Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk das prima geregeld samen met je broertje!

Ben al wel in het bezit van een pak alleen is geen leer en dat wil ik wel graag hebben. Ik weet ook wat ze kosten heb al wel wat rond gekeken,hoop ergens tegen leuke aanbieding aan te lopen. Beurs ga ik ook zeker even kijken!

Motorrijden is een erg leuke hobby ja, niet de goedkoopste maargoed dat nemen we maar voor lief :)

Wat studeer je eigenlijk ?

Zeker goed geregeld. Hij heeft net zijn zxr400 verkocht, dus rijden kan hij toch niet.
Via marktplaats heb ik een emailadres waar je tegen redelijk goede prijzen kleding kan aanschaffen. Zelf heb ik al contact opgenomen, en wat prijzen doorgekregen.

Deze email heb ik ontvangen:

________________________________________________________________

Motorkleding (lederen Combi's en handschoenen) van de volgende merken: Arlen Ness, Berik, Grid
Prijzen van Combi's varieeren tussen 840 en 520 euro adviesprijs, (ik moet navragen voor welke prijs ik ze kan leveren)
Handschoenen van Berik (zie bijlage voor foto) adviesprijs 90 euro
Handschoenen van Jopa, afhankelijk van je eisen tussen de 75 euro (carbon) en 30 euro (zomer), mijn prijs resp. tussen de 59 en 24 euro

Motorlaarzen van SIDI
Sidi heeft een drietal racelaarzen in de aanbieding:
Vertigo Corsa 329 euro adviesprijs, mijn prijs 259 euro
Vertigo 229 euro adviesprijs, mijn prijs 179 euro
B2 189 euro adviesprijs, mijn prijs 149 euro

Helmen van AGV
prijzen varieeren tussen 600 en 200 euro adviesprijs, ik kan deze leveren voor resp. 479 tot 159 euro.
Model Airtech komt qua prijs het best in de buurt van uw wensen (zie bijlage voor foto)

_______________________________________________________________________

Eerst de prijzen op de motorbeurs utrecht bekijken, en als het daar cheaper is schaf ik het daar aan. Eerste keer dat ik naar utrecht ga, dus weet de prijzen nog niet echt.

Als je interesse hebt, dan moet je me even emailen. Dan zorg ik dat je het emailadres van deze verkoper krijgt.

Ik zit op de HES in Amsterdam, en doe daar Trade Management Asia. Het is een International Management opleiding, maar dan gericht op Azie.
En jij
 
Vanavond gaat ie eronder.. mét of zonder hulp.
Bij Nijeveners in de klas gezeten?
Noem es namen :P

Goedzo ! Ding zit eronder in 5 min!

Noem eens namen...is ook alweer tijdje trug hoor :P Nico ken ik nog en hij had ook een broer, zijn naam was Gerjo volgens mij....waren wat van die alternatieve jongens. Achternaam weet ik zo niet meer.
 
Zeker goed geregeld. Hij heeft net zijn zxr400 verkocht, dus rijden kan hij toch niet.
Via marktplaats heb ik een emailadres waar je tegen redelijk goede prijzen kleding kan aanschaffen. Zelf heb ik al contact opgenomen, en wat prijzen doorgekregen.

Deze email heb ik ontvangen:

________________________________________________________________

Motorkleding (lederen Combi's en handschoenen) van de volgende merken: Arlen Ness, Berik, Grid
Prijzen van Combi's varieeren tussen 840 en 520 euro adviesprijs, (ik moet navragen voor welke prijs ik ze kan leveren)
Handschoenen van Berik (zie bijlage voor foto) adviesprijs 90 euro
Handschoenen van Jopa, afhankelijk van je eisen tussen de 75 euro (carbon) en 30 euro (zomer), mijn prijs resp. tussen de 59 en 24 euro

Motorlaarzen van SIDI
Sidi heeft een drietal racelaarzen in de aanbieding:
Vertigo Corsa 329 euro adviesprijs, mijn prijs 259 euro
Vertigo 229 euro adviesprijs, mijn prijs 179 euro
B2 189 euro adviesprijs, mijn prijs 149 euro

Helmen van AGV
prijzen varieeren tussen 600 en 200 euro adviesprijs, ik kan deze leveren voor resp. 479 tot 159 euro.
Model Airtech komt qua prijs het best in de buurt van uw wensen (zie bijlage voor foto)

_______________________________________________________________________

Eerst de prijzen op de motorbeurs utrecht bekijken, en als het daar cheaper is schaf ik het daar aan. Eerste keer dat ik naar utrecht ga, dus weet de prijzen nog niet echt.

Als je interesse hebt, dan moet je me even emailen. Dan zorg ik dat je het emailadres van deze verkoper krijgt.

Ik zit op de HES in Amsterdam, en doe daar Trade Management Asia. Het is een International Management opleiding, maar dan gericht op Azie.
En jij

Helm en handschoenen heb ik al, enkel nog schoenen en pak. Heeft hij ook iets van een plek waar je de pakken kunt bekijken en passen ? Voor 500 euro heb je al een prima pak, was 2 week trug nog bij Gebben motoren in Rogat en hadden ze een mooie MQP combi voor 499.

Ben ook erg benieuwd naar Utrecht, of er nou ook echt koopjes zijn.

Ik doe nu Commerciële economie aan de Hanze Hogeschool in Groningen, super gezellige stad en altijd wel een feestje *O*
 
Goedzo ! Ding zit eronder in 5 min!

Noem eens namen...is ook alweer tijdje trug hoor :P Nico ken ik nog en hij had ook een broer, zijn naam was Gerjo volgens mij....waren wat van die alternatieve jongens. Achternaam weet ik zo niet meer.

Nico en Gerjo..... géén idee! :+
Schiet lekker op met mij...
 
Daar had deze slimmerik dus niet aan gedacht |(

en wedden dat et weer NA de 11de is B|

dat geluk heb ik nou al een paar keer gehad |( '(

Ik ga wel al het mogelijk proberen om 17 juli naar assen te gaan :Y *O* })

schijnt best wel een interessant stukje asfalt te zijn om op te toeren O-)
 
Laatst bewerkt:
en wedden dat et weer NA de 11de is B|

dat geluk heb ik nou al een paar keer gehad |( '(

Ik ga wel al het mogelijk proberen om 17 juli naar assen te gaan :Y *O* })

schijnt best wel een interessant stukje asfalt te zijn om op te toeren O-)
Uhm, anderhalve week, dus na de 20ste is ook goed :? Of ga ik weer wat missen |(

Het oude Assen was echt wel een lekker stukkie, het nieuwe moet ik nog proberen :Y
Maar ik wil nog veel meer -O-
 
Uhm, anderhalve week, dus na de 20ste is ook goed :? Of ga ik weer wat missen |(

Het oude Assen was echt wel een lekker stukkie, het nieuwe moet ik nog proberen :Y
Maar ik wil nog veel meer -O-

na de 24ste geloof ik :Y ,moet effe kijken wanneer die oefening precies is afgelopen

We hebben na een oefening standaard 2 tot 3 dagen onderhoud waar dus ook geen vrij kan worden genomen

nog effe spammen trouwens :P })

Black1098RedFrame.jpg


:9~ :} :9~ :}
 
Laatst bewerkt:
Ze is echt prachtig :9~ :}

Jammer dat ik geen geld genoeg heb voor 2 motor's '(

de 1098 zoals deze (zo wil ik hem hebben :P ) als toerbrommer
en de 750 als boodschappen motor })
Toerbrommer |( -> Scheurijzer :Y
Boodschappenmotor met mandje voorop en fietstassen achterop :X
Je hebt het hier wel over de enige echte Superbike, jah B| Ga je keyboard spoelen, die ranzige taal tijp je maar ergens anders B|

Ik lijk m'n moeder wel :X |(

Tijd voor een bakkie koffie :W
 
Toerbrommer |( -> Scheurijzer :Y
Boodschappenmotor met mandje voorop en fietstassen achterop :X
Je hebt het hier wel over de enige echte Superbike, jah B| Ga je keyboard spoelen, die ranzige taal tijp je maar ergens anders B|

Ik lijk m'n moeder wel :X |(

Tijd voor een bakkie koffie :W

_O-

:+

:W
 
Ik heb ook pas sinds juni mijn vliegbrevet, ook ik rij op een gixxer 750 srad. Dus denk dat wij wel gezellig samen kunnen rijden daaro! Lees gewoon ff mee op gixxermeeting topic, zijn meerdere mensen die niet zolang hun rijbewijs hebben. Daar kan je veilig rijden, (geen vangrails, koekblikkers, lantaarnpalen, flitskassa) je eigen rijvaardigheid bijschaven en je motor leren kennen. Ik heb mijn bike pas sinds december, nog geen 100 km op gereden dus ik ben ook een beginner.

Ik zie je in zandvoort rene!

Wat denken jullie BBBrian en René, mag ik bij jullie clubje... ;) Als beginners, hehe. 8-) Dus overige starters, meld je aan :P

Als ik mee ga tenminste... -O-
 
Wat denken jullie BBBrian en René, mag ik bij jullie clubje... ;) Als beginners, hehe. 8-) Dus overige starters, meld je aan :P

Als ik mee ga tenminste... -O-

Hey je weet, iedereen is welkom. Maar dan moet je wel ingewijd worden heh? Een rondje zandvoort met een ketting om je enkel, bevestigt aan een motor en hangen maar!
(coureur mag je zelf uitkiezen, zo zijn we dan ook wel weer :] )

Trouwens, de eerste 10 meter mag je proberen achter de bike aan te rennen als het lukt.

Als je het overleeft mag je kiezen wat je gaat drinken:
- Liter benzine
- Liter koelvloeistof
- Liter remvloeistof (aanrader!!)

Als je hierna nog een kan rijden, dan hoor je erbij!
Welcome dude!

Schrijf je gewoon in, ik doe het deze week nog. 2 motormuisvrienden gaan waarschijnlijk ook nog mee, dus daar wacht ik op.
 
Hey je weet, iedereen is welkom. Maar dan moet je wel ingewijd worden heh? Een rondje zandvoort met een ketting om je enkel, bevestigt aan een motor en hangen maar! Ow, dus daarom leer verplicht!!! _O-
(coureur mag je zelf uitkiezen, zo zijn we dan ook wel weer :] )

Trouwens, de eerste 10 meter mag je proberen achter de bike aan te rennen als het lukt.

Als je het overleeft mag je kiezen wat je gaat drinken:
- Liter benzine
- Liter koelvloeistof
- Liter remvloeistof (aanrader!!)

Als je hierna nog een kan rijden, dan hoor je erbij!
Welcome dude!

Schrijf je gewoon in, ik doe het deze week nog. 2 motormuisvrienden gaan waarschijnlijk ook nog mee, dus daar wacht ik op.


Vriendelijk van je, maar ik denk dat jij ingewijd zal gaan worden...? Gezien jij korter motor rijdt... hehe. }) (wel een hele maand en 900 km, haha wat een verschil! _O- ) Maar zonder dollen... Lijkt me echt errug vet!

We will see! En anders komen er vast nog wel een paar meetings *D
 
Laatst bewerkt:
Ja top groepje hier merk ik wel :Y

Ik zal er nog eens over nadenken wat ik ga doen, in het voorjaar ga ik ook nog VRO cursus volgen aangezien mijn pa dat wel een goed idee vind. Ik ga ervan uit dat ik daar ook wel het 1 en ander leer.

Zag ook dat leren kleding verplicht is op zo'n dag, heel begrijpelijk natuurlijk maar heb nog geen leren pak. Het is de bedoeling om die nog aan te schaffen maar dat is nogal een flinke uitgave voor een student ;)

Laat ik zo zeggen, als ik niet kom rijden dan kom ik wel kijken! Lijkt me tof om de gezichten bij de namen eens te zien.


Ik heb nog een leren pak tekoop DIFI type assen (zilver/wit/zwart) ik ben toch nog iets groter geworden dus hij is net aan de krappe kant heb een maat groter nu. Dus heb deze over voor een leuk prijsje als je interesse hebt hoor ik het wel.

de link van het pak is

DIFI leren combi pak mt:52 (type Assen)
daar staat hij tekoop. info staat erbij vraagprijs is beetje hoog dus doe maar goed bod... :) komen we wel aan uit want hij hangt er nu ook alweer een jaar .... moet wel weg zeg maar

Hoor het wel
 
Hey je weet, iedereen is welkom. Maar dan moet je wel ingewijd worden heh? Een rondje zandvoort met een ketting om je enkel, bevestigt aan een motor en hangen maar!
(coureur mag je zelf uitkiezen, zo zijn we dan ook wel weer :] )

Trouwens, de eerste 10 meter mag je proberen achter de bike aan te rennen als het lukt.

Als je het overleeft mag je kiezen wat je gaat drinken:
- Liter benzine
- Liter koelvloeistof
- Liter remvloeistof (aanrader!!)

Als je hierna nog een kan rijden, dan hoor je erbij!
Welcome dude!

Schrijf je gewoon in, ik doe het deze week nog. 2 motormuisvrienden gaan waarschijnlijk ook nog mee, dus daar wacht ik op.

Waar is de liter bier dan ?? Weet niet wat jullie drinken maar jou opties lijken me nix hoor :P
 
Wat denken jullie BBBrian en René, mag ik bij jullie clubje... ;) Als beginners, hehe. 8-) Dus overige starters, meld je aan :P

Als ik mee ga tenminste... -O-

Van mij mag je, 1 grote familie hier ;) ! Alleen ik weet nog niet of ik mee ga rijden op het circuit, wanneer de datum goed valt kom ik sowieso ff kijken en posen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan