Weer een H-D project

Met of zonder spelfouten (kan ons allemaal wel eens gebeuren),
een wel heel knap staaltje werk!

Ziet er heel mooi uit!

Mooi zo te volgen.
 
zo alles uitgelijnd motor bak en wiel loopt weer als een trijn . Luchtfilter en dan even de tank er op en we gaan weer verder met het stuur te maken
full
 
tank er weer af zodat ik het stuur goed kan meten hoe de handrempomp er opkomt wand het stuur word zo dik dat ik het remresvoir niet op de normale manier op het stuur kan bevestigen zodoende moet ik een stuk weg slijpen zoals ik aan heb gegeven met de rode pijl dan af lassen en late verchromen dit duurt lang tussen de 6 en 12 weken maar we zetten er zolang een ander stuur op
full
 
Morge gaan we een stroomdag doen zodat alles weer werkt .zolang een Nood stuur er op met alle stroom voozieningen, Stroom uit het stuur doe ik met anp stekkers en als het nieuwe stuur klaar is moet toch alles weer los en dan ga ik alles solderen ,het alarm er op en de koplamp en als het lukt morgen de uitlaat :Z :Z :Z :Z ;)
 
mag ik eens uit pure onbeleefde interesse wat zoiets kost nou eigenlijk kost?

Nogmaals respect voor je vakmanschap ;)
 
Boos welke kosten bedoel je die van de Motor of bedoel je het maken van een stuur.
Het maken van een stuur is al duur zo ben je al voor het verchromen €165,00
kwijt dan nog het buigen voorbewerken voor het verchromen en materiaal dan kun je al op een hand tellen dat zoon stuur niet goetkoop is maar ja dan hebje wel zoals dat mooi heet een Handmade stuur waar je de lassen niet van ziet zoals bij die andere sturen die je zo 1000 in een dozijn kan koppen kijk maar eens naar het voorbeeld heb ik ook zelf gemaakt als jullie intressen hebben kan ik van dit stuur ook foto's laten zien hoe ik het gemaakt heb
full
 
ik doelde naar de motor als geheel idd. Uit pure interesse. Kvindut ook wel interessant om te zien hoe je zo een stuur maakt :Y
 
Morge gaa ik het motorblok en de versnelingsbak en achterwiel in een rechte lijn zette dus wijnig zichtwerk,maar wel mooi werk
hoe gaat dat in z'n werk?
heb je daar speciale apparatuur voor nodig?

mooi project, by the way.
 
Laatst bewerkt:
waar heb ik speciale apparatuur voor nodig weet niet wat je bedoeld Wees
 
Ja dat klopt met een laserstraal van het eene punt naar het andere punt maar dat teld alleen voor het rijwielgedeelte maar niet voor het motorblok en versnelingsbak maar je ziet snelgenoeg of alles goed staat aan je beld aandrijving als je een paarkeer draait aan het achterwiel en de beld blijft mooi op de zelfdeplaats blijft op de poelie dan is het perfekt en meten is weten
 
zo weer veel gedaan vandaag heb er hulp bij gekregen heb de bedrading in het stuur getroken koplamp er op en de uitlaten er op nu nog wachten op het nieuwe rizers en dashboard en ook nog nieuwe alu handgrepen van PRO1 stuur nog verchromen en dan istie klaar
full
 
nood stuur er op zodat we kunne kijken hoe het staat en dat ik kan gaan proef rijden
full
 
Tank's er weeeeeeeeeeer af en de bedrading vast maken en kijken of alles het doet
full
 
ik heb weer geluk alles doet het weer zelfs het rem en achterlicht ... na een kleine dag puzelen ;)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan