Dit onderwerp is gesloten.
quote:Nosmo King schreef op 13 januari 2007 @ 14:55:
[...]
We verwachten wel foto's
Edit: van de motoren op de show, niet van dat gratis parkeren he (voordat er iemand bijdehand gaat doen)

quote:Stray schreef op 13 januari 2007 @ 15:01:
Hier nog wat nieuws over het wegenvignet:
http://www.ad.nl/binnenland/article986353.ece
Het betreft dus personenauto's. Dus met de motor kan je nog steeds naar het zuiden zonder extra kosten.
quote:Stray schreef op 13 januari 2007 @ 15:03:
[...]
Ik neem zeker een fototoestel mee, maar ik hoop maar dat ik uiteindelijk foto's ga hebben, want ik heb problemen met mijn flashkaart.
Net nog wat nieuwe foto's genomen van de motor, blijkt bijna de helft corrupt te zijn.
quote:Nosmo King schreef op 13 januari 2007 @ 15:58:
[...]
Jullie hebben dus ook vrouw als minister van Mobiliteit net als wij een op Verkeer en Waterstaat. Waarom doen onze regeringen dat toch, waarom een vrouwen op een post waar ze absoluut geen affiniteit mee hebben.Zet toch eens een echte vent met zijn motorhart op de juiste plek, op die o zo belangrijke post.
![]()
In Duitsland hebben ze wel een man, daar kun je tenminste nog vlammen op de snelweg, en kijk maar eens wat hij 18 december 2006 gezegd heeft.
De Duitse minister van Verkeer, Wolfgang Tiefensee, voelt niets voor de invoering van een speciaal vignet, zoals in Oostenrijk of Zwitserland. Hij wijst ook het heffen van tol af.
quote:Stray schreef op 13 januari 2007 @ 15:58:
Vandaag eindelijk ook eens mijn kneepads kunnen plaatsen:
[afbeelding]
quote:Onewheel schreef op 13 januari 2007 @ 16:12:
Net op de vakantiebeurs geweest....wat een drukte![]()
![]()
Wel weer leuke ideeen opgedaan van hele foute bestemmingen, waaronder Autralie/Niew Zeeland, de mooiste eilanden in de Stille Ocean, Afrikatours etc![]()
![]()
Dat wordt weer lastig kiezen dit jaar![]()
quote:
quote:Stray schreef op 13 januari 2007 @ 15:01:
Hier nog wat nieuws over het wegenvignet:
http://www.ad.nl/binnenland/article986353.ece
Het betreft dus personenauto's. Dus met de motor kan je nog steeds naar het zuiden zonder extra kosten.
quote:Bladerummer schreef op 13 januari 2007 @ 11:39:
[...]
Heb idd eens gehoord dat er snelheidscontroles gehouden zijn

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1