Motorsport jaarboeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fazerman

Ex-ZAC#167
28 feb 2002
5.255
626
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik heb hier nog een stapeltje overcomplete motorsport jaarboeken
Gaat om de jaargangen '85, '86, '87, '88, '89, '90, '91 en 2000 van "Het Wegraceboek" door Hans van Loozenoord in nette staat.
In de boeken een jaaroverzicht van de GP-races (WK), EK, WK-Endurance, Nationale kampioenschappen en in de laatste paar ook een overzicht van de WK Superbikes.
Fotografie deels kleur, deels zwart/wit.
De jaargangen '85, '86 en 2000 zijn hardcovers, de andere paperbacks:?
Op de jaargangen '88 en '91 laat rechtsonder het geplastificeerde laagje iets los, verder zijn ze allemaal netjes, geen scheuren of missende bladzijden o.i.d. !
Prijs €10/deel of €60 voor alles (exclusief verzenden !)
full

 
ik zal er eerlijk over zijn: ze zijn erg duur ! op MP staan ze vaak voor de helft.. desondanks toch succes met de verkoop !!

Je eerlijkheid word gewaardeerd maar weggeven kan ik ze altijd nog....
Ik vind ongeveer €7,50 per deel (€60:8) als je ze allemaal neemt wel meevallen :? , jij weet ze dus voor €3,75 te vinden op marktplaats :? zo goedkoop heb ik ze nog nooit gezien.
Als ze de vraagprijs opleveren is het al minder dan de helft van wat ze gekost hebben en ze zijn (op twee dus na) allemaal in zeer nette staat en een heel aantal opeenvolgende en geen losse...
 
Laatst bewerkt:
Duur raceseizoen voor de boeg? :+

Niet zo duur als jij :P
Hoop voor jou dat jouw verkoop/plan lukt, stiekem was de nieuwe R6 ook mijn droommotor voor afgelopen jaar maar hij kwam bij mij niet op mijn pad voor de goede prijs, niet dat mijn rr een straf is natuurlijk :]
Maarre, jij zoekt dus niks te lezen zolang je niks verkocht hebt begrijp ik :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan