gixxer1100turbo's streetfighter

gixxer1100turbo

MF veteraan
2 apr 2006
1.286
25
Hierbij ook maar even een plaatje van mijn motor.
Dit is de motor die Boneless Jeroen's turboxjr regelmatig heeft vernedert,lol.

Voor komend jaar heb ik het rijwielgedeelte aangepakt.....

full
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit :}

(off topic wat is er eigelijk met dat bandit blok gebeurd
die je van mij gekocht had )


Hoi Raymond :W

het blok is sinds dat ie gekocht is in een langdurig project beland.Nu is er ongeveer 500 km mee gereden en gaat de motor weer uit elkaar.Dit keer om het frame te laten poedercoaten (net als jij nu hebt :P )

Hier heb je een plaatje om je hartzeer wat te verzachten :+
full
 
Eigenlijk kan deze foto niet , er staat een Ch****er achter of gaat dat een volgend project worden????????????
 
De motor is van een vriend van mij (met heeeeeel veel geduld,is al 2-3 jaar aan het werk ermee :( ) en de chopper is een gare roestbak gekocht voor een kratje bier met de intentie om op te kalefateren........tsja _O-
 
Voor komend jaar heb ik het rijwielgedeelte aangepakt,gewoon om te kijken of ik de "snelle jongens" van de plaatselijke motorclub ook in de bochten wat beter bij kan houden...

Dat ga je waarschijnlijk dan alleen maar redden met hele,hele lichte wielen en heel,heel duur veer- en dempingswerk.
EN large cojones ..... maar die heb je geloof ik al. 8-)
 
Hierbij ook maar even een plaatje van mijn motor.
Dit is de motor die Boneless Jeroen's turboxjr regelmatig heeft vernedert,lol.

Voor komend jaar heb ik het rijwielgedeelte aangepakt,gewoon om te kijken of ik de "snelle jongens" van de plaatselijke motorclub ook in de bochten wat beter bij kan houden...

[afbeelding]


hee richard lul niet zo dom :+ jij weet net zo goed als mij dat mij xjr oppermachtig is aan jou gsx,je ......................... waarom kon je mij dan niet bij houden op de rechte stukken????? lol (laat staan de bochten) :] :] .en nu een extra korte achterbrug er in en nu als smoes gebruiken...........ik kan het voor wiel niet aan de grond houden :+ :+ .
zal met oud en nieuw wel ff een brokkie carbid in je reet drukken :Y _O- .
en berg je vriendinnetje maar op lol O-) O-) O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan