ik weet het niet meer, hulp nodig in Rdam

pjp

MF veteraan
21 jun 2005
1.042
0
Gasten,

Ik weet het niet meer met die vs 700 intruder van mij. Ik krijg hem met geen mogelijkheid gestart en heb niet genoeg technische bagage om het op te lossen. Ik heb dus hulp nodig -O-


Op het dash branden al mijn lampjes. Ik heb dit eerder gehad en toen ging het vanzelf over, maar dat kan natuurlijk niet goed zijn.
Mijn accu lijkt ok, licht brand gewoon. Hij geeft dus helemaal geen teken van leen verder, slaat niet over etc.
Het enige probleem wat ik met mijn trudy verder heb is dat mijn radiator een beetje lek is, maar dat kan er toch niets mee te maken hebben?

Gasten dit is dus een smekbede: Help mij en wordt mijn idool :} :} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Gasten,

Ik weet het niet meer met die vs 700 intruder van mij. Ik krijg hem met geen mogelijkheid gestart en heb niet genoeg technische bagage om het op te lossen. Ik heb dus hulp nodig -O-


Op het dash branden al mijn lampjes. Ik heb dit eerder gehad en toen ging het vanzelf over, maar dat kan natuurlijk niet goed zijn.
Mijn accu lijkt ok, licht brand gewoon. Hij geeft dus helemaal geen teken van leen verder, slaat niet over etc.
Het enige probleem wat ik met mijn trudy verder heb is dat mijn radiator een beetje lek is, maar dat kan er toch niets mee te maken hebben?

Gasten dit is dus een smekbede: Help mij en wordt mijn idool :} :} :} :} :} :}


heb je een multimeter? Meet dan de bekabeling naar je igniter door en kijk of die misschien überhaupt niet kapot is
 
Dus ook geen startmotor die draait?

Dan zou je toch bij je elektrische circuit moeten kijken denk ik.
 
Heb je je accu al gemeten? Misschien wel genoeg om lampjes te laten branden maar niet genoeg kracht om em aan te slingeren?
 
Startmotor draait niet rond, heb helaas geen multimeter (ik weet het amateurtje)
Als ik startkabel gebruik gaat de startmotor ook niet rond.
 
Als de startmotor niet ronddraaid, dan zal je moeten kijken naar de jiffy-schakelaar, dodemansknop, startonderbreker, alarm...
 
Zie WPH

Onder het handvat waar je koppelingshandle aan zit zit aan het vlakke stuk een plaatje aan de onderkant, wat vast zit met twee kleine schroefjes, plaatsje is ca 2,5 cm lang en 8 mm breedt.
Verwijder deze, pas op dat de veer niet wegspringt
Trek het plaatje eruit, en verwijder de groene aanslag en monteer alles weer terug en probeer het opnieuw
 
Als de startmotor niet ronddraaid, dan zal je moeten kijken naar de jiffy-schakelaar, dodemansknop, startonderbreker, alarm...

Jiffy is uit maar dan kan ik normaal gesproken gewoon starten, dus check
dodemansknop (dat gebeurt je maar 1 keer B| ) dus check
alarm nvt

Hoe kan het dat de startmotor zelfs met startkabels niet wil draaien?
 
Een startkabel is hetzelfde als een volle accu. :)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zou Hulzie wel eens gelijk kunnen hebben. Beurt vaker...

Als je de motor start moet je de koppeling inknijpen, er zit dus een beveiliging op. Als die niet werkt beurt er dus nix. Ik denk dat je het advies van Hulzie maar ter harte moet nemen.
 
Thx Hulzie ga ik naar kijken!
@ Kanarie: dus dan zou mijn startmoter moeten overgaan?
@Hans_CBR: accuklemmen zitten goed, geen klik, helemaal niets
 
Dat klopt allemaal dat die startmotor 0,00 doet
We intresant kan zijn om te weten waar je je startkabel aansluit, doe er wel voorzichtig mee, je blaast er startmotoren mee op A 450€

Maar een intruder heeft een 6 tal startonderbrekers, als 1 van deze 6 vervuild is zal ook je startrelais geen "klik" zeggen
 
Laatst bewerkt:
Je zal de beveiligingen na moeten lopen welke je startproces verhinderen.
Wat Hulzie zegt is idd ook een goeie optie om na te lopen.
 
Hulzie, dank voor je input, ik ga eens kijken naar de koppeling onderbreker, welke andere moet ik op letten?
Startkabels: zwart op het frame en rood met een schoevendraaier tegen de pol op de accu(tegen de schoef). Kan er anders niet bij.
 
Als je er niet uit komt, en geen WPH hebt, mail me dan, dan kun je bij mij de service manuel downloaden ik heb um van alle versie's
Ik ga zo naar mijn werk, morgen vroeg lees ik mijn mail pas weer

In die service manuels staan die punten n.l. en heb zelf tig tal intruders gehad
 
Laatst bewerkt:
Als je er niet uit komt, en geen WPH hebt, mail me dan, dan kun je bij mij de service manuel downloaden ik heb um van alle versie's
Ik ga zo naar mijn werk, morgen vroeg lees ik mijn mail pas weer

In die service manuels staan die punten n.l. en heb zelf tig tal intruders gehad


THX!!!!! Ga eerst zelf proberen, moest ik vroeger van mijn moeder ook, maar als ik de WPH nodig heb laat ik het weten! :}
 
Heb eea bekeken en nu 'tikt' de motor wel als ik wil starten, dus toch de accu?
 
Terug
Bovenaan Onderaan