Midichoppers

16 jarigen op choppers

  • is niks

    Stemmen: 11 78,6%
  • goed plan

    Stemmen: 2 14,3%
  • mwahhh

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
en zo'n ding heeft een kenteken beweer jij, doe es zo'n kenteken dan, wil ik ff op de rdw site kijken hoe dat dan wel zit want ik geloof er geen reet van....
 
Op wat voor kenteken mogen deze choppers rijden eigenlijk? een motokenteken of bromfiets (dus zonder rijbewijs)
Sorry, ben te lui om op de site te kijken als het daar vermeld staat :o
 
Even een quote van je eigen site:
De Bigtwin 50 is niet toegelaten op europese wegen maar is uiterst geschikt voor eigen terrein of bijvoorbeeld campings/bungalowparken. De V twin is een sublieme motor, alles is uitgevoerd in metaal en de tweede uitlaat is aanzuigbuis voor het luchtfilter. De Bigtwin loopt ong. 50km/h.

De Spider is een 110 cc motorfiets die dezelfde doeleinden nastreeft als de Big twin, deze machine is een perfecte kopie van de Black widow chopper van OCC choppers in Amerika. Deze motorfiets leent zich buiten het gebruik op campings en priveterreinen ook bijzonder als blikvanger in winkel of kroeg. Topsnelheid van de Spider is ong. 70km/h
Wil je er nog een paar?
 
Laatst bewerkt:
he`scotty beam me up
full
 
Ken wel iemand die een "brommer" choppertje heeft gekocht. Komt uit China en ziet er uit als een chopper... :r
Heeft een bromfietskenteken en typegoedkeuring......ik vraag me af...hoe kenne ze het make voor die prijs... -O-
 
Inderdaad cooperboy er staan nog 3 modellen op die niet als bromfiets toegelaten zijn echter dit is dus ook uitdrukkelijk vermeld de andere modellen staan als peace sports tpgs 408 en tpgs 303 op kenteken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan