Weer een H-D project

mike1235

Die hard MF'er
26 mei 2006
368
0
Oss
Fram naar de spuiter samen met de tank en spatborden alle onderdelen zijn inmiddels aan gekomen uit de USA nu nog het spuit werk klaar en dan bouwen maar.
full
 
donker en licht blauwe vlammen met pinstriping langs de vlammen komt morgen vroeg van de spuiter
 
zo is weer genoeg geweest voor vandaag motor versnelings bak en stroom
full
 
Ja Ja hier komt weer wat vandaag heb ik de voorvork ,achterbrug achterwiel en achterscherm gemonteerd
full
 
en het achterscherm ,Morge gaa ik het motorblok en de versnelingsbak en achterwiel in een rechte lijn zette dus wijnig zichtwerk,maar wel mooi werk ik moet wel opschieten wandt heb nog 3 dagen en dan is de vakantie voorbij (let maar niet op de schrijf fouten die er wel eens in kunnen zitten kan er ook niks aan doen) ;)
full
 
en het achterscherm ,Morge gaa ik het motorblok en de versnelingsbak en achterwiel in een rechte lijn zette dus wijnig zichtwerk,maar wel mooi werk ik moet wel opschieten wandt heb nog 3 dagen en dan is de vakantie voorbij (let maar niet op de schrijf fouten die er wel eens in kunnen zitten kan er ook niks aan doen) ;) [afbeelding]

wat schrijffouten betreft hier nog een
maar er ziten zeikers hier die vallen overal over
meschien is het zeikers of zijkers het zal me wat
ze weten wat we bedoelen
hij is vet vet hoooooooooooooor
 
Ja weed klopt ik zeg altijd maar je kunt maar ergens geod in zijn,,, Ik in iedergeval niet in schrijve.

Het is inderdaat geen goedkoop project maar ja ik hoef het niet te betalen is voor een goede vriend van mij dit is de vierde die ik zo verbouw en ik dagt het is mischien wel leuk op dit zo in dit Forum te laten zien
 
wat schrijffouten betreft hier nog een
maar er ziten zeikers hier die vallen overal over
meschien is het zeikers of zijkers het zal me wat
ze weten wat we bedoelen
hij is vet vet hoooooooooooooor
_O- :^ mee eens, daarom heb ik ook een voorbehoud opgenomen in mijn sig :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan