quote:[J]ori[A] schreef op 08 maart 2010 @ 16:04:
Memorabele foto, gaaf!
En wat zat men dicht aan de baan!
quote:Adriano schreef op 09 maart 2010 @ 16:32:
[...]
Zekers ken ik André, die had een originele Suzuki 500 4 cil 2 takt racer en reed daarmee de Vlaardingsedijk op en neer. Ik maakte vrijwel dagelijk een praatje met hem in zijn werkplaats op de Noorddijk. Volgens mij staat die racer daar nog.
Ik was er bij dat Andre overleed, reanimeren hielp niet meer, rot moment in mijn leven
quote:fastfreak schreef op 09 maart 2010 @ 21:50:
Dre,
ik mis m enorm !
Maar leuk om er( zo traag) achter te komen dat jij hem ook kende !
groet, Freek
quote:Adriano schreef op 09 maart 2010 @ 23:23:
[...]
Dan moet je mij ook wel kennen, ik was die wijkagent, in iedergeval heeft mijn broer je naam regelmatig laten vallen, die kwam ook vaak bij Dre. Ik heb jaren met zijn broer Arie gevoetbald in het roemruchte veteranenteam van Excelsior-M.
quote:fastfreak schreef op 10 maart 2010 @ 00:12:
ja, ik start net mn computer weer op en zei daarvoor nog sukkel tegen mezelf .........![]()
cordia
, tis dan middernacht ,maar eindelijk wakker !!
Sportieve broertjes !Arie kon prof worden toch !?
quote:fastfreak schreef op 08 maart 2010 @ 23:23:
zeg Adriano , de eerste stad a/d waterway dat is Slamuis ! .... dan moet je Andre v/d Sar (RIP) kennen en mij dan eigenlijk ook (Sar was beruchter) ,geboren en getogen daaroo
quote:gerrit1957 schreef op 10 maart 2010 @ 08:07:
[...]
Was dat Familie van Martin van de Sar en André klinkt bij mij ook bekend.
quote:gerrit1957 schreef op 10 maart 2010 @ 08:32:
Nou weet ik het , ik woonde in Vld en .........
quote:fastfreak schreef op 10 maart 2010 @ 16:48:
Hahahaha
ja dat waren de maassluizers die af en toe een oogjedichtknepen !!, maar daar hadden ze in Vlaardingen natuurlijk niks mee ! dus ik ben wel eens achterlangs langs de waterweg over het grind met de TZ met open carbs een retourtje maassluis genomen omdat de heren ons zochten
was werkelijk ideaal om ff af te stellen en in te rijden, maar menig braaf automobilist heeft daar een lichte hartverzakking opgelopen omdat Sar daar toevallig ff voorbij kwam .........
Tja en Dre was een beetje stout !maar met veel Humor en principes!, De pliessie heeft er wel eens troubles mee gehad en vise versa , daar gingen ook de mooiste verhalen over in de rondte .
![]()
Wat dat betreft zijn we niet eens zo heel erg off topic !
quote:ZX636beest schreef op 06 januari 2010 @ 18:09:
1984
Zittend op de Hoofdtribune was ik getuige.
Het waren meer rondjes(6/7) voor hij uitviel,uitgevallen rijdend op een 5de plaats achter die 3 cilinder Honda's en die Yammie van Lawson.
Spencer viel ook uit,nadat hij de rest binnen 2/3 rondjes compleet zoek wist te rijden:}:}:}:}:}:}
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1