELGIEIk ga deze foto's posten. De motor is van m'n nonkel. De motor is echt in heel goede staat. Kijk maar op de foto's.

Deze afbeelding is 640 bij 427 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het orginele formaat.

Ik zal zo vlug mogelijk eens de gegevens posten, zoals de km-stand en dergelijke. Hij heeft er nooit kosten aan gehad, hij doet hem weg omdat hij een nieuwe motor op het oog heeft.
 
bedankt Freddy Ultra!!!
wij verkopen de moto voor mijn nonkel; je mag me mailen op kwinten.bottelb@pandora.be voor meer info
 
Nette Sportster, zie topic " te koop" in Maldegem, buurt van Brugge, aan de grens met Zeeland.
Poster:[+] 82dt
ReplierOfflineGeplaatst op vrijdag 22 december 2006 20:41
Citeer berichtBekijk berichtVoeg toe als favorietRapporteerAvondland, Stand And Defend!

Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:306
Reg. datum:26 apr. 2004
Locatie:Adegem, BELGIEIk ga deze foto's posten. De motor is van m'n nonkel. De motor is echt in heel goede staat. Kijk maar op de foto's.

Deze afbeelding is 640 bij 427 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het orginele formaat.

Ik zal zo vlug mogelijk eens de gegevens posten, zoals de km-stand en dergelijke. Hij heeft er nooit kosten aan gehad, hij doet hem weg omdat hij een nieuwe motor op het oog heeft.

En bedankt voor de zoveelste totaal zinloze post, en bij deze, geen gelukkig nieuwjaar...
 
Laatst bewerkt:
En bedankt voor de zoveelste totaal zinloze post, en bij deze, geen gelukkig nieuwjaar...

deze lenen
full

 
Terug
Bovenaan Onderaan